Edyta werkt heel hard en doet altijd voort.

Je mag haar alles vragen. Is altijd beleefd en vriendelijk. Ze doet heel hard haar best. Een super fijne poetsdame. Ze is soms wel iets te hevig. Soms mag het iets rustiger.

Goeie service, vriendelijke medewerkers

Mijn ervaring is tot nu toe uitsluitend positief. Primahome levert een goeie service en medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

Prima georganiseerd. Super hulp

De communicatie met Primahome is prima en poetshulp is super.

Heel snel verder geholpen

Een paar weken nadat we een aanvraag voor poetshulp hadden gedaan, kregen we een poetshulp. Zeer snel en zonder veel poespas verder geholpen!

Zeer tevreden!

ik ben zeer tevreden van de snelle service, bovendien verloopt alles heel vlot. De huishoudhulp is ook zeer goed en stipt. Een echte aanrader!

Goede poetshulp, vriendelijke dienstverlening

Heel degelijke poetshulp, die snel werd geregeld. Vriendelijke telefonische dienstverlening. Maar het lijkt me toch altijd nuttig om bij een alleeeerste bezoek iemand van primahome mee te sturen, wat doen niet het geval was.

Prima!

Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon. Mijn poetsvrouw is ook heel vriendelijk en beleefd én ze levert heel goed werk!

Zoeken mee!

Ze zijn altijd bereid om mee te zoeken naar een oplossing en dat lukt meestal ook.

Goede kracht, praat niet veel, werkt goed.

Leuk engoed gezelschap. Spijtig dat ze zo weinig verstaat van onze taal. Communicatie stoornis.

Zeer klant en oplossingsgericht

X

Goisa, van maerlantstraat 10/001

Ons werkvrouw is in 1 woord geweldig! Zeer goed in haar werk, lief oprecht en enorm behulpzaam. Heel blij dat ze bij ons de schoonmaak en de strijk komt doen.

Goede opvolging.

De opvolging is goed en de huidige poetsvrouw is snel en vriendelijk. Enige minpuntje is dat er ervoor op korte termijn verschillende andere poetsvrouwen geweest zijn.

Zeer vriendelijke en behulpzame dame op het bureau te Deurne zuid. ( Camilla )

Er worden zeer goede afspraken gemaakt en ook nagekomen. De poetshulp die ik heb is heel Professionnel en discreet. Op haar werk kan ik echt niets aanmerking. Ik hoop dat ik nog lang op de hulp van Monika mag rekenen. Top !!

Grotendeels ok

Zeker te vrede.

Sterk in thuishulp-maatwerk!

Vriendelijk, correct, klantgericht, … Dankzij Prim@home vonden wij de beste thuishulp ooit! Hopelijk mogen we nog lang op jullie diensten een beroep doen…

Goed poetswerk!

Fijne medewerker die haar werk ziet en zelfstandig uivoert!

Vriendelijk en goed werk

Mariana is wat timide maar werkt goed door, nu ze beter Engels spreekt praat ze ook wel wat meer en dat helpt wel.

ZEER TEVREDEN.

Altijd stipt op tijd. Weinig of bijna niet afwezig wegens ziekte of zo.... Wij willen geen andere poetsdame.

Al jaren tevreden klant, goede opvolging en communicatie.

Mijn thuishulp is al jaren, zonder onderbreking, een vaste waarde hier aan huis. We zijn zeer tevreden over het vertrouwen, de stiptheid, de vriendelijkheid en goede communicatie.

eerste contact met primahome voelde goed aan en kregen een prima poetshulp

eerste telefoontje naar bureau voelde goed aan, alles was volgens afspraak en kregen ook nog een prima poetshulp. Mijn moeder was en is nog steeds zeer tevreden.

Professioneel, correct, behulpzaam en vriendelijk

De mensen die bij ons komen helpen doen dat prima. Service is geweldig en ook het contact met het kantoor verloopt vlot en correct.

Heel goede opvolging, werk wordt goed gedaan!

Nog geen problemen gehad

Alles verloopt vlotjes. Ik heb al jaren dezelfde thuishulp en buiten dat ze haar werk goed doet, hebben we ook een hele goede band opgebouwd.

super heel proper en lieve vrouw

een hele lieve vrouw, maakt goed haar werk en heel proper

Duidelijke afspraken en goede communicatie

We hebben ervaringen met verschillende dienstenchequesbureaus en dit was de eerste keer dat er iemand op huisbezoek kwam om elkaars verwachtingen te bespreken en om duidelijke afspraken te maken. Deze persoonlijke aanpak schiep vertrouwen. Daarnaast voelden we ons hierdoor als klant ernstig genomen. Onze poetshulp gaat grondig te werk. Wij hebben niet de indruk dat ze tegen haar zin komt werken. Daarom is het fijn als zij er is.

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.