
oke
Tweemaal door de vrouwelijke receptionist te woord gestaan, zij mag wat mij betreft een stuk vriendelijker zijn. Het zou ook fijn zijn als ze geen half werk verricht! In tegendeel was haar mannelijke collega (Patrick) wel zeer vriendelijk en ben ik door hem erg goed geholpen! Compliment voor deze meneer en de overige collega’s.
ben zeer tevreden met de service die altijd geleverd wordt
Samen naar een gepaste oplossing kijken waarbij open en eerlijk gecommuniceerd wordt.
Tijdens een erg warm weekend weg bleek de airco niet te werken. Kon vlot een afspraak maken om e.e.a. te laten herstellen/repareren. Viel wel wat duurder uit dan telefonisch medegedeeld ivm bijkomende 'handelingen'.
redelijke in service maar nog te kort klant om verder oordeel te geven
zijn langs geweest omdat mijn auto niet startte ,even de accu erop en naar de garage gereden nieuwe accu erin en klaar was kees ,half uur geduurd
Zie boven
Mijn auto is al sinds de aankoop in ouderhoud bij Vakgarage Rida. Er is weinig onderhoud nodig, maar de jaarlijkse beurten worden grondig en in overleg met mij als klant besproken en uitgevoerd. Er wordt gelet op veiligheid van het voertuig en de te maken kosten. Zeer tevreden.
vriendelijke ontvangst en goede service
Jullie doen er alles aan om problemen op te lossen zodat de klant met een perfecte wagen buiten gaat
Had online een afspraak gemaakt voor de APK voor €49,95 Hierna kreeg ik een rekening gepresenteerd van €183,- Waaronder koplampen afstellen,controle valt onder de APK, lampen stonden niet onveilig te hoog en er is mij niet gevraagd Ook is de aansluiting uitlaatdemper bij de klem iets aangesmeerd met gungum,deze 2 werkzaamheden kosten 2x€42,- excl btw Dit alles opgeteld (ook de APK €49,95 werd nogmaals btw overgerekend,maakt dat ik mij zwaar genomen voel Hier zet ik nooit meer een voet over de drempel
Alles goed verlopen.
als er tijd is wordt je direct geholpen
Afspraak om 12.45 uur, door jullie verzet naar 14.00 uur zonder bericht. Was niet klaar toen ik de auto om 16.30 uur kwam ophalen. Klaar om 16.45 uur. Van de faktuur schrok ik, n.l. Euro 662., en bleek de vakgarage pechhulp ad Euro 50, 2x te zijn gefactureerd.
Slecht
wel erg duur voor 2 batterijtjes
Zouden er extra kosten zijn voor mijn APK zouden ze mij eerst bellen. Ook wordt er goed geluisterd naar de wens van je.
vriendelijk aan de balie wordt koffie aangeboden tijdens het wachten
Prima begeleiding van mijn aankoop Opel Astra, goede service
Zie hier boven
.
Omdat mijn vorige Opelgarage stopte heb ik gekozen voorTop-Opelgarage Rida .Bij een grote onderhoudsbeurt bleek het koelsysteem lek te zijn.Het bleek een lastige klus te zijn omdat na reparatie het waterpeil bleef zakken.Daarna terug naar de garage toen bleek het lek bij de waterpomp te zitten.Omdat deze op een moeilijk bereikbare plaats zit was dat een flinke reparatie. Nu is alles in orde. Ik was in het begin wat wantrouwig over de gang van zaken maar na een gesprek met Dhr. Dieleman met uitleg over alles was ik tevreden.
zie boven
Altijd goed geholpen en fijne service
Mr FJ Haarmanweg 4
4538AR Terneuzen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.