Vakgarage Terpstra is niet aan te raden. In december 2016 een Ford Ka met weinig gelopen KM gekocht. Inmiddels is het mei 2017 en we hebben al 4 x aan de kant van de weg gestaan met problemen. Deze garage verkoopt pure rommel. Ik begrijp dan ook niet goed waarom bovag en vakgarage zijn logo en dit bedrijf durft te koppelen, dat is zeker geen goede reclame voor deze logo\'s. In eerste instantie staat deze garage wel open voor oplossingen. Echter ik heb zelf het idee dat zodra je de auto brengt er helemaal niets gebeurt is als je hem weer ophaalt omdat vervolgens hetzelfde probleem een maand later weer opspeelt. Kort samen gevat geen auto kopen bij Vakgarage Terpstra
ik had een afspraak voor het wisselen van winter naar zomerbanden. Hier kan ik op wachten. Ik kwam er in tussentijd achter dat de auto nog een kleine beurt nodig had. Ik dacht maak maar even een nieuwe afspraak. Zal even voor u kijken hoever ze zijn. Antwoord was dat de kleine beurt ook nog wel plaats kan vinden. Dat hebben ze dan dan direct ook maar even gedaan.
Geweldige service en klantvriendelijk. Ze proberen altijd naar een oplossing te zoeken. Het bedrijf denkt ook aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Zo dragen ze bij aan het werk van Imena Foundation.
Top bedrijf, no-nonsense, goede service.
Helaas negatief, zonde van de reis... Klant koning ? Nee Terpsta.... Op afspraak bij aankomst voor bezichtiging voor een jonge Skoda of andere auto aangekomen zagen we gelijk de eigenaar in zijn showroom aan een statafel staan maar helaas op staren na geen reaktie. Na wat verdwaast rondkijken en bij hem zelf navragen werden we naar de overkant gestuurd wat ook zijn domein zou zijn. Hier in de motregen aangekomen maar nog maar niet naar binnen gegaan omdat de rooktafel die voor de ingang stond goed gebruikt werd. De Skoda zou klaar staan maar helaas stond deze midden in de krappe drukte van teveel auto,s wat wij zagen na onze speurtocht in de regen. Bij navraag binnen werd er wat later bleek een jonge toch vriendelijke verkoper door de eigenaresse gebeld en deze kwam naar buiten en vertelde dat de Skoda klaar staat..?? Kijk maar gaf hij aan, de sleutels liggen in het deurvakje. De Skoda bekeken die door de eigenaar over de telefoon naar ons idee goed en redelijk omschreven was. Top... We wilden wel een stukje rijden en de Skoda zou echt zo voor ons klaar staan. We gingen daarom nog even terug naar de overkant om daar andere auto,s te bekijken maar kregen hier waarschijnlijk door de regen een onwelkom en vervelend nakijk gevoel.. De proefrit in de Skoda was prima, alleen de koppeling zat zo hoog dat deze echt bijna op was en de Skoda had in 2 jaar tijd door Terpstra zelf alleen nieuwe vloeistoffen gehad. We dachten hier wel uit te komen maar volgens baas Terpstra, die door de verkoper steeds gebeld moest worden kon de koppeling nog wel gesteld worden en was er verder niets mis met de auto. Uiteindelijk onder groot protest zou er een nieuwe in kunnen komen maar dan nergens geen garantie op de auto..Ook een beurt kon niet meer, wel wat vloeistoffen vervangen ?? We kregen sterk het gevoel dat deze afspraak van een nieuwe koppeling etc. niet nagekomen zou worden vanwege de eerder genoemde stel mogelijkheid. De uiteindelijke bijna vraagprijs en de auto stond ons toch wel aan maar het vertrouwen en goed gevoel was ver te zoeken bij Terpstra Drachten mede omdat de jonge verkoper bij elk wissewasje uit ons zicht baas Terpstra moest bellen. Zucht....zonde..
Beste heer Bergsma, Wij vinden het altijd vervelend om te horen dat iemand een vervelend gevoel aan ons bedrijf heeft overgehouden. Wij vinden ook oprecht dat je elke dag moet kijken hoe je je kan verbeteren, want er zijn altijd dingen waarvan je achteraf zegt, dit had anders gemoeten. Echter is het wel belangrijk om realistisch te zijn! En uit dit verhaal proef ik ook teleurstelling dat u de auto niet voor het gewenste bedrag onder een aantal voorwaarden kon kopen. Ik begrijp de teleurstelling maar het is wel zo dat alles een bepaalde waarde heeft. Wij proberen altijd zoveel mogelijk mee te denken met de klant. Maar kort gezegd hoge korting, nieuwe koppeling en halfjaar volledige garantie lukt helaas niet. Ik hoop dat u snel een auto vindt die aan al uw wensen voldoet en past binnen het budget.
Plezierig, nooit vervelende verrassingen.
Erg persoonlijk en prettig
100% tevreden!! komen afspraken goed na.
Al jarenlang, naar volle tevredenheid, de auto in onderhoud bij Vakgarage Terpstra!
Ik ben prima en allert geholpen met de de aanschaf van de Nissan in november,en ik ben op 03-04-2017 nog geweest met een aantal punten.Ook nu ben ik goed geholpen. Vriendelijke Groeten. K.Schipper Heiloo.
Ik ben klant sinds halverwege de jaren 90, koop zelfs mijn nieuwe auto via dit bedrijf, heb geen enkele intentie om ergens anders naar toe te gaan.
Vlot, netjes en goed. Vriendelijk personeel.
Een fijne garage waar de klant centraal staat
Prima, niets op aan te merken
Wij doen al jaren zaken met Terpstra en hebben daar al verschilleen keren een auto gekocht. Wij kunnen er altijd terecht bij spoed of pech. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de service is prima. Tot op heden zijn we heel tevreden over deze garage.
Vriendelijk personeel, bij spoed of pech kun je er altijd terecht, nette prijzen.
Net bedrijf . Vriendelijk personeel leuke inruil prijs gehad voor onze auto . Zeer tevreden met de nieuwe auto .
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.