Filters

10

Verrassend snel een fijne Saar gekregen!

Mijn zus en ik zijn de enige mantelzorgers voor onze moeder en soms is dat best lastig te combineren met het eigen gezin en werk. Dit jaar bleek nét voor wij beiden op vakantie zouden gaan, dat er plotseling meer zorg nodig was voor onze moeder dan normaal. Hierdoor stonden wij behoorlijk onder druk en voelden dat het eigenlijk niet verantwoord was dat wij beiden tegelijk een tijdje afwezig zouden zijn. Dit, terwijl we juist vanwege de mantelzorg zo ontzettend toe waren aan deze vakantie. Op korte termijn extra zorg geregeld krijgen, leek onbegonnen werk. Totdat ik contact kreeg met Jolanda Oerlemans van Saar aan huis. Er bleek wel degelijk binnen een week van alles mogelijk. Zij plande snel nog een huisbezoek in, maakte een hele goede inschatting van welke Saar een goede match zou zijn en zo kreeg mijn moeder tijdens onze vakantie extra hulp en gezelschap van Rian. Vanaf het eerste moment klikte het en genoot mijn moeder van haar bezoekjes. Deze Saar was heel flexibel en was zelfs bereid om in geval van nood tussendoor een keer extra te komen helpen. Dat was voor ons een hele geruststelling omdat juist mantelzorg niet altijd planbaar is. Mochten wij weer in een situatie komen waarin we het zelf even niet kunnen bieden dan zullen we zeker opnieuw een beroep doen op Saar aan huis!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Helmond
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
10

Mijn ervaring met Saar aan Huis is geweldig en zeker aan te bevelen

Dankzij Saar aan Huis heeft mijn moeder tot haar overlijden thuis kunnen wonen. De organisatie is ontzettend goed en de medewerkers meelevend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Leeuwarden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg
7

Ik ben bij met de boodschappen die gedaan worden, maar de tijdsinzet is ruimer dan voor ons nodig is

Ellen heeft 4 uur voor ons. Onze vraag ligt vooral bij het boodschappen doen en minder bij het gezelschap houden of andere klusjes. Het tijdsbestek is dus ruimer dan voor ons nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Drechtsteden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen
10

Uitstekend

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Zuid-Hollandse eilanden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden
10

Top

Ik herhaal wat ik vaak gezegd heb; Wilma en Fredy hebben veruit meer gebracht dan wat er betaald is. Mijn hoop was dat mijn moeder in haar kracht werd gezet. Saar aan Huis heeft veel meer geleverd. Fantastisch dat beide Saaren met hart (!) hood en handen werkten. Professioneel, iedere keer frisse energie en intenties. Als mijn moeder geen rammelend geheugen had zou alles vers bewaard blijven. Bij ons als fulltime mantelzorgers een hoop last van de schouders. Chapeau!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Bergen op Zoom
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts
9

Een klik met Gabrielle Branten

Met beide hebben we een prima contact. Als het mooi weer is gaat ze met mijn man fietsen. Met minder weer gaan ze wandelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Drechtsteden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
10

Onze `Saar` is een topper!

Naast de mantelzorg voor mijn beide ouders, heb ik ook nog een tante die mantelzorg nodig heeft. Onze familie is erg klein en ik ben enigst kind, dus de zorg voor mijn beide ouders komt op mij neer. Daarnaast heeft mijn kinderloze tante ook mantelzorg nodig. Tante heeft namelijk bijna geen netwerk. Naast een baan en een gezin is dat eigenlijk te veel voor mij. Gelukkig is onze Saar er ook nog. Naast dat ze veel zorgtaken voor tante van mij overneemt, is ze voor tante ook een extra vorm van bezoek en gezelligheid, waardoor tante minder eenzaam is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Drechtsteden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
5

Reclame garandeert geen hulp: het Calimero-effect

Precies 3 jaar had ik een superfijne Bram, die moest stoppen omdat zijn echtgenote ernstig ziek werd. Er is nog steeds contact, zoals met een eerste Saar, die eveneens door privéomstandigheden stopte. Niet elke "match" is geschikt. Al voel ik zoiets steeds meteen: je moet wát, ook als assistentie tot fouten leidt die je dan zelf kan oplossen, zoals onlangs met een aantal zaken. "U behoudt de regie en autonomie" en "hulpverleners moeten zich aan u aanpassen, niet andersom" is een utopie. Recent werd beslist dat er geen nieuwe hulp zou komen: "Het is maar reclame". Met een mantelzorger, die ik niet heb, zou een en ander denk ik anders zijn gelopen. Als je hulp behoeft maar niet hulpbehoevend bent "moet" je zijn en doen zoals "men" wil. Desondanks een present bij een recent afscheid na ruim een jaar: "Want je bent altijd lief geweest", maar ook: "Er zijn per 2020 verschillende mensen voorbijgekomen", "ik hoor wel verhalen", "misschien zijn mensen niet eerlijk tegen je". "Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee", want op de herhaalde vraag die uitspraken te specificeren kwam geen antwoord. Hierdoor worden in mijn optiek mensen en contacten die ik als fijn ervoer in een kwaad daglicht gesteld. Aanbevelen? Ten dele!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar? N.v.t.
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Nijmegen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Brochure
9

Heel prettig contact en zeker aan te bevelen!

Goede en duidelijke uitleg en echt zeer tevreden over de locale ‘Saar’ Veel begrip en geduld. Cliënt staat voorop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: N.v.t.
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg
9

Fijn!

Een zorgvuldige intake en afstemming tussen de keuze voor een Saar en de zorgvrager.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Leiden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden
10

Tevreden

De hulp was erg prettig voor mijn moeder maar ook voor mij. Hierdoor kon ik zorgeloos met vakantie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Arnhem
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
9

Heel fijn! ik voel me gesteund en ontzorgd.

Er is een fijne match tussen de Saar medewerker en ons gezinssituatie. Ik voel me voor het eerst vrijer om van huis te gaan en geholpen in de huishouding. Echt heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Arnhem
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Brochure
10

Mooie aanvulling om mantelzorgers te ontlasten!

Onze Saar Corrie is voor onze moeder én haar 2 mantelzorgende dochters destijds een gouden greep geweest. Voor deze geweldige matchkeuze zijn de complimenten voor Anita van Hoorn, vestigingsmanager van 't Groene Hart. Met veel humor, flexibiliteit, discretie en aandacht hebben wij met de ondersteuning van onze gezellige Saar onze 97-jarige dementerende moeder nog tot recent in de thuissituatie kunnen laten wonen. Helaas werd de 24/7 zorg ons te zwaar, waardoor de overstap gemaakt is naar kleinschalig wonen. Dit betekende ook dat de inzet van Saar aan Huis hiermee is beëindigd. Het contact met onze Saar is ons echter zó dierbaar geworden, dat wij elkaar zullen blijven volgen. GROTE DANK voor de afgelopen jaren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio ’t Groene Hart
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
8

Jeannette is en mooie, warme vrouw.

In reactie op mijn hulpvraag ben ik snel geholpen door Jeannette Keijl. Afspraken kwam ze na en ze heeft mij goed kunnen helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden
10

Zeer betrokken, heldere communicatie en heel flexibel. Top.

Saar is op een fantastische manier ingesprongen in de overgangsperiode dat mijn moeder het niet meer helemaal zelf kon, maar ook nog geen plekje kon krijgen in een verzorgingshuis. Met de praktische, warme en gezellige hulp van de lieve dames van Saar heeft mijn moeder nog een hele fijne periode in haar eigen huis gehad. De Saren werden haar vriendinnen. De organisatie van Saar is praktisch en overzichtelijk. Denise heeft ook veel praktische info en ondersteuning gegeven over alle formele dingen die er geregeld moesten worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Nieuwe Waterweg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden
10

we hadden ons geen betere Saar kunnen wensen

de Saar die bij mijn moeder komt is een waar godsgeschenk. Mijn moeder is pas weduwe geworden en ze moet zelf nog herstellen na lichamelijke beperkingen door een val. En wat is het dan fijn dat er twee keer per week een Saar komt die zorgt voor wat afleiding en een praatje, helpt met een boodschap, samen met mijn moeder gaat wandelen en nog af en toe een klusje in huis doet (omdat mijn moeder nog steeds geen huishoudelijke hulp heeft) en ze is zo lief en empathisch. Als dochter is het zo fijn te weten en voelen dat je moeder zo liefdevol ondersteund wordt in zo'n moeilijke levensfase. ik ben zeer dankbaar voor 'onze Saar".

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden
10

Zeer positief

Het is natuurlijk zeer afhankelijk van de persoon. Wij zijn erg blij met de huidige Saar. Ook zijn de afspraken altijd correct en duidelijk. De uren Staten kloppen en ook de financiële afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Arnhem
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Brochure
10

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening die Saar aan Huis ons heeft geboden.

Vanaf het eerste contact met Saar aan Huis zijn dienstverlening en de communicatie erg goed geweest. Saar aan Huis was makkelijk bereikbaar, gaf heldere informatie en begeleiding in de wirwar van regelgeving. Er werd meegedacht en gezocht naar oplossingen wanneer zich onverwachte problemen voordeden. De Saars die ons bijstonden in de mantelzorg voor onze moeder waren allemaal "professionele", goed opgeleide en warme personen die met hun eigen kwaliteiten en achtergrond uitstekende mantelzorg verleenden. Dankzij Saar aan Huis was het mogelijk voor onze moeder om thuis te wonen. De aandacht en de begeleiding deden haar zichtbaar goed. Wij, haar kinderen, zijn door Saar aan Huis goed ondersteund en we voelden ons hierdoor ontzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Tilburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg
10

Passende zorg door de lieve Saars voor onze moeder en fijne medewerking met onze contactpersoon

Onze vader van 87 heeft jaren voor onze moeder 86 gezorgd. Wij als kinderen ondersteunden vader door elke dag wat zorg uit handen te nemen. Toen moeder na een ziekenhuisopname thuis kwam, werd de zorg vader te veel. Wij hielpen onze ouders nog vaker, maar kwamen er snel achter dat we dat niet vol zouden houden. De thuiszorg kon onze hulpvraag niet volledig beantwoorden. Op internet hebben we gezocht naar particuliere zorg. Door de persoonlijke aanpak en zorg door lokale Saars sprak Saar aan Huis ons erg aan. Na een fijn telefonisch gesprek met Sterre van Saar aan Huis kwam er een huisbezoek. Al snel waren er 3 Saars die na een persoonlijke kennismaking dezelfde week al ons konden ontlasten. een paar maanden later kwam er een 4de Saar bij. Na 10 maanden was er een plaatsje voor onze vader en moeder in een verzorgingshuis. De hulp van de Saars is nu overbodig. Het contact blijft. Ze zijn werkelijk een stukje familie geworden. Deze maand is het een jaar geleden dat er een 1ste kennismaking was met Saar aan Huis. We willen de Saars Ingrid, Sonja, Joy en Jacqueline nogmaals bedanken voor hun lieve hulp voor onze moeder. Onze moeder vond de extra hulp eerst wat overbodig, maar al gauw kon ze jullie niet meer missen. We willen onze contactpersoon Sterre de Jongh bedanken voor haar fijne communicatie, de snelle reacties, het meedenken met onze hulpvraag, het opperen van oplossingen, het nakomen van de afspraken, de begeleiding wat betreft de PGB en de extra tips die ze ons gaf. Allen nogmaals bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Breda
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
8

Alles goed geregeld en gekregen waar wij om gevraagd hadden.

Wij wilden ondersteuning hebben omdat we beiden hulp nodig hadden. Op deze manier konden we toch thuis blijven.. Zelf kunnen aangeven wat je wilt is ook heel fijn. Drie dames hebben ons 5 weken lang geholpen.Alle drie waren ze heel aardig en defen goed hun werk. Wij zijn hen erg dankbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio ’t Groene Hart
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
10

Persoonlijke en passende zorg

Het eerste gesprek gaf een heel goed gevoel. Wat Saar aan huis voor ons echt perfect maakt is dat er niet alleen rekening wordt gehouden met mijn man, maar ook met de situatie thuis. Saar aan huis is meer dan organisatie. Het zijn mensen die helpen om het leven, voor alle betrokkenen, een stukje mooier en rustiger te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Drechtsteden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
10

Elke oudere met een hulpvraag verdient een Saar.

Waar waren mam en wij, de kinderen, geweest zonder "onze" Saar? Door de grote afstand konden we onze moeder minder vaak zien dan we wilden. Hoewel vergevorderd in het dementieproces genoot mam zó van de wandelingen met de rolstoel naar het stadje en de kerk. Samen etalages en mooie oude panden bekijken, een kaarsje aansteken. Hele simpele, maar oh zo belangrijke gebeurtenissen die haar maandagen kleur gaven. Ook kregen we wekelijks een verslag en mooie foto's van deze uitjes. Saar was een fantastische "brug" tussen het verpleeghuis en ons, de kinderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio ’t Groene Hart
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
9

Dankzij de beide Saars met een gerust gevoel op vakantie gegaan.

De beide Saars hebben een deel van de dagelijkse mantelzorg overgenomen, zodat mijn vrouw en ik er een paar weken tussenuit konden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Haarlemmermeer
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
10

Geweldig, ontzorgend, goed georganiseerd en waardevol

In een acute zorgvraag heeft Saar aan huis niet alleen snel maar ook zeer adequaat de zorg voor onze zoon opgepakt en ingevuld. Een mooi team van deskundige zorgverleners verzorgen nu dagelijks de zorg voor onze zoon, dit doen ze vooral persoonlijk en betrokken. We zijn enorm blij dat we de organisatie Saar aan huis hebben leren kennen en adviseren anderen om ook voor hun zorgvraag Saar te vragen. Marco Maasse Veenendaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Ede-Wageningen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders
8

Goede click tussen Saar en mijn moeder

Mijn moeder heeft verschillende erg gezellige uren beleefd met Saar, ik denk dat ze op die momenten erg heeft genoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis
  • Prijs/Kwaliteitsverhouding
  • Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar?
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Haarlemmermeer
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Bedrijfsgegevens

Laan van Langerhuize 3

1186 DS AMSTELVEEN

0859025807

[email protected]

Over Saar aan Huis

Wilt u aangenaam blijven wonen en leven in uw eigen vertrouwde omgeving: dan biedt Saar aan Huis uitkomst. Saar aan Huis is gespecialiseerd in particuliere ouderenzorg / aanvullende mantelzorg bij u thuis. Onze Saars ondersteunen inwoners in diverse regio’s met het uitoefenen en begeleiden van hun dagelijkse activiteiten in huis en daarbuiten. Samen met u zorgen wij er voor dat het ouder worden onbezorgd, gezellig en plezierig kan zijn in uw eigen vertrouwde leefomgeving. Onze “Saars” helpen bij lichte huishoudelijke taken zoals het doen van boodschappen, het draaien van een wasje of het voorbereiden van een maaltijd.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.