Het contact dat wij hadden met de afgevaardigde van Primahome was Prima ! Duidelijke afspraken, vriendelijke conversatie. Aleksandra, onze poetshulp doet haar werk schitterend. Ze werkt zelfstandig en heel nauwgezet.

Service zoals het hoort

We zijn zeer tevreden met onze thuishulp alsook met de communicatie van het bedrijf zelf. Zeer blij dat we na lang zoeken eindelijk bij een professioneel bedrijf zijn die van aanpakken weet.

Correct

Prima ontvangst, met duidelijke uitleg over de werking. Hoewe wachtduur normaal enkele weken was, hadden we het geluk veel vlugger een.poetshulp.te krijgen. Poetshulp valt goed mee, en wij weten dat je niet vanaf de eerste dag kan verwachten dat zij onze gewoontes en verwachtingen kent. Binnen paar weken loopt alles automatisch en naar ieders wens.

Ik ben bijzonder tevreden

Ik ben al jaren zeer tevreden over mijn huishoudhulp. Zij is zeer cpmpetent en bijzonder vriendelijk. mijn huis wordt goed onderhouden. Het is aangenaam om op een zeer vriendelijke manier herinnerd te worden aan vergeten betalingen.

Alles loopt zeer vlot

Ik ben heel erg tevreden van de geleverde dienst

Meestal komt Barbara bij ons poetsen, al sinds jaren, we zijn erg tevreden.

Goed geholpen, correcte service

Het heeft een tijdje geduurd vooraleer jullie een poetshulp vonden, maar dat is helaas de toestand op "de markt". Irene doet haar werk goed. Ze is niet altijd even punctueel, maar ze komt.

Wij zijn al lang klant en hebben geen klachten

Wij hebben een goede samenwerking

Bereidwillig om onze wensen in te vullen.

Mijn ervaring met Primahome is positief, wij werken er graag mee.

Correcte afspraken

Altijd zeer correct in de gemaakte afspraken. Goede communicatie. Poetsen van details kan nog wel iets beter.

Vlot , duidelijke afspraken , en heel verzorgd werk , volste vertrouwen al een hele tijd , , ,

100 % positief

2 top huishoudhulpen!

Betrouwbaar Duidelijk opleiding gekregen Zeer netjes

Ik ben zowel tevreden van de poetsvrouw die we nu hebben, als van de communicatie vanuit het bureau.

Goede opvolging

Vriendelijk

Heel goede uitleg en heel goede ontvangst.De diensten electonisch cheques is heel gemakkelijk.

Top kuisvrouw. Bureau antwoord snel.

Ondertussen al 3 jaar dezelfde kuisvrouw. Is stipt, kuis perfect. Als ik het bureau nodig heb, zijn ze vlot bereikbaar. Ze antwoorden op je vragen. Dit gaat echt goed.

super, magnifiek, proficiat

uitstekend, wij hebben een prima hulp en er is ook een goeie communicatie met het kantoor in Berchem, heel tevreden

Zeer positief!

Mijn eerste ervaring met een poetsbedrijf en ben zeer enthousiast. Niet alleen is mijn poetshulp één uit duizend maar ook het bedrijf zelf zorgt voor goede opvolging en is bijzonder attent. Ik kan Primahome Deurne alleen maar aanraden ( wat ik trouwens ook heb gedaan bij vrienden en kennissen ).

Goede samenwerking

Zeer tevreden met de service en samenwerking.

Professioneel

Ze kennen mij als klant. Ik word er persoonlijk aangesproken. Ze werken snel en zoeken steeds naar een oplossing. Aangename en professionele samenwerking. Ze zijn correct

Eerste keer dat er poetshulp langs kwam en alleen positief!

Heel erg tevreden van mijn poetshulp.

Ook de service in het kantoor is prima.

Tevreden!

Svetlana, mijn thuishulp is een lieve, stipte en hardwerkende vrouw. Ik ben erg blij met haar hulp. Tot nu toe loopt eveneens de samenwerking met Primahome vlot en helemaal zoals afgesproken tijdens het intake gesprek. Ik ben een tevreden klant!

Goede kwaliteit van kuisen

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van kuisen. Als ik terug thuis kom is het proper en netjes

Zeer goede poetshulp en vlotte communicatie met bureau

Aleksandra is een zeer goede poetshulp, ze werkt heel efficiënt. Ook Katarzyna van het bureau werkt efficiënt en reageert snel op mails. Beide dames zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.