Geweldig service en altijd flexibel

Werk nu al een paar maanden met primahome en ben hier zeer tevreden van. De dames weten exact hoe ze diep moeten reinigen. Mijn vertrouwen hebben ze zeker verdiend!

geweldig

Prima Home is de naam meer dan waardig,niets is hen te veel,makkelijk telefonisch te bereiken en steeds zeer vriendelijk.Ook zijn ze er in geslaagd om voor ons de perfecte match te vinden.Onze Olga komt hier altijd met de glimlach binnen en werkt zeer nauwkeurig,een toppertje.Kortom,Prima Home is een échte aanrader.

Correcte en snelle service!

Ik ben tevreden over de service van Primahome, ze antwoorden snel en correct, zijn flexibel en zoeken naar oplossingen! ik ben al meerdere jaren een tevreden klant. bedankt hiervoor, Elvira Deweerdt-Haezendonck

Valentina Pryimak is een prima poetshulp. Ook de meisjes op kantoor werken heel professioneel en altijd vriendelijk aan de telefoon.

Hira werkt goed maar weinig oog voor detail

We hebben Hira al doorverwezen naar verschillende buren die blijkbaar allen ook tevreden zijn. Hira zou meer zicht op het werk moeten hebben ipv snel te werken.

top service

echt tevreden

Cleaning with a smile!

Ik vond het geruststellend dat jullie eerst op bezoek kwamen om het huis te zien en afspraken te maken. Ook is er snelle reactie op mails. Alles verloopt tot hiertoe goed, ook het contact met onze poetsvrouw. Fijn dat ze even met mij heeft gepraat en dat ze zo geen totale vreemde meer is.

Zeer goede en correcte service

Prima Poetsdienst

Prima!

Prima dienstverlening met snelle en duidelijke communicatie!

Vriendelijk en bekwaam personeel

Vriendelijk en bekwaam personeel ook op het bureel.

in orde, we zijn tevreden

Alles verloopt tot hiertoe goed zoals gepland dus oke en tevreden, geen klachten

Top services

Een heel goede ervaring bereidwilligheid is altijd aanwezig en stiptheid

exellent

telefonisch steeds bereikbaar,zeer vriendelijk en correct.En hebben een prima persoon voor ons uitgezocht.Waarvoor dank.

Heel efficient

Alles loopt correct. Zeer vriendelijke service van Agatha.

Goede klantenservice!

Onze poetsvrouw is ziek gevallen en na een tijdje wilden we toch vervanging. Alles werd in het werk gesteld om ons te helpen. We werden goed geholpen!

Goede opvolging en communicatie

Ik heb vertrouwen in de consulenten, goede communicatie en snelle reactie.

Zeer snelle en duidelijke communicatie heel klantgericht

Zeer snelle en duidelijke communicatie heel klantgericht

professionele aanpak

Prima Home is een dienstverlener met ervaring. Dit merk je aan de manier waarop zij kunnen inspelen op de behoefte van de klant. Administratief wordt alles piekfijn geregeld en overlopen. Onvoorziene wijziging netjes en correct gecommuniceerd.

prima service verlening, steeds vriendelijk en behulpzaam contact

Prima dienstverlening. Ik word steeds op de hoogte gebracht mochten er wijzigingen zijn wat ik zeer apprecieer. Jullie luisteren naar onze vragen en houden er rekening mee. Enkel één opmerking is dat jullie zeker de poetshulpen moeten opvolgen. Dus nadat zij gepoetst hebben even vragen of alles ok was, zeker met een nieuw startende poetshulp. Voor de rest alles prima in orde.

Vlot, correct, vriendelijk.

Er was snel reactie. De kantoorverantwoordelijke was zeer correct en vriendelijk. Onze nieuwe poetshulp levert uitstekend werk. Ons huis was nog nooit eerder zo proper. Erg tevreden over de hele lijn dus.

Met dezelfde producten kuist onze poetshulp 10 keer beter dan dat ik het zou doen. Communicatie is met alle partijen heel vlot en correct!

Topservice

Zowel de omkadering als de poetshulp zelf waren top.

Nog nooit problemen gehad.

Mijn poetshulp is een heel fijn persoon. Altijd doet ze haar werk goed. Als vakantiedagen zijn worden die op tijd gemeld. Ik krijg ook altijd snel bevestiging via mail als er een aanpassing moet gebeuren bv. Vakantie.

Prima!

Goeie dienstverlening, goeie werkkrachten!

Tevreden van de service!

Zeer fijn contact, snelle reactie en pro-actief!

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.