Uitstekende dienstverlening

Prettig contact, flexibel en denkt goed mee. Box is schoon en het ophalen en de bezorging verliepen probleemloos. Ik kan geen enkele minpunt bedenken.

Fantastisch!

Wij hadden opslag nodig voor dezelfde week. Telefonisch contact gehad, heel erg vriendelijk personeel die meedenkt en de mogelijkheden bekijkt. Echt het gevoel dat ze iets voor je willen betekenen. Boxen keurig op afgesproken tijdstip geplaatst en opgehaald. Duidelijke uitleg. Spanbanden, verhuisdekens en steekwagentjes meegeleverd. Inladen zeer eenvoudig. Zou de volgende keer zeker weer voor mobox kiezen

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Zowel de box als de service is TOP.

Nadat de BOX geleverd was, bleek dat de geplande verbouwing door omstandigheden voorlopig niet door kon gaan. Dat was geen probleem. De BOX werd weer opgehaald. Kreeg de huurkosten teruggestort. Wat wel betaald moest worden waren de transportkosten. Dat was logisch, er moest immers heen en weer gereden worden. Toen ik twee maanden later de opnieuw bestelde wist men nog wie ik was. Ja dat deed ons goed. Kort samengevat: uitstekende service tegen ook nog eens een prima prijs. Daarbij wil ik ook nog een compliment achterlaten voor de chauffeur die de BOX kwam brengen. Een zeer attente man. Echt top. Tot een volgende keer!!!

Geweldige service.

Uitstekende service, er word goed meegedacht de afspraken worden nagekomen al met al super!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Service, kwaliteit en vriendelijkheid waren super

Ze gaan met veel zorg om als je spullen worden mee genomen en zijn erg vriendelijk. Top dat zij er zijn om zorg te bieden voor je spullen.

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Geweldige oplossing en top service

Zeer vriendelijk en meedenkende medewerkers. Geweldige oplossing voor tijdelijke opslag van de inboedel. Ook compleet met dekens, steekwagen en hondjes.

Zeer goede ervaring

Huiskamer opknappen, wat een gedoe. Maar wat scheelde het dat alles in de Mobox kon. Heel handig, dekens, stevige steekwagen én twee hondjes erbij geleverd gekregen. Daarmee lukte het samen om alle meubels in-en uit te laden, Vriendelijk contact met heldere voorwaarden. Plaatsing en ophalen in overleg. Erg fijn bedrijf en vriendelijke mensen.

Super bedrijf

Vriendelijke mensen. Duidelijke afspraken. Flexibel waar nodig. Goed bereikbaar

Top bedrijf.

Zag op internet dit bedrijf. Website duidelijk. Maandag toch even gebeld voor evt data’s of die mogelijk waren. Telefoniste geweldig je kon merken dat ze haar werk leuk vindt De box werd gebracht zoals afgesproken. Weer zo’n enthousiaste werknemer. Box dozen banden en andere hulpmiddelen handig stevig en schoon. Vanmorgen opgehaald door een andere werknemer. U raad het al ook weer enthousiast en op tijd. Het parket is klaar meubels zijn droog en heel gebleven in box top Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Snel, handig en goede service.

Geen enkele kink in de kabel. Alles klopte. Prima service van dit bedrijf.

geweldig

dag van brengst waren ze optijd en waar ik ze wou hebben kon gewoon gelukig. na 5 maanden hebben ze het netjes naar me huis geleverd ook op de juiste tijd van afgesproken helemaal geweldig was buiten hun gebied en moes het wel binnne 90 min leeg halen maar ook dat was geen probleem met goeie hulp van familie. dus ja als ik ze ooit nodig heb voor zoon container raad ik hun zekker aan geweldig team en goeie klantenservice.

Alles goed geregeld

Alles goed gehad

Gewoon top

Flexibel, top service, nette prijs! Voor onze verbouwing een box vol met onze spullen een paar maanden voor ons opgeslagen, precies wat we nodig hadden.

Super geregeld!

Via een collega mobox als tip gekregen en ik ben er ontzettend blij mee! Heel makkelijk mijn spullen veilig opgeslagen voor een tijdje. Super aardige mensen die met je meedenken bij Mobox! Zeker een aanrader

Zeker een aanrader!

Geweldige service, alles wordt snel opgepakt! Allemaal even vriendelijk.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Ruime box en personeel is flexibel.

De box gehuurd ivm verbouwing. Eerst 2, maar we kregen de spullen in 1 box. Geen probleem! Na 2 mnd de box terug, het viel een beetje tegen om de box leeg te halen ivm regen. Geen probleem. Blijft hij gewoon wat langer staan. Goed overleg met de mensen. Je spullen veilig, en droog. Box wordt gebracht en gehaald wanneer je wilt en ze komen altijd op tijd. Wij zijn als terug komende klant erg blij!

Duidelijke afspraken

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel

Op en top

Keurig op tijd vriendelijke chauffeur en weer op tijd weggehaald klantvriendelijk telefoniste op en top

Super service

Levering en ophalen volgens schema. Bij vragen komt er gelijk een helder antwoord en ook altijd snelle reactie.

Ideaal!

Een hele efficiënte manier om je spullen de opslag in te krijgen. Je hebt enkel een uurtje (of 2) nodig om je mobox vol te laden en dan is het voor elkaar. De tijd (en het geld) dat je bespaart door niet zelf heen en weer te hoeven rijden naar de opslag heb je er snel uit op deze manier. Overigens waren de medewerkers ook fantastisch. Goed meegedacht over type box, fijne communicatie en afspraken zijn allemaal nagekomen. Een volgende keer zou ik absoluut weer voor mobox kiezen!

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Prettige flexibele service en afspraken worden waargemaakt.

Vanaf het eerste contact met Mobox in Noordwijkerhout was de communicatie goed en prettig. Hier had ik gelijk een goed gevoel bij. De mensen zijn altijd goed bereikbaar, er wordt meegedacht en ze zijn flexibel. De geleverde box was schoon met extra dekens en spanbanden. Aflevering en ophalen verliep vlekkeloos. Een aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Gezien in de buurt

Snel geregeld, vriendelijke en behulpzame medewerkers

Super service!

Wat een geweldige service, snel geregeld, ruime opslag, goede communicatie. Zeker geen spijt van, een echte aanrader!

• Hoe heb je ons gevonden? Via via

Super geregeld, snel en vriendelijk

Contact met MOBOX was altijd snel, heel vriendelijk en er werd goed meegedacht. Op de afgesproken tijden werd de box gebracht en opgehaald, met duidelijke uitleg. Er waren genoeg dekens en hulpmiddelen in de box aanwezig.

• Hoe heb je ons gevonden? Online

Met hart voor de zaak en hun klanten.

Enorm blij met deze club mensen geweest. Professioneel, meedenkend, vriendelijk, flexibel. Ik kan het iedereen aanraden om met Mobox in zee te gaan want ze maken je verhuis een stuk plezieriger.

Gieterij 53

2211WC Noordwijkerhout

Over MOBOX

Jouw opslag direct voor de deur inladen Wij komen naar jou toe, jij laadt de mobiele opslag box in en wij nemen hem weer mee. Het enige wat jij hoeft te doen is het inladen van de MOBOX en ons een seintje te geven als je klaar bent. Simpel toch? Voor zowel grote als kleine opslag MOBOX biedt een optimale oplossing voor het opslag van elk huishouden. Met onze 8 en 12 kuub opslagboxen kunnen wij elke inboedel efficiënt en flexibel opslaan en vervoeren. Verwarmd & Beveiligd opslagcentrum Wij zetten de mobiele opslag box met je spullen in ons verwarmde, beveiligde opslagcentrum. Heb je je spullen weer nodig of wil je nog wat toevoegen? Dat kan! Wij bezorgen de box weer bij jou voor de deur.