Filters

10

Verstaat zijn vak.

Zelfs met mijn zenuwen heb ik de behandeling als heel oke ervaren. Zie uit naar het eindresultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de begroting die u ontving van de kosten van de behandeling (digitaal, schriftelijk of mondeling vanaf een bedrag €250,- en verplicht schriftelijk of digitaal vanaf een bedrag van €500,-)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Uitstekend

Bijzonder tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de begroting die u ontving van de kosten van de behandeling (digitaal, schriftelijk of mondeling vanaf een bedrag €250,- en verplicht schriftelijk of digitaal vanaf een bedrag van €500,-) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Vakkundig met een glimlach

Middels mijn vrouw bij deze praktijk terechtgekomen, nog geen moment spijt van gehad. Op een open en duidelijke manier wordt aangegeven waar de pijnpunten zitten en deze worden vakkundig en met aandacht aangepakt. Willie is een druk maar prettig mens en neemt de tijd voor zijn patiënten, stelt ze op hun gemak. Het feit dat hij een volle agenda heeft bewijst zijn succes.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
10

Heel goed

Mooi vakwerk, vriendelijk, weinig wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? ?
10

keurige behandeling

snelle, accurate behandeling. Keurige praktijk en fijne mensen die er werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Altijd goed en snel

Altijd goed en snel en kundig advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Korte wachttijd, prettige behandeling, kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
8

Goede service

Altijd vriendelijke medewerkers en een zeer ervaren tandarts. Jij bent de baas en hij is er voor jou. Hij legt alles uit, ook als er iets moet gebeuren. Dan laat hij zien waar dat is en wat hij moet doen. Soms loopt het qua tijd iets uit, maar nooit meer dan 5 min. Dat is dus altijd goed te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Wordt altijd goed geholpen en altijd keurig op tijd goede tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? Zo door gaan
10

Heel goed en tevreden

Ik was/ben altijd heel gespannen maar deze tandarts maakt dat ik best met een gerust hart naar hem toe ga. Dikke duim !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? Prima zo
10

Goed en op tijd geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Goed en gezellige tandartspraktijk

Ze leggen duidelijk uit hoe en wat,en passen goed op je gebit ; ).

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Vakman en klantvriendelijkheid ten top bij al het personeel

Fijne praktijk, zeer kundig en staat altijd open voor een praatje. Zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Door de jaren heen uitstekende ervaringen, in 1 woord. TOP

Zie bovenstaande, al jaren bij tandarts W. Roux onder behandeling. Alleen maar goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Professioneel, kundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? Alles is goed geregeld
8

zorgvuldig netjes en beleefd dus niks te klagen. Ga zo door!!!

Zorgvuldig netjes, beleefd dus helemaal goed. Niks te klagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Goed en helder

Behandeling en advies is duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Vlotte behandeling, zeer kundige tandarts

Heldere communicatie, vlotte behandeling, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
9

een deskundige tandarts

Een prima tandarts waar wij als hele familie al jaren naar toe gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijk en vakbekwaam

Ik kom er jaarlijks voor controle, en wordt er altijd vriendelijk en zeer vakbekwaam geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Naar tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
9

Fijne tandarts

Altijd goede ervaring,wordt ook goed uitgelegd als er wat moet gebeuren. Tijd voor de patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Voel me altijd op mijn gemak.

Sinds ik hier ben vind ik het stukken minder erg om naar de tandarts te gaan. Vriendelijkheid, en serieus genomen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

Altijd goed!

Fijn geholpen en altijd goed advies!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.
10

De ervaring binnen deze praktijk is optima forma

De tandarts is bijzonder kundig, vriendelijk en sportief. De assistentes kennen hun vakgebied wat vervolgens weer een zegen voor de tandarts en de algehele praktijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe schoon vindt u ons praktijk?
  • Hoe zou u ons team scoren?
  • Hoe kunnen wij ons dienst verbeteren? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Boterstraat 8

9101KG Dokkum

0519 56 2300

[email protected]

Over Patiëntenvertellen 2025

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.