We hebben erg goede ervaringen met dit bedrijf.
vriendelijk geholpen en goede service.
Goed snel en bekwaam
Geachte heer,mevrouw, Na een al moeilijk telefonische contact voor een onderhouds afspraak, ontmoete ik een flink discussiërende betweterige Bali medewerker vond het een groot probleem alleen mijn olie te vervangen. Hij gaf mij te kennen dat ik met de aanschaf mijn nieuwe outlander lid van de Mitsubishi maffia was geworden, en aan de kartel vormige regels diende te houden en zo niet, ik niet in het systeem ivm garantie zou worden gezet! Ik heb nu op mijn verzoek met 14dkm de olie, filter en interieur filter laten vervangen... erg vervelend allemaal! Maar ik laat me niet de les lezen, indoctrineren en bedreigen! Dusss heb ik nu geen garantie op mijn aanschaf van bijna €40.000 Gaarne zou ik vernemen of dit conform is aan service die u voor ogen heeft!!
Jammer dat deze klant een verkeerde voorstelling van zaken geeft. De balie medewerker of wel serviceadviseur heeft aan deze klant uitgelegd dat alleen olie verversen de garantie op deze auto in gevaar brengt. Het betreft hier een nieuw bij ons gekochte Mitsubishi Outlander die toe was aan zijn eerste onderhoud. De fabriek schrijft in zijn protocollen een verplichte basis beurt voor. Hiervoor geld ook een vastgesteld prijzenmenu. Deze klant vond dit allemaal onzin en wilde niet het onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen. Onze service adviseur heeft hem toen uitgelegd dat de auto dan niet meer aan de fabrieksgarantie richtlijnen voldoet. Helaas kunnen wij klanten niet zelf laten bepalen hoe zij hun onderhoud willen laten uitvoeren. Om de fabrieksgarantie te kunnen behouden moeten wij als dealer de fabriek richtlijnen voor onderhoud volgen. Van elk merk en type zijn de beurten en prijzen menu's op het internet terug te vinden. Het is voor een serviceadviseur onmogelijk om hierover in discussie te gaan en te gaan knippen en plakken in deze richtlijnen. Conclusie is dan ook wanneer een klant zijn onderhoud laat uitvoeren volgens de fabrieksrichtlijnen blijft zijn garantie gewoon in tact. In dit geval vijf jaar.
Bij Menenkamp auto\'s een Mitsubishi space star gekocht van 1 jaar Verkoper Charis vriendelijk niet opdringerig denkt mee en doet echt zijn best voor zijn klant. Van de aankoop tot aan de aflevering perfect.
snel en fijn geholpen , kreeg het advies om mijn bandenspanning vaker te controleren.
Kwam voor een afspraak en kleinen reparatie aan het slot van het handschoenenkastje. \" Voor het kastje hebben we speciale apparatuur nodig\' Toen kwam er een monteur die zei : dit is onze speciale apparatuur en hij zette een koevoet ertussen en trok het hele dashboard kapot van deze (bijna) old-timer. Resultaat : Dashboard, kastje sluit niet meer, lichtje blijft dag en nacht branden (accu) Alles kapot, niet meer te repareren. Ik denk dat ik maar een andere garage zoek voor onze 2 auto\'s na bijna 20 jaar.
Top!
Keurig geholpen , ik kon zonder afspraak langs komen om mijn verlichting te repareren
Kreeg mijn afneembare trekhaak niet vast. Ook de monteur kreeg het niet voor elkaar. Wel er onder maar niet op slot. Uiteindelijk is het dan wel gelukt. De rekening van rond de €100,- werd na aandringen van mijn kant gehalveerd. €52,-. Maar de trekhaak mag er nu nooit meer af. Trekhaak had ik in totaal 2x gebruikt voor de zomervakantie. Auto Mitsubishi Outlander en daar kan alleen een afneembare trekhaak onder.
Prima !
Ik was op zoek naar een gebruikte Outlander PHEV en heb een mooie gevonden bij Mekenkamp. Net bod gekregen voor mijn inruilauto en binnen een paar dagen de auto´s kunnen omwisselen. Contact/service vanaf het binnenstappen t/m de nazorg dik in orde. Nu de trotse eigenaar van mijn eerste Hybride auto en super tevreden over de auto en over de service van Mekenkamp. Ik kom hier zeker terug!
Goede service, deskundig personeel
altijd netjes geholpen. Ga hier zeker vaker komen voor onderhoud ook met mijn priveauto.
Heel erg vriendelijk ontvangen waarna ze direct meeliepen naar mijn auto om naar het probleem te kijken / te luisteren. Snel opgelost en probleemloos vervangend vervoer meegekregen. Zeker een aanrader!
vriendelijk personeel met duidelijke afspraken Kwaliteit en service erg hoog en je auto wordt ook gewassen
De eerste indruk was negatief, vanwege het feit dat, na een afspraak, de auto die ik kwam bezichtigen niet aanwezig was. De verkoper Charis Zachariadis heeft dit tot volle tevredenheid opgelost. Complimenten voor hem.
Rumpsterweg 19
3981AK Bunnik
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.