Woensdag 12 -09-2018 citroen xsara picasso gekocht voor onze dochter . Via marktplaats bij Terpstra gekomen.De auto zag er net zo mooi uit als de foto. Vriendelijk ontvangen goed gevoel van eerlijke uitleg. Zonder veel moeite met een kop koffie erbij geregeld dezelfde dag nog onderhouds beurt plus nieuwe apk en om 17.30 stond de prachtige occasion klaar inclusief nieuwe matten en andere extra. Geweldig prettige kijkervaring en service ontvangen. Een goed adres voor een mooie occasion Niet twijfelen gewoon gaan en ervaar het zelf.
Zaterdag 1 september peugeot 308 hatchback 2014 opgehaald. Prima bedrijf, goed geholpen.
Aanschaf gebruikte auto prima garage. auto gekocht kort voor vakantie. na ontdekking van kapotte aandrijfhoes enkele enkele uren voor mijn vertrek nog correct hersteld. na vakantie terug met kapotte versnellingsbak. binnen een dag vervangen. geen kosten. alle waardering!
Goed
Gangsters terpstra denkt alleen maar aan het verdienen. Ik heb vorig jaar een Opel astra gekocht. Na het overeenkomen van de prijs en met inruil van mijn oude auto begon de ellende. Eenmaal de betaling gedaan te hebben kwamen de klachten. De auto zou gekeurd worden samen met nog een aantal dingen wat ze zouden maken. Het begon met de centrale vergrendeling. Deze zou werken stond er in de advertentie. Dit bleek niet zo te zijn. Na het overwegen een nieuwe sleutel aangeschaft dit heeft al met al 2 maanden geduurd voordat ik deze ook daadwerkelijk werkend kreeg. Na enkele weken heb ik een compleet nieuwe uitlaat eronder moeten zetten omdat ze het gat dicht hadden gesmeerd en geverfd hadden zodat deze door de keuring kwam. (Apk zat bij de prijs in ongeacht wat er aan moest gebeuren) Daarnaast waren er enkele kleine dingen wat ze zouden doen en niet gedaan hebben. Nu een jaar later de auto weer voor de keuring. Wat blijkt, nieuwe remleidingen ed. Terwijl ze dit vorig jaar vervangen hebben met de apk. Beweerden ze. Dit is een bedrijf die ik niemand aan zou raden. Waardeloos.
Vanaf het eerste moment dat ik bij de garage binnenliep is mijn vertrouwen in het bedrijf en zijn zeer klantvriendelijk en deskundig personeel, nimmer geschaad. TOP! Wederom een mooie, nette en goede auto afgeleverd.
We werden goed voorgelicht bij de aankoop van de auto. Over de prijs kon niet onderhandeld worden, meeneemprijs! Onze oude auto kon ingeruild worden, maar dat hebben we niet gedaan, op de vrije markt bracht hij meer op. De auto werd keurig afgeleverd en de service was goed na het constateren van wat kleine \"dingetjes\". Goed bevallen.
In april 2017 een fiat punto gekocht en nu 1 jaar later niet door de keuring dit ivm veel roest aan de onderkant en gaten in de bodem ,dit was weggewerkt met tectyl,en niet te zien tijdens de koop.Tevens heeft de keurmeester ontdekt dat de balk krom was,deze auto heeft schade gehad?.Nu zijn de kosten hoger dan de waarde om het te maken.Dus rijp voor de sloop.Ik vindt dat een Vakgarage niet zulke auto,s mogen verkopen,zo ben je geen vakgarage. Zo zet je ook levens op het spel.
Beste mevrouw/heer Winter, Is het niet verstandig om eerst contact met ons op te nemen? Wij willen graag de auto samen met u bekijken op de genoemde punten en tot een passende oplossing komen. Ik vind het te makkelijke om met een auto in die categorie na een jaar ons af te kraken zonder eerst enig overleg met ons te plegen. Ik wil graag de auto samen met u bekijken. Vriendelijke groet, Terpstra 06-53209576
Hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ze proberen je op kosten te jagen, zonder dit vooraf met je te overleggen en hebben vervolgens ook nog eens een grote mond. Mij zijn ze kwijt als klant en mijn omgeving zal ook te horen krijgen hoe asociaal vakgarage terpstra met hun klanten omgaat.
Beste Van der Meer, Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Graag had Ik had ook met u het gesprek willen aangaan en wij hadden ook een afspraak staan maar u bent om welke reden dan ook niet gekomen. Via deze weg hoop ik nogmaals dat u langs wilt komen. Ik wil graag van u horen wat uw bevindingen zijn. Vriendelijke groet, Terpstra
In maart hier een VW Polo uit 2012 aangekocht, bevalt tot nu toe prima. Erg vriendelijke verkoper, snelle aflevering en goede service!
Net bedrijf. Voordat ik met hun in zee ging heb ik de reviews gelezen en die waren over het algemeen goed. Ontvangst vond ik enigszins gehaast. Het kan zijn dat ik hierin een zeikerd ben. Ik werk zelf in een functie waarin klantbeleving zeer belangrijk is. De gekochte auto voldoet grotendeels aan mijn eisen. Tijdens de proefrit stuurde de auto strak. Eenmaal gekocht trilt de auto onder de 100 km/uur behoorlijk in het stuur en dat betekent dat een een loodje verloren is gegaan. Mogelijk toen de auto naar de stoffeerder is gegaan. Had dat niet even kunnen worden opgelost denk ik dan. Voor het overige. Nette auto voor een nette prijs.
VW Golf gekocht, helaas zat er na de aankoop een storing in. Gebeld met Folkert, en kon gelijk langs komen. Auto gebracht en er stond een leenauto voor mij klaar. De reparatie is vakkundig en goed opgelost. Vakgarage Terpstra kan ik iedereen aanraden. Nogmaals bedankt voor de goede en prettige service.
de pas aangekochte auto pas 2 weken in bezit tot nu toe bevalt hij uitstekend. de ervaring tijdens de aankoop en aflevering 100 %
Snelle afhandeling bij het kopen van een auto
Wij zijn vandaag geholpen door Folkert en ik moet zeggen we zijn gewldig geholpen chappo voor Terpstra
Super bedrijf, in september 2017 een Renault Megane gekocht met garantie op de motor en versnellingsbak. In een periode van 2 a 3 maand kleine problemen gehad met de auto ( storingslampje, water in de deur, kapotte raammodule. ) maar dat is allemaal gewoon kosteloos vervangen terwijl het niet binnen de garantie voorwaarden valt. Inmiddels klant voor onderhoud en zal hier zeker in de toekomst een auto willen kopen.
Renault trafic bij terpstra gekocht , prima auto ! Netjes opgeleverd volgens afspraak Na drie weken toch pech gehad met de koppeling , een lekke drukcilinder Gebeld met Folkert en kon de auto onmiddellijk brengen na een noodreparatie van de ANWB Kreeg de service bus mee als leenauto TOP! Na een dag gebeld dat de bus weer klaar was dus dikke prima !
11 januari ben ik bij terpstra langs geweest om een testrit te maken in een Seat Ibiza ST 1.2 diesel. tijdens de testrit deed alles het in en rond de auto en was ik zeer tevreden over de auto. echter wou ik graag een trekhaak bij de auto. die was te regelen met meerprijs (logisch), een week later kon ik de auto ophalen. zogezegd de auto 18 januari opgehaald. op de snelweg naar huis merkte ik echter dat de parrot en de radio bediening aan het stuur het neer meer deed. de volgende dag een telefoontje gedaan naar terpstra en ik kon de auto even langs brengen zodat ze de auto konden uitlezen. na ongeveer een uurtje kwam er iemand bij mij om mij te vertellen dat het bedieningspaneel stuk was en dat ze deze niet wouden repareren op hun kosten. dit vond ik geen juiste service en na enige discussie kwam het er op neer dat ik maar geen occasion had moeten kopen als ik een auto wou hebben waar alles het op deed en niet zo moet zitten zeiken om een klein luxe dingetje. Terpstra het gaat erom dat JIJ een auto aanbied met x aantal opties, je spreekt daar een prijs voor af en vervolgens doet de auto het niet meer zoals je afspreekt. zeer trieste service. ik ben bij de Seat/Volkswagen service punt langs geweest en deze concludeerden dat tijdens de installatie van de trekhaak de monteurs (oftewel beunhazen) van terpstra de kabels van de kabelboom kapot hebben getrokken en dan 1!!! kabeltje vervangen te hebben deed alles het in de auto weer. ik ben blij met de auto die ik nu heb maar de service bij terpstra is ver te zoeken tot totaal niet aanwezig!
beste heer Oosterhof, We moeten het wel bij de feiten houden. Ik zou graag nog een keer met u het gesprek aangaan. Vriendelijke groet, Folkert Terpstra 06-53209576
Mijn ervaring met garage Terpstra en Folkert Terpstra: Een 2de hands auto gekocht voor 5,900 euro met garantie pakket voor 500 euro. Bij de test rit werkte de ventilator(verwarming/airco) niet, een deel van de centrale vergrendeling niet(eerst niet opgemerkt) en een speaker niet. Na het constateren dat de C.V. niet werkte en de ventilator het opnieuw had begeven, zou dit onder garantie weer gerepareerd worden en kon ik een leen auto mee krijgen. De leen auto was een ramp, stonk binnen naar kattenpis en was zo vochtig dat je er doorweekt uit kwam tevens kreeg ik de auto met een lege tank mee, kon nog net een benzinestation halen. Bij het ophalen van de auto draaide de ventilator weer en er waren 2 sloten vervangen . Betreft de ventilator: Zelf denk ik dat als iets provisorisch gerepareerd wordt en daarna niet werkt, dat een 2de keer een provisorische oplossing niet veel meer doet. Helaas heb ik gelijk, de ventilator is er weer mee op gehouden. Bij op nieuw contact hoorde ik hetzelfde wat ik al bij de vorige 2 keer hoorde: \"breng maar langs dan kijken we er even naar\". Daar had ik niet zo veel vertrouwen in en ik wou dit voorzichtig bespreekbaar maken bij Folkert Terpstra, helaas werd dat niet in dank afgenomen. De ventilator draaide bij het afhalen van de auto dus: \"heb ik geen recht op spreken\" en \"ik heb er zelf voor gekozen om de auto bij Terpstra te kopen\". Ik kreeg er geen woordt tussen en heb de telefoon verbinding verbroken, ik doe namelijk niet aan eenzijdige telefoongesprekken. De garantie is blijkbaar tot aan de deur en niks verder. Het vertrouwen in deze garage is weg. Ik heb een andere garage gebeld om de ventilator na te kijken. Hier kom ik dus NOOIT en dan ook echt NOOIT meer en ik adviseer aan iedereen dit bedrijf te mijden.
Beste heer Schuil, Erg lastig, u probeert te regelen hoe wij ons bedrijf moeten runnen en dat garantiereparaties bij een ander bedrijf wordt gerepareerd en wij zonder overleg de rekening betalen. Helaas kunnen wij daar niet aan mee doen.Geef ons een kans! Mijn oprechte excuses voor de leenauto. Vriendelijke groet, Folkert Terpstra
Leuke Renault Kangoo gekocht. Onderhoudshistorie volgen de eigenaar niet bekend. Blijkt achteraf dat de laatste beurt dus niet gedaan is. Toch een kat in de zak van 700 euro (distributie en grote beurt)
We kwamen eigenlijk voor een klein dieseltje maar het was toch niet wat we zochten. Een ford focus wagon gezien en die konden we ook bekijken en proefrit maken. Prima geholpen door de verkoper. Proefrit ging prima. Binnen nog even zitten praten. Heel gastvrij. We zijn gewend aan de friese manier van doen en verstaan de taal ook vrij goed(als drenten). Baas was druk maar verkoper heel.aardig(marco?). Uiteindelijk gesproken met baas. We waren er snel uit. Geen nonsens. Ook al hadden we de inruiler niet mee(niet verwacht tot aankoop over te gaan zo snel) maar wel veel fotos toch een bedrag als inruil aangeboden en uiteindelijk voor een net bedrag een akkoord bereikt. Papieren in orde gemaakt en volgende week auto ophalen. Tevreden mee. Tevens 3 maanden garantie op de koppeling(omdat die nogal hoog pakte maar goed dat kan ford eigen zijn). Ik las ook negatieve reviews dus ik ben altijd voorzichtig maar we zijn prima geholpen. Nou alleen nog hopen dat er genoeg benzine in zit om een tankstation te halen😁
Goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.