
Wij komen hier regelmatig. Ze zijn vijf jaar geleden voor het eerst opgevallen door de uitstekende service bij een klein probleem (lampje vervangen). Sindsdien onze vaste garage en nooit tegengevallen en in mijn 30 jaar ervaring als autobezitter ben ik maar één keer een garage tegengekomen die in de buurt komt qua service. Deskundigheid vooral 9 (en geen 10) omdat ik niet alles kan beoordelen. Het enige probleem is de krappe parkeermogelijkheid in de buurt en daar gaan ze ook wat aan doen!
Inruil van gebruikte auto is heel prettig verlopen De auto zag er tip top uit ,keurig schoon met een mooie bos bloemen als of ik een nieuwe auto had gekocht,prima. Met de service nog geen ervaring,sinds de aankoop geen problemen gehad.
Goede ervaring!!!!!. Ik heb op 25 feb. 2014 een tweede hans auto gekocht bij garage De Bilt. Ik heb helaas wat probleempjes gehad ,en die zijn naar ieders vermogen goed opgelost. Alleen ik moet €162,75 aan de A.N.W.B. betalen voor de pech die ik had met de auto op 4 maart om in De Bilt te komen. Misschien is daar nog iets aan te doen ?? Vriendelijke Groeten Dick van den Burg.
Geachte heer Van den Burg, in uw geval komen we u graag tegemoet in de kosten. We nemen hiervoor telefonisch contact met u op.
Vriendelijke benadering. Heb een goede 2e hands auto gekocht bij dit bedrijf. Mijn oude auto kon ik tegen een aantrekkelijke inruilprijs achter laten. Meneer Rus was een prettige persoon om zaken mee te doen. Had het gevoel dat hij niet alles ten gunste van hem uit de deal wilde halen, iets wat je wel vaker meemaakt bij auto bedrijven. De service en deskundigheid kan ik nog niet beoordelen, daar ik de auto nog niet zo lang heb en daardoor nog niet naar de garage moest.
Prima en betrouwbare service. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
Had schade aan mij auto. Helaas waren de kosten zo hoog dat ik besloot het niet te laten maken. Ben goed geinfomeerd door de medewerkers en de receptie, was voor mij de eerste keer dat ik mij auto moest laten maken en was door veel mensen gewaarschuwd over auto garage\'s maar daar was hier geen sprake van! Ben zeer vriendelijk geholpen!
Probleem met de accu, een telefoontje en werd direct geholpen. nieuwe accu erin gezet. en binnen kwartier was ik weer weg! (had de koffie nog niet op) Goede service, en een bedrijf waar nog veel bedrijven van kunnen leren.
Al jaren zijn mijn echtgenoot met de KIA Opiris en ondergetekende met de Daihatsu voor onderhoud in garage De Bilt. Uitstekend! en zeer service gericht. Recent heb ik bij deze garage, gezien onze goede ervaringen,een KIA Picanto gekocht zo goed als nieuw,ong. 9000 op de teller. Tot grote tevredenheid. M.Knape-van Santen.
Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. Nette verkoper!! Auto stond op de afgesproken datum en tijd klaar incl. grote beurt met een mooie bos bloemen. We zijn zeer content met de \"nieuwe auto\"
Geweldige service. Vanmorgen gebeld, had een storing in het emissiesysteem van mijn auto en dacht aan een kapotte thermostaat. Werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan en kon meteen komen. Ik heb de auto gebracht en werd keurig thuisgebracht, dank. Nog geen half uur later kreeg ik een telefoontje en was de oorzaak van het mankement bekend, geen kapotte thermostaat, maar een defecte temperatuursensor. Was al besteld en nog geen drie uur later kon ik de auto alweer komen halen. De prijs van de reparatie was een meevaller, mooi meegenomen dus. Ik beveel Garage De Bilt graag aan, vriendelijke mensen, de werkplaats zag er keurig uit, er was georganiseerde bedrijvigheid, want het was best druk. Bij mij staat Garage De Bilt in ieder geval genoteerd in mijn adressenboekje. Met nogmaals mijn hartelijke dank.
Prettig en deskundig.
Op een dinsdagmiddag kwam ik zonder afspraak langs om te vragen of ze naar een defect aan de ruitenvloeisproeier. Ik werd vriendelijk ontvangen en woensdagochtend kon ik al terecht om het euvel te laten herstellen. De reparatie viel goedkoper uit dan geoffreerd en dat vond ik 1 op 1 terug op mijn factuur. Dat is zoals je service bij een garage verwacht.
vakkundige en prettige behandeling en met problemen is er altijd tijd om er naar te kijken en een reparatietijdstip af te spreken
zoals in de scoren weergegeven een prettige en goede ervaring
Garage De Bilt heeft service hoog in het vaandel. Als er iets met mijn auto is, kan ik snel terecht en wordt goed geholpen. Leggen helder uit wat er aan de hand is. Heb nu mijn derde Kia bij hen gekocht.
Onderhoudsbeurten aan mijn auto. Kopen van een gebruikte auto. Voor onderhoud altijd vriendelijk ontvangen en onderhoud goed uitgevoerd. Ook extra service (vastzetten nummerplaat, vervangen verlichting, plakken van een band) wordt altijd deskundig en stipt uitgevoerd. Bij extra kosten wordt altijd eerst telefonisch overlegd. Goede service en deskundig onderhoud!
Tot nu tot :prima
Te voorlicht kapot, bij vervanging bleek stadslichtjes ook kapot. Lampjes in rekening gebracht, arbeidsloon niet. Netjes.
prima garage met geweldige klantvriendelijkheid ( bloemetje bij aflevering van 2de hands auto) voorbeeld van kwaliteit: auto na aflevering meegenomen, maar na 30 km kapotte startmotor. garage de bilt heeft de startmotor vervangen en een leenauto meegegeven als garantie. dit vind ik grote KLASSE.
C de Haasweg 66
3721 TK Bilthoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.