mijn auto werd gerepareerd, omdat het langer zou gaan duren doordat er een onderdeel besteld moest worden, kreeg ik koffie in de wachtruimte. Later werd aangeboden mij naar huis te brengen,maar ik mocht ook een fiets lenen, dat laatste heb ik gedaan.
Onze ervaring met Vakgarage Boxtel is positief. Ze zijn betrouwbaar en flexibel, denken mee, en zijn goed telefonisch bereikbaar.
Goede service.
No nonsense garage
Bij aflevering van de auto bleken de fietsen allemaal vergeven te zijn. Super aardig en klantvriendelijk dat ik toen door een medewerker even werd afgezet bij mijn bedrijf.
Altijd word je vriendelijk behandeld, en ze zijn heel behulpzaam. Ook altijd een kopje koffie
Zo prettig en fijn geholpen door Martijn. En alleen maar telefonisch, maar toch deskundig en vriendelijk!
Goeie service!
Heelgoed fijn
Fijne service en goede communicatie.
Ik kom al vele jaren bij deze vakgarage en heb me altijd als klant gerespecteerd gevoeld. Een gevoel van vertrouwen en in goede handen zijn.
Top
Wij komen er al 30 jaar en we zijn er altijd heel goed geholpen.
Ik word er altyd goed geholpen
Goede service
Bij kontrole van de rekening van de onderhoudsbeurt zag ik dat het bijvullen van de koelvloeistof en de ruitensproeier in rekening was gebracht , terwijl ik dat zelf al had gedaan ,dat vond ik toch wel vreemd ,en ik zou daar graag uitleg over krijgen.
geen commentaar
Auto lekte koelvloeistof. Jaarlijks onderhoud 2 weken vervroegd. Goede communicatie over kosten Goed bereikbaar. Bellen snel terug.
Klantvriendelijk en deskundig.
Bij de afspraak zei de receptionist dat ze van oudsher Opel specialist waren. Waarom wist hij dan niet dat de thermostaat vervangen bij de Meriva zo tijdrovend (distributie moest eruit) en duur was. Ze belden rond 14.30 over de kosten en moesten toen nog beginnen aan n reparatie van n uur of 3. Ze hadden dus ook de volgende dag nog nodig waardoor ik onnodig mijn auto n dag langer moest missen. Nadenken over de planning had dit voorkomen . Maar misschien ga ik nog wel terug n volgende keer, hoewel ik zulke vervelende dingen bij garage James in Einhoven-Acht nooit heb gehad. Maar ik woon nu in Boxtel dus...
Kwam de auto brengen voor een airco service en werd direct geholpen. Tijdens het onderhoud kwam ik er achter dat de APK over 1 maand verliep. Ondanks de drukte hebben ze de auto toch gelijk kunnen keuren. Perfecte service en klantvriendelijkheid. Hier kunnen de merk dealers nog wat van leren.
Goed garage en klantvriendelijkheid
Vriendelijk, kundig, luisteren goed naar de klant.
je krijgt van een 8
Ging met een kapotte lamp naar de garage en die werd meteen gemaakt kon er op wachten .goede service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.