snel een boekhouder gevonden

Binnen 1 werkdag kreeg ik van 1 van de bedrijven reeds telefoon en zijn de afspraken gemaakt

Snel uit de brand geholpen

Met behulp van Trustoo had ik binnen een uur een vakman aan de lijn. Hij kon binnen een week bij mij aan de slag. Super!

I. de Gans is mijn naam

Zoeken van Partner voor een klus prima. Kantebeen is prima keuze voor de klus en snel.

Prima adres aan overgehouden.

Keurig bedrijf. Snel en professioneel.

Er werd goed en snel gereageerd

Gesprek met connect verliep uitstekend, er werd mee gedacht over wat ik wil en de mogelijkheden.

prima ,snelle reactie.

Niet eerder gebruikt ,maar bevalt tot dusver prima.

snelle reactie van 2 bedrijven

handige site

Het werkt!

Geselecteerde bedrijven reageren en laten de aanvrager kiezen..

Prima feedback

Goed en snel gereageerd

Een leek in het zoeken, dus Trustoo petje af.

Zeer tevreden tuin ziet er weer prima uit.

top

Betrouwbaar en duidelijk

Heel prettig om op een snelle manier het juiste bedrijf te vinden. Super!!

Nvt

Een bedrijf reageerde heel snel Een tweede bedrijf reageerde volgende dag Van twee bedrijven geen reactie ontvangen

Prima geregeld zo via Trustoo

Wij wilde een airco en hebben via Trustoo gevraagd of bedrijven wilde reageren. Dat is gelukt de een stuurde een mailtje, de ander maakte direct voor de volgende dag een afspraak. De meneer die de volgende dag langs kwam maakte een goede indruk en we kregen binnen twee dagen een goede offerte en hebben toen besloten het dat bedrijf (20Degrees) te gunnen. Afgelopen woensdag is het geïnstalleerd. Een aanrader is zowel de site als het bedrijf.

alle 4 de mensen reageerden en ik heb er 1 kunnen kiezen

Dank voor de mogelijkheid. Ik had geen idee waar te beginnen. Het was redelijk eenvoudig en direct resultaat. Het moeilijkste was een keuze maken en de anderen daarvan op de hoogte te stellen. Later zag ik dat ook dat onderdeel was van de service. Maakt het makkelijker maar wel onpersoonlijker. Blij dat ik et eerst zelf gedaan heb.

Kon heel snel keuze maken

Drie uitvaartverzorgers gekozen voor bericht geving en offerte, ik werd snel gebeld door Bas Poelstra en het gesprek beviel uitstekend. Voor hem gekozen. Hartelijk bedankt

Doet goed ontmoet

Overkill

Teveel mediators die me belde, terwijl ik maar voor twee had gekozen.

Snelle reaktie, klantvriendelijke hulp

Bedrijf reageerde direct op mijn vraag en maakte onmiddellijk via de elektricien een afspraak.

Gewoon top

Snel reactie en alles snel geregeld

Snel en eenvoudig je doelgroep bereiken.

Zo makkelijk en snel kan het gaan. Binnen een dag 2 offertes en binnen een week is de klus geklaard.

Goede en eerlijke vaklieden

Laat deze mannen maar komen. Ze reageren snel zijn duidelijk en geven ook nog eens goed advies. Advies van vakmannen zijn goud waard

Goed bevallen

Ik had een aanvraag gedaan voor een rijschool en kreeg vrij snel antwoord en heb ook meteen kunnen kiezen.Nu ben ik al meteen gestart met lessen….eerst een proefles en nu Maandag mijn 1e echte rijles.

Teleportboulevard 140

1043EJ Amsterdam

020 26 21 267

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie