Filters

9

Goede service

Netjes volgens afspraak geholpen. Vriendelijk personeel. Universeel garage, bij nieuwer model auto Volkswagen t cross even wat meer zoekwerk voor Monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

Slordig onderhoud en advies

Apk keuringsrapport was zoek. Geraamde kosten over herstel van het open dak via bedrijf in Monster, dat u aanraadde, was niet 1500 euro, maar 3500 euro. Ook factuur bevatte fouten, maar na vragen van ons is door U hersteld. Komt erg slordig over. Jammer, wij hadden in verleden goede ervaringen met uw bedrijf, nu een wat' katterig' gevoel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Conform de gemaakte afspraak

Conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

De slechtste ervaring die ik ooit in een garage gehad heb

Ik heb voor 2 voorbanden wisselen €520,00 moeten betalen. Zelfs de collega van de persoon die de factuur had opgemaakt vond dit bedrag buitensporig. Ik heb in mijn directe omgeving iedereen direct afgeraden om hier naar toe te komen. Zo een beoordeling is heel leuk, maar ik verwacht dat hier niks mee gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Superservice

Vriendelijk.direct geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Stonden gelijk klaar!

Langskomen en gelijk geholpen worden, wat wil je nog meer

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
5

de garage maakt een rommelige indruk

de gehele indruk van de garage vind ik nogal matig in eerste instantie zou ik moeten betalen voor een vervangende auto, na licht protest hoefde ik niets te betalen gevraagd om de radio na te kijken, dit is vergeten en/of niet gedaan

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

geen problemen

goed geholpen vriendelijk maar de prijs van hoog

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Zeer prettig geholpen.

Zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Uitstekend

Vriendelijk en behulpzaam...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Tevreden over algehele behandeling

Altijd een vriendelijke ontvangst. Meedenken als er wijzigingen of ver- anderingen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

prima garage het kan niet beter .

lamp kapot en mee naar de garage gegaan , daar aan gekomen voorzien van een kop koffie en de auto weer voor zien van goede lampen . met even een vriendelijk gezellig praatje .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Altijd correct

Ben daar kind aan huis al jaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
5

Weet niet wat er precies gedaan is

Deur open gaat er een piepje nooit eerder gehoord. Navigatie updaten heeft geen zin niets veranderd

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
9

vakkundig, correcte ontvangst

Sinds een 20tal jaren geniet ik van de service van Rida. In al deze jaren ben ik zeer correct op de hoogte gehouden van stand van onderhoudsbeurten, staat van het voertuig. Steeds een vriendelijk onthaal, en was ik steeds verzekerd van uitstekende kwaliteit van werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Goede service, maar dit jaar wel veel duurder geworden

Op technisch vlak en ontvangst is het goed geregeld, maar de prijsverhogingen dit jaar tot wel 100% had ik liever op voorhand geweten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goede prijs kwaliteit

Terwijl je wacht kun je telewerken en krijg je ook nog koffie. Ze denken met je mee wat het best onderhoud is tegen een scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Duidelijke communicatie

De APK en bijkomende kosten vielen tegen. Ik ben daar op een correcte manier over geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Doen wat ze beloven en denken mee.

Ik had nog nooit een auto gekocht en dankzij Jaap is dat nu gelukt. Ik had veel vragen en die mocht ik allemaal stellen en er werd enorm goed mee gedacht. We voelden on echt klant. We hadden gelijk een goed vertrouwen in Rida en zijn ontzettend blij met onze auto! De leuke verrassing die we meekregen bij het ophalen van de auto was met recht een verrassing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Wisselend

Mijn APK goed geregeld, maar de afhandeling van het blijven branden van een controle lampje blijf is storend vinden, is nog steeds niet opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

Er is deze keer niet goed gecommuniceerd

Slechte communicatie. Auto stond in de garage na reparatie schade . Is bij jullie onderling niet gecommuniceerd daarover . Gevolg dat afspraak moest worden verzet . Vervolgens slechte communicatie over de leenauto . Er zou een auto klaar staan , die stond niet klaar . Tijd afgesproken wanneer de leenauto terug gebracht zou worden . Halverwege de dag een telefoontje hoe laat de auto terug zou zijn want ze hadden hem nodig .

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

I.h.a. Goed, maar attentiepunt!

Onderhoud jaarbeurt neem ik aan goed uitgevoerd. Verslaglegging is beperkt.. Echter na bericht dat app vakgarage is bijgewerkt blijken hier twee rode uitroeptekens te staan over remvloeistof en remtrommels. Als die kloppen is gelijk de afgesloten pechhulp ondermijnd of wellicht niet geldig! Garage Rida gebeld maar die geven aan kinderziekten app. Dit is niet in orde. Deze punten moeten expliciet duidelijk zijn. Graag uw reactie.p

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
1

Servicing of car and car charging repair

I was told to come at 8am while my car got serviced only at 11am. I had to wait till 1pm at the shop. Also for the second time, at the reception she charged me double for a particular service. This happened last year and it happened again this year. When I tried to explain the issue to the lady at the reception, without understanding me, she first blamed me and said(I explained this to you last year). Instead of apologizing to the customer who you have for the second year charged me double and I(the customer) had to point out your error on my receipt. I had to drive back to the shop to get my refund. Also I came to your shop last year to complain about my car charging not working. I was told to schedule an appointment with you this year. I had to wait almost 1 month from the day I came to your shop last year. When I then came this year, the lady at the reception told me I had to contact another workshop to repair the issue. This is after I waited 1 month to come to your workshop. I explained to her that I was told by you(the owner) to comeback this year but without any remorse she said(I don’t know why any of my colleagues told you to come back here to repair the charging). She wrote me a number on a paper and said call them for your issue. This was said to me in a very rude manner. Till today I am yet to repair my charging, I call the other company for 3 days. Finally they gave me appointment in 1 month from then to diagnose the problem. Not for repair but diagnose. This is very unacceptable. I bought my car with you and referred more colleagues to your shop and one bought a car from you. Because I believed that you had a good service. But due to my bad experience now I cannot do this again.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

vakkundig geholpen

Mijn eerste keer in deze garage.Prima enervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
3

Het gevoel een poot uitgedraaid te zijn

In het verleden goede zaken gedaan met Rida en erg vriendelijk personeel. Daarom altijd als tevreden klant teruggekomen. Bij de laatste APK moesten de trommelremmen achter afgesteld worden, hier zouden ze 2 uur (!!) over gedaan hebben. Hier heb ik nog nooit van gehoord en ook op andere plekken nog nooit meegemaakt. Na aangegeven te hebben dit erg lang te vinden kwam de uitleg dit meermaals gedaan te moeten hebben vanwege de remdruk. Ik vind dit erg lang voor zulke ervaren monteurs, denk niet dat ik nog terug ga. Zo ben je dik 200 euro kwijt voor een APK en een handrem stellen.. belachelijk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Mr FJ Haarmanweg 4

4538AR Terneuzen

0115622600

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.