Vakwerk,alles zoals verwacht en beter!

Afgelopen dinsdag waren Arjan en Mark hier om mijn oude voordeur plus zilicht te vervangen. In het verleden wel eens bedrijven gehad die het werk snel en slordig doen, maar Reno totaalbouw stond online goed aangeschreven, belde altijd snel terug bij vragen, en heeft daarnaast ook personeel wat zeer nauwkeurig werkt totdat het op alle fronten beter is dan dat het was. Goed materiaal van schuco plus 2 monteurs die duidelijk begrepen dat zij het visitekaartje zijn . Voor een volgende klus twijfel ik geen seconde en bel ik direct Reno. Ze.doen wat ze beloven. Bedankt Mvg Robin

Alles is prima verlopen.

n.v.t.t.

Professioneel, had niet beter kunnen wensen.

Verbouwen kan weleens stress opleveren maar dit was super. Ik werd er juist vrolijk van, ze waren heel beleefd, aardig en gezellig. Dikke tien van mij!

Van verkoop tot plaatsing was alles goed geregeld. Bij plaatsing was er vanuit onze kant wat onduidelijkheid maar hierop zijn we daarna perfect begeleid en bekeken we welke opties mogelijk waren op welke locaties. Ondanks de lange afstand waren de monteurs altijd vroeg en vrolijk aanwezig! Zelfs de eerste 2 dagen toen er alleen maar zeik regen was en we de hele planning gezamelijk moesten omgooien. De hele afwerking is kind vriendelijk afgewerkt wat altijd fijn is, zeker in de kinder kamers! Ook werd er tussendoor gevraagd bij plekken wat wij fijn zouden vinden en wat ze op die plek zouden adviseren wegens bepaalde redenen waardoor je als klant erg betrokken voelt bij de plaatsing beslissingen van de monteurs. Van tevoren ligt er een plan maar bij het slopen komt vaak pas duidelijk zichtbaar wat de beste opties zijn. Bij het nalopen van de oplevering samen gekeken naar eventuele rest punten en deze zullen ongetwijfeld zonder problemen opgepakt worden (waren een paar kleine dingen en niet voorradig artikel) Want zoals bij elke verbouwing is de kans op 100% bijna niet haalbaar. Deze 95 % is dan ook meer als super!

Fantastische kwaliteit èn klantenservice

Wij zijn fantastisch begeleid van begin tot eind. We hadden wat speciale wensen en daar is goed in meegedacht. Monteurs zijn vakmensen die zeer zorgvuldig werken en alles keurig netjes achterlaten. We zijn zo ontzettend blij met het resultaat!! En ook na plaatsing is er nog alle ruimte voor vragen en nemen ze alle tijd voor je: beslist geen service tot aan de voordeur. Kortom: ik raad iedereen dit bedrijf aan als je vakkundige en prettige mensen nodig hebt voor het plaatsen van kozijnen.

super afgewerkt

Keurig en netjes gewerkt door de medewerkers!!

Zeer goede ervaring met Reno Totaalbouw

Vooraf een informatief gesprek gehad bij ons thuis over de mogelijkheden en over de materialen. De arbeiders waren zeer vriendelijk en vakkundig. Goede communicatie over de gewenste afwerking van onze schuifpui. In een halve dag was de klus geklaard en alles weer netjes opgeruimd. Het volgende project zullen we weer uitbesteden aan Reno Totaalbouw.

Na diverse kozijnenleveranciers gezien en gesproken te hebben, gekozen voor Reno Totaalbouw. Zeker geen spijt van: goed overleg, goede service, vriendelijke monteurs, etc. Ook ons extra verzoek werd direct opgepakt wat betekent dat we zowel met de kozijnen en de boeiboorden er helemaal top bij zitten.

Goede communicatie en prima montage

Prima ervaring gehad

Professioneel bedrijf met persoonlijke uitstraling

Vanaf het begin gaf de samenwerking met Reno Totaalbouw ons een goed gevoel. De verkoper liet het product zien en vertelde de voordelen van HR++. Hij had een staal mee waaraan wij zelf konden zien hoe de kozijnen gemaakt werden. Een nette offerte werd opgesteld. Het bedrijf bleef ons op de hoogte houden, afspraken werden keurig nagekomen. Een bouwkundig adviseur kwam alles doornemen, eventuele aanpassingen waren bespreekbaar. Een drietal monteurs kwamen keurig op tijd en plaatsten de kozijnen. Oplossingsgericht en vakkundig klaarden zij de klus met bovenal weer die persoonlijke aandacht. We hebben er van genoten!!

Top kwaliteit

Wat je afspreekt is ook wat je krijgt. Goede kwaliteits producten en aardige leuke monteurs.

Stefan en Adnan hebben keurig werk geleverd. Waren in 4 uur tijd klaar met mijn kozijn plaatsen

Betrouwbaar, vakkundig en goede service.

We zijn heel tevreden over onze nieuwe kunststof kozijnen met HR++ glas,- deuren en - gevelbekleding. Alles is vakkundig en netjes gemonteerd. Tom en Davy zijn sympathieke harde werkers die aan het einde van een werkdag alles keurig achterlieten. Een paar kleine dingetjes achteraf werden snel opgelost. Een goed en betrouwbaar bedrijf dat we echt aanraden.

In alle opzichten goed werk.

Ontzettende goede ervaring met Reno Totaalbouw

Ik heb een ontzettende goede ervaring met Reno Totaalbouw. Zeer vakkundige mensen. Ze denken mee en hebben enorm veel geduld wat ik enorm belangrijk vind. Geen vraag was teveel.

Alles ging volgens plan. Hoefde niet lang te wachten. Dus we zijn dik tevreden. Alles netjes opgeruimd.

Top.

Jullie komen je afspraak na. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Komen op de afgesproken tijd. De twee vriendelijke monteurs,Tobi en Mark hebben de kozijnen snel en goed geplaatst. Niet lullen maar poetsen. Ik zeg klasse en bedankt.

Echt tevreden met onze nieuwe kozijnen!

Geweldig werk van Reno totaalbouw! Zeer professioneel en netjes, prima prijs-kwaliteit en altijd goede communicatie met Herbert! Remco en Jonathan zijn ongelooflijk handig en vriendelijk. Ze hebben knap en snel gewerkt.

Uitstekende dienstverlening

De kozijnen werden, snel, vakkundig en goed geplaatst.

Goed werk leveren een dikke 10

Mooi volk en donders goed werk af geleverd

zeer goed

Vlot en netjes gewerkt, ziet er goed uit.

Vakwerk

Erg blij met het resultaat, echt vakwerk. Maar ook belangrijk is dat de mannen zeer prettig in de omgang waren. Zeer service gericht en zeer harde werkers met oog voor detail. Ik geef niet snel het hoogste cijfer, maar dat heeft dit team echt verdiend.

perfect

vriendelijke mensen, meedenkend, mooi werk.

Super netjes en mooi gedaan, vriendelijke mensen ook.

TOP

Heb alle kozijnen in huis laten vervangen, inmeten en afspraken in plannen ging soepel en op het moment van monteren bleek dat de fabrikant vergeten was de kozijnen van de voorgevel te produceren. De monteurs hebben eerst de rest van het huis gedaan en tegen de tijd dat ze er aan toe waren had de fabrikant de fout al hersteld. Alles is vakkundig gemonteerd en netjes afgewerkt. De monteurs zijn vriendelijk en flexibel.

Industriestraat 54

7482 EX Haaksbergen