
Wij komen al jaren bij garage vd Meer naar alle tevredenheid.!! Is er wat bijzonders aan de auto, wordt eerst even overlegt..
Al sedert wij in Oentsjerk wonen komen wij met onze auto voor een beurt en/of APK bij garage van der Meer naar alle tevredenheid. Ik wordt altijd even vriendelijk geholpen en ook de rekening is meestal niet echt een tegenvaller. Ook als er tussendoor een kleinigheidje is zoals b.v. slecht werkende ruitenwissers (rubber versleten o.i.d.) kan ik dan direkt komen en wordt het keurig opgelost. Ja, Vakgarage van der Meer is een prima plek voor reparatie en onderhoud van onze auto
Duidelijk in afspraak en afhandeling.
Klantvriendelijk en goede service Er wordt een goede oplossing gezocht Voor elk probleem, vakkundig gerepareerd
Fijne persoonlijke benadering
Deskundig en heel vriendelijk personeel dat de klanten kent. Ben al 9 jaar een tevreden klant.
De medewerkers denken met je mee in oplossingen. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Mijn kachel was stuk, ik kon gelijk geholpen worden! Super service.
Goede service Snelle reparatie Vriendelijk personeel
zeer goed
Mijn Suzuki begon lawaai te maken. Bij Vakgarage van der meer is een snlele diagnose gesteld van het probleem en eveneens snel en correct gerepareerd.
Wij hebben de auto weggebracht voor een reperatie aan de airco. De eerdere afspraak ergens in december was verplaatst door de garage. Besproken dat de reparatie tussen de 1400 en de 2000 euro zou gaan kosten en dat de duur 1 a 2 dagen zou zijn. Dag 0 ( woensdag) was verstreken en we hadden niks gehoord. Dag 1 donderdag was het 16.00 en hadden we nog niks gehoord. We hebben zelf moeten bellen voor een update Dag 2 vrijdag wederom zelf initiatief genomen en contact gezocht. Het bericht vanuit garage was: de auto komt niet af voor het weekend. Maandag uiterlijk dinsdag is de auto waarschijnlijk klaar. Zaterdag is alleen wasstraat open. Een leen auto ter compensatie was onzeker. Vanuit ons uitgelegd dat het voor ons als jong gezin met 2 kinderen erg onhandig is om zo lang zonder auto te moeten. Daarnaast terug gegeven dat het gebrek aan communicatie vooral erg frustrerend is. Het antwoord was iets in de strekking van: Soms lopen dingen nou eenmaal anders dan gepland en het is nu eenmaal zo. Dag 3 en dag 4 is er niks gebeurd aan de auto wel werd ons nog een leen auto aangeboden. Deze hebben wij afgeslagen omdat het vetrouwen nu zo laag was dat we überhaupt ons af gingen vragen of we onze auto ooit nog terug gingen krijgen. Dag 5(maandag) Om toch zeker te zijn of ze überhaupt met onze auto bezig waren. Ben ik een paar keer langs gegaan om te kijken. Ik heb toen wel daadwerkelijk iemand bij onze auto gezien. Rond het einde van de dag werden we door garage gebeld( positieve vooruitgang) maat helaas wel weer met teleurstellend bericht. De auto is nog niet helemaal klaar, morgen ochtend is hij klaar. Dag 6 ( Dinsdag) Op de ochtend ( rond 10.00 ) gebeld dat de auto klaar is. Rond 10.30 de auto opgehaald samen met mijn vrouw. De rekening viel ons niks tegen 1414 euro. En ik vermoed dat ze de auto van buiten door de wasplaats hebben gehaald. Tot slot is er nog excuses gemaakt. Wij komen er niet meer en ik zal de ervaring van ons delen met mensen uit omgeving.
Beste Vellinga, Wij kunnen de teleurstelling goed begrijpen en de communicatie had beter gemoeten, waarvoor nogmaals onze excuses. Jullie auto is bij ons ter reparatie aangeboden voor het herstellen van de airco. Hiervoor moesten de condensor en de verdamper worden vervangen. Dit is nogal een arbeidsintensieve klus doordat het complete dashboard en aangrenzende onderdelen allemaal gedemonteerd moeten worden. Helaas kwamen wij er na demontage achter dat wij een verkeerde verdamper geleverd hebben gekregen. Er is toen een nieuwe besteld waar helaas weer levertijd overheen is gegaan, en waardoor onze planning in de volgende dagen anders is gelopen dan wij graag zouden willen. Helaas ook nog met het weekend er tussenin (dag 3 en 4). Het is goed om te horen dat de rekening niet tegen is gevallen en wij hopen dat jullie ondanks alles binnenkort toch weer kunnen genieten van een lekkere koude airco. Met vriendelijke groet, Vakgarage van der Meer
Zeer tevreden. Goede service (auto schoon terug ). Meestal binnen 1 dag auto weer terug
Auto was binnen een dag klaar, inclusief vervanging banden.
Aankoop/inruil snel geregeld
No nonsense, je krijgt waarvoor je betaald. Goede service!
Prima
Altijd goed advies
Altijd prettig contact, korte lijnen en een hoge mate van betrokkenheid
Altijd snel, goed en behulpzaam!
Kon snel terecht en was ook snel weer onderweg!
Goed
Goed en professioneel
Zoals genoemd , reparaties correct uitvoeren zoals afgesproken, en bij bijzonderheden eerst overleg.!!
Prettig
Rinia van Nautaweg 4 B
9061AE Gytsjerk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.