Filters

7

Tevreden met eindresultaat

Teveel wisseling van de wacht en volgens mij geen goede overdracht waardoor vragen opnieuw gesteld worden. Maar al met al tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Het gezellig kerel is PAUL VAN DRIEL

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en prettig verlopen, met een mooi resultaat

Het proces van verzamelen info, indienen verzoek en afhandeling is vlot en efficiënt verlopen met een mooi resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima;

Snelle afhandeling .

  • Aanbevelen? Ja
10

Besparing zonder zorgen

In eerste instantie een beetje het gevoel met een colporteur van doen te hebben, gratis geld is altijd vreemd, maar ze maken hun verhaal meer dan waar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Deskundigheid is goed

Beter Besparen zorgt voor een correcte afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Ik heb al jaren goede ervaringen met Beter Besparen. Ik lever de gegevens aan en de rest wordt geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
5

te veel gedoe. Voor iedere treruggave ook een aparte factuur is zeer intensief.

Het moet klant vriendelijker en minder arbeidsintensief worden voor de klant anders loont het de moeite niet.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, naar wens

Naar wens afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het is keurig geregeld

Bij het allereerste gesprek waren wij er nog niet zeker van of het allemaal wel waar is. Maar bij nader inzien, het aanleveren van alle gegevens en het verwerken ervan door jullie, klopt het helemaal. Het persoonlijke contact, maar ook het telefonisch contact is heel prettig. Onze dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima samenwerking

top bedrijf met aardige mensen

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles prima geregeld

.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goed aan te bevelen

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Super tevreden alles wordt voor je geregeld alleen even ondertekenen en dat is alles

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was goed geregeld en best snel afgehandeld

Al een paar jaar regel Beter besparen onze energiebelasting en dat doen ze netjes om voor ons een mooi bedrag terug te ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

doede benadering

goede benadering

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service Beter Besparen

Bete Besparen geeft prima service maar ik heb bekeken hoe je het zelf kan en dan is de prijs / arbeid een beetje uit het lood geslagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

PRIMA

IS PRIMA BEVALLEN

  • Aanbevelen? Ja
10

super

De service is erg goed, je hoeft niets te doen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijn bedrijf

Ik vind het heel fijn dat je zelf niets hoeft te regelen. Alleen digitaal wat insturen en de rest wordt voor je gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn dat jullie alle rompslomp regelen!

Fijne organisatie die op basis van no-cure no-pay werkt. Ik ben volledig tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend alle tijd plezierig

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de service van Beter Besparen

Beter Besparen heeft mij en mijn aanwonende ouders zeer goed geholpen om geld terug te krijgen van de belastingdienst. Tot Paul van Driel contact met ons zocht en uitlegde dat we vanwege onze situatie recht hebben op extra energiekorting waren we ons daarvan helemaal niet bewust. Het aanleveren van de benodigde gegevens aan Beter Besparen kostte niet veel tijd en we kregen daarna vrij snel een aanzienlijk bedrag op onze rekening gestort door de belastingdienst.

  • Aanbevelen? Ja
5

Fijn om geld terug te ontvangen, maar communicatie kan veeeel beter.

Beter Besparen doet z'n werk, maar heeft nog veel te leren wat communicatie betreft. Bij mailcontact worden bestanden over het hoofd gezien, waardoor je vaker moet reageren en gegevens dubbel moet opsturen. Na het insturen van al je informatie hoor je vervolgens niets terug. Ook niet of alles compleet is en dat Beter Besparen voor je aan de slag kan. Dus vanaf het moment van insturen van de benodigde gegevens is er geen contact meer. Je verneemt op een gegeven moment op je bankrekening dat de aanvraag is goedgekeurd. Dan komt later de factuur van Beter Besparen, maar hierin wordt het bedrag niet uitgelegd. Een totaalbedrag en de omschrijving van welk jaar de aanvraag is, daar moet je het mee doen. Wanneer er verschil zit in het bedrag en de afgesproken 30% vergoeding, kun je dus niet nagaan hoe het bedrag tot stand is gekomen. Heel jammer!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig goed!!

Het bezoek was vriendelijk en gesprek heel duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Linie 588

7325DZ Apeldoorn

055-7370047

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.