
prettig en pragmatische aanpak
Vindt dit een goede Vakgarage
Zoals in de titel omschreven :)
Fijn dat Bonhof dingen niet moeilijker maakt dan nodig. Gewoon slimme oplossingen.
Mijn accu vertoonde problemen. Bij Bonhof gekomen, direct doorgemeten en vervangen. In no time!! Dat betekent terugkomen bij dit bedrijf!
Een auto bij hun op site gezien en heeft middels een heel vriendelijk en meewerkende actie tot een geslaagde aankoop geleid
Een traditionele garage die werkt volgens het principe 'we doen wat we beloven' en klantvriendelijkheid in praktijk brengt door de klanten te kennen, mee te denken, en zich in te spannen om binnen de mogelijkheden te doen wat echt kan en geen loze beloftes te doen, dat kenmerkt (Vak)garage Bonhof.
Zeer goed. Ook in geval van pech kan er snel een afspraak worden geregeld. Er wordt echt met je meegedacht in oplossingen.
Gewoon goed doen wat ze beloven.
Dit was de eerste keer en ze hebben er lekkere koffie
Goed
Prettige garage met zeer vriendelijk personeel.
Heb mijn auto over laten schrijven vanuit Apeldoorn naar Epe. Goed gesprek gehad.
Onze ervaring met Vakgarage Bonhof, was warm, eerlijk en het voelde oprecht. Mooie deal gedaan met een mooie inruil.
Ze proberen je altijd te helpen. Al jaren tevreden klant!
goede dienstverlening vakkundig personeel
Ik word altijd vriendelijk en klantgericht geholpen door het personeel van de vakgarage. Mocht ik ooit aan een andere auto toe zijn, dan kom ik zeker bij Bonhof terug.
Heb tot nu toe alleen maar positieve ervaring bij garage Bonhof,wordt vriendelijk te woord gestaan,snelle service!
Gemoedelijk en prettig
Ongeveer 4 weken geleden een Hyundai I40 wagon aangeschaft bij Bonhof. Onderhandelingen verliepen duidelijk en helder. Geen mooie praatjes maar gewoon lekker nuchter, daar hou ik van. Auto werd keurig opgeleverd en bevalt tot nu toe top! Klein puntje, de autosleutel die ik tijdens de proefrit had was prima, de tweede sleutel (wat denk ik de eerste sleutel was) was is zo'n belabberde conditie dat ik die gelijk maar heb laten repareren, deze was namelijk niet bruikbaar. Mocht ik ooit weer een andere auto willen kopen houd ik garage Bonhof zeker in gedachten!
Goede, vlotte service
Er was te voren aangegeven dat auto een beurt moest hebben en dat de distributieriem moest vervangen worden. Helaas konden deze werkzaamheden niet op een dag plaats vinden. Waardoor ik de auto twee dagen kwijt. Kan dan pas om negen uur op mijn werk zijn. En moet op het eind weer eerder naar huis, om op tijd de auto weer op te halen. Vindt dit vervelend en dit was niet nodig geweest in mijn ogen. Toen de auto voor de eerste keer in de garage was, werd in de loop van de ochtend gebeld met wat er werd geadviseerd aan zaken. Dit was ook 2 stuks nieuwe winterbanden voorbij de set die gewisseld moest worden. IK heb aangegeven dat ik het slordig vond, dat dit mijn wissel in het voorjaar niet is gemeld. Nu heb ik samen met nieuwe remschijven, distributieriem en beurt een rekening van bijna € 1300 gekregen. Ik had de kosten dan iets kunnen spreiden. Bij het telefoontje met noodzakelijke werkzaamheden is dit bedrag niet vermeld. In het vervolg graag bij zulke werkzaamheden een kosten indicatie doorgeven
Al 23 jaar vaste klant, zegt genoeg lijkt mij, Gr Danny
Mijn ervaring is positief op alle vlakken. Aantal maanden geleden mijn occasion Golf Plus van 2006 opgehaald. Auto was netjes klaar gemaakt. Na een paar dagen constateerde ik dat de achterruitverwarming en de cruisecontrol het niet deden. Dit gemeld bij de garage. Diverse onderdelen, kosteloos, laten vervangen. Alles werkt nu maar behoren en we zijn blij met onze auto.
top garage
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.