Super geholpen door primahome

Zat reeds een tijdje zonder poetshulp en primahome heeft mij op korte termijn heel goed geholpen. Zij zijn ook één van de weinige poetsbureaus die geen extra kosten vragen. Super dus.

Bijzonder tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden van onze poetshulp en ook de opvolging van het kantoor is zeer goed.

perfecte service.

perfecte service.

Super content van Paulina, maar ook van de service en communicatie met Primahome zelf

Super content van Paulina, maar ook van de service en communicatie met Primahome.

uitstekend

vriendelijk, effciënt, correct, serieus

Zeer correct, communicatie is heel duidelijk.

Top.

Fijne communicatie en een zeer snelle, duidelijke hulpverlening. Snel een geschikt profiel voorgesteld gekregen. Aangename dame dat haar werk zeer nauwkeurig doet. Fijne ervaring.

Perfecte dienstverlening. Zeer goede en betrouwbare huishoudhulp.

Cfr supra

ok.

ok.

We hadden al verschillende dienstenchequeondernemingen maar primahome is echt de beste.

Zeer efficiënte en persoonlijke begeleiding zowel van hun personeel als van hun klanten.

zeer goed

de eerste kennismaking met primahome is zeer goed. de dame die de leiding had, was zeer vriendelijk en correct. Was aangenaam. Heb een goed gevoel met deze samenwerking. Heb al goede schoonmaakster gehad. Maar die ik nu heb jongens kan die kuisen. Heb plezier als ze geweest is.

Uitstekende zorgen en vriendelijke medewerkers

Sinds enkele maanden werk ik samen met prim@home voor een poetshulp. Zeer lief en behulpzaam meisje, ze volbrengt ook alle taken die in orde gebracht moeten worden. Zo’n verademing dat ik mezelf niet meer in bochten moet wringen om alles gedaan te krijgen.

Vandaag pas de 2de keer poetshulp.

Mijn poetshulp, werkt flink door... Het is pas de 2de keer dat ze kwam. Kan er niks negatief over zeggen. Als ik voorstel, gaan we de volgende keer eens bv de ramen doen? Dan zegt ze, ok, jij moet het maar vragen, en dan doe ik dat. Afhankelijk vh weer hé. Heb super geluk dat jullie iemand voor ons gevonden hebben. En zo snel... Had jullie al aanbevolen bij onze onderburen, en die hebben nu ook een meisje van primahome. Zijn ook zeer tevreden. Ik heb het er alleen moeilijk mee, om iets uit handen te geven. Ligt niet in mijn aard. Mijn rug, en de zorg voor mijn palliatieve echtgenoot,hebben ervoor gezorgd dat ik toch doorgebeten heb. Maar, met Fatima, zou dit wel goed komen...

Goede dienst verlening.

Via prima Home reeds jaren een zeer goede poetsvrouw. Een niet rookster wat voor mij zeer belangrijk is. Zij doet ook wat er van haar verwacht wordt.

Tevreden over mijn poetshulp

Tevreden over de poetshulp die wij snel hebben gekregen

Ik ben zeer tevreden met de samenwerking van primahome. Zeer vriendelijk personeel als je belt staan ze klaar om te helpen let je vragen. Mijn huishoudhulp Beata ben ik zeer tevreden over, ik werk nu al enkele jaren met haar en alles verloopt uitstekend. Ze is ontzettend proper en doet haar werk zeer goed!

Nemen direct actie en begrip vol.

Oplossingsgerichte aanpak

Bedankt voor de goede en professionele aanpak van het voorstellen van een nieuwe huishoudhulp

Ik ben echt super tevreden over de diensten van Prima Home.

- goede en correcte opvolging - zeer goede en bekwame thuishulp - snel antwoord op mijn vragen - goede bereikbaarheid

Over het algemeen goede service en communicatie

Tijdig gecommuniceerd , indien afwezig wegens ziekte .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Supercontent

De dienst zorgde zeer snel voor hulp.de poetshulp is vriendelijk,beleefd en doet haar werk grondig! Tijdens de vakantie hield men zo goed als mogelijk rekening met mijn vraag en zelfs met mijn 2de verplaatsing van de datum. Ik ontvang vriendelijke,positieve reactie's van het team.zlsook zo snel mogelijk een voorstel,dat bij mij past.

Servicegericht en fijne mensen die komen werken bij ons!

Primahome Deurne heeft ten eerste goede managers: Isabela en Kamela doen hun uiterste best voor een goede oplossing als de vaste hulp met vakantie is. Ben al meer dan 16 jaar klant bij Primahome!

Flexibel en behulpzaam

We hebben al met verschillende poetshulpen van Primahome gewerkt. Er wordt geluisterd naar onze noden en als we de voorkeur geven aan aan andere poetshulp (omdat we bv. niet helemaal tevreden zijn) wordt er ook actie ondernomen en zoekt men een goede oplossing. Ook bij vakanties en ziekte zoekt men naar oplossingen, en in de meeste gevallen vinden ze die ook :-). Bedankt voor de goede service!

Tevreden van de huishoud hulp en ook de vervanging, maar zou toch handig zijn dat vervanging sneller wordt doorgegeven, ik weet nu pas op donderdag of ik vrijdag iemand mag verwachten in de verlof periode.

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.