Mevrouw , De administratieve inschrijving is vlot verlopen. Op 10 mei komt de poetshulp een eerste keer langs ,laat ons hopen dat dit even vlot gaat en er een goede samenwerking ontstaat.

Perfecte service! Snel, vriendelijk en altijd correct.

Monika is een hele grote hulp voor mijn huishouden. Ze is altijd correct en op tijd aanwezig en verzet heel veel werk. Als ze toch eens verlof heeft of ziek is, kan Kamila bijna altijd voor vervanging zorgen. Waarvoor oprechte dank. Heel fijn ook dat we als klant altijd via Whatsapp contact kunnen hebben. Supermakkelijk!

Op vrijdag kom ik thuis in een proper huis.

Prima poetsvrouw

correct

op tijd aanwezig en gedienstig persoon en doet haar werk goed

positief

start is vandaag dus over de poetshulp kan ik momenteel niets zeggen

Professioneel en goed kwaliteit

fijne ervaring

FANTASTISCH BEN ZEER TEVREDE FANTASTISCHE HULP ZEER GEDIENSTIG GOEDE WERKKRACHT DANK U

Topervaring

De dames die bij jullie poetsen zijn super en superlief.

Super tevreden over onze poetshulp

Al jaren kunnen we rekenen op Justina. Altijd stipt op tijd, altijd zeer actief bezig. Vlotte communicatie indien er eens een andere datum/dag moet gevonden worden. Heel accuraat en efficiënt. Ziet ook werk! Hoop dat ze nog lang kan komen!

Primahome levert prima werk.

De communicatie met het kantoor verloopt zeer vlot. De poetshulp is steeds op tijd en het werk wordt heel goed gedaan.

Beleefd en vriendelijk

Fijne service

Ik heb de beste ulla

Zeer vriendelijke dienstverlening en top poetsvrouw!

Niets op aan te merken!

Degelijke poetsbeurt

De poetsvrouw volgt alle tips stipt op die ik haar geef om hier en daar wat bij te werken. Houdt van bloemen. Probleem is de taal, maar zij doet haar best. Daarom is kommunicatie moeilijk maar doenbaar. Vlotte samenwerking Ernstig en werkzaam.

Prima geregeld!

Poetshulp had alle documenten zelf bij, dus op 1 , 2, 3 in orde zonder hele rompslomp van wachtwoorden enz… Zeer tevreden van het meisje zelf, topper!

Goede huishoudhulp.

Ik ben zeer tevreden over Hatice, ze is vriendelijk en behulpzaam. Neemt initiatief en zie dingen die moeten gedaan worden. Zeer tevreden

super

ik heb nu eventjes moeten wachten voor en poetshulp bij verschillende diensten dan kwam primahome een zei hadden een dame ze is komen poetsen en ja hoor top werk doe zo verder het hele team van primahome

Behulpzaam poetsbureau!

Werken bijna 2 jaar met 2 Poolse poetsdames en zijn tevreden over de dienstverlening van Primahome: als poetsdames niet kunnen, worden we ingelicht en wordt vervanging voorgesteld.

Zeer tevreden van haar werk

Onze poetshulp doet haar werk enorm goed. Is assertief en toch discreet.

Wij hebben heel veel geluk met onze hulp in huis. We konden geen betere wensen. Ook heel tevreden over de communicatie

DANKU DANKU DANKU

Uitleg thuis + contract tekenen : warm, zeer duidelijk, hulpvaardig, snel telefonische hulp : zeer vriendelijk en oplossingsgericht Poetshulp : harde werker, zeer nauwkeurig, neemt initiatief, steeds ruim op tijd, fijne persoonlijkheid

Goede service en klantgerichtheid

Primahome denkt mee na over wat de beste match is voor mijn situatie. En bij problemen of onverwachte omstandigheden vinden zij altijd heel snel een oplossing. Ik waarde er hun klantgerichtheid ten zeerste.

Letterlijk PRIMA

Al jaren Aga, die steeds altijd op tijd 'er in vliegt'. Heel tevreden, dank u Aga. Ook bij vragen zijn de dames van de administratieve dienst heel bereidwillig.

Great service!

So far they have been really helpful at finding a cleaning lady, also the quality of the cleaning so far is great

• Would you recommend us? Yes

Grote Steenweg 111

2600 Berchem

Over Primahome

Primahome is sinds 2009 een regionale en sterk verankerde dienstenchequeonderneming. We zijn met een 800-tal thuishulpen actief in en rond Antwerpen en Lier. Prima hulp bij je thuis is onze slogan. Wekelijks helpen we duizenden tevreden klanten verder met het netjes afhandelen van huishoudelijke taken. We streven voortdurend naar een hoge tevredenheid bij onze werknemers en klanten. Ons personeelsverloop ligt beduidend lager dan in de sector en dat komt de kwaliteit van onze dienstverlening uiteraard ten goede. Dankzij het vertrouwen in onze dienstverlening groeien we voortdurend. Steeds meer klanten genieten van hulp in het huishouden via Primahome.