Bedrijf met vriendelijk personeel en goede service
Bij de eerste kennismaking al uiterst prettig contact omtrent de inruil en aanschaf van een gebruikte auto. Plezierig gesprek over de mogelijkheden. Bij uiteindelijke aankoop hebben we de afspraken, m.b.t. werkzaamheden aan de te kopen auto, keurig op papier gezet. Bij het afhalen stond de Hyundai I30 klaar; alle afspraken nog even nagelopen en deze waren correct uitgevoerd. Geen gezeur over wat dan ook.... Dit was mijn eerste aankoop bij Vakgarage Terpstra en ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken. Zelfs de matten worden nog keurig nageleverd! Een aanrader voor wie een auto wil kopen!
Een Citroën Picasso automaat gekocht. (€ 5000,-) Spannend want met een Renault hebben we jaren ellende gehad. Uiteindelijk ging van die auto de automaat helemaal stuk. Deze Citroën moest het worden. De dag nadat we hem hadden opgehaald kregen we dezelfde storing in de automaat. Vast in zijn 2e of 3e versnelling. Alleen opnieuw starten was de oplossing. Dat wisten we. Maar deze storing was hardnekkig en kwam snel weer terug. We durfden er niet verder meer mee te rijden. De garage heeft hem \'s maandags opgehaald en vrijdags teruggebracht. Een ruil versnelling er in gezet. En alles onder garantie. Wij vinden deze service geweldig. En nu maar hopen dat dit goed blijft gaan.
Mijn ervaringen met vakgarage Terpstra zijn negatief Auto gekocht in juni 4000 euro net na de garantie bobine kapot kon niet meer rijden schokkend terug naar leek heb hem laten repareren bij mijn eigen garage mocht de rekening opsturen zou kijken wat hij kon doen niks meer van gehoord 259 euro nu thermostaat en sensor kapot weer 200 euro kosten zal deze garage niet aanbevelen aan familie vrienden en collega,s
Beste meneer Wildeboer, Het is ons niet helemaal duidelijk. Vorig jaar juni heeft u een auto gekocht voor 4000,- en na de garantieperiode heeft u de auto elders laten repareren en de rekening naar ons gestuurd. Ik kan mij voorstellen dat wij dit toen als "spookfactuur' hebben gezien. Wellicht kan u dit nog eens nader uitleggen. Kom gerust langs! Dat er nu een thermostaat stuk is, is erg vervelend. Maar helaas kost autorijden geld en kunnen er dingen stuk gaan. Wij ondervinden dat dagelijks in onze werkplaats. Dit kan je ook niet voor zijn. Slijtageonderdelen zoals banden, remmen, uitlaat etc etc. kan je bekijken tijdens een beurt. Een thermostaat of sensoren gaan van het een op andere moment stuk. Ik hoop u binnenkort te zien, zodat we dingen helder kunnen krijgen. Vriendelijke groet, Namens het Terpstra Team.
Een aantal weken terug heb ik fiat punto automaat bij Terpstra gekocht. Een mooie auto met weinig kilometers. Deze auto had ik gekocht met drie maanden garantie. Op een koude winter morgen gaf de auto een storing en wilde hij niet meer schakelen. De AWNB kon hem niet repareren, dus heb ik contact gezocht met Terpstra. Ondanks de soms negatieve berichten hier kan ik toch echt zeggen dat ze mij PERFECT geholpen hebben. Terpstra heeft de auto opgehaald en hem kostenloos gerepareerd. En dit ook nog binnen twee dagen. Bovendien hebben we gratis een leenauto tot onze beschikking gekregen! Tot op heden doet de auto het nog goed. Omdat er bij dit soort beoordelingen vaak alleen de negatieve verhalen te lezen zijn, vond ik dat dit ook wel een keer benoemd mocht worden. Nog bedankt voor de goede en prettige service
Ik heb op 14-1-17 bij garage Terpstra een 2e hands Volkswagen Polo uit 2008 mogen aanschaffen, Ik moet zeggen dat ik tevreden ben over de gang van zaken, wij kwamen samen tot een mooie deal en bij het afhalen van de wagen stond hij klaar met een nieuwe set winter banden en klaar om de barre winter in Nederland aan te gaan. Kortom, goede service en ik ben zeer tevreden! Ik raad Vakgarage Terpstra dan ook zeker aan!
Enkele weken geleden mijn ds 3 ingeruild. Wilde toch graag om persoonlijke redenen mijn citroen ds 3 terug. Bedrijf deed hier niet moeilijk over, dus naast vakkennis ook nog een beetje menselijk begrip!
Onlangs een Opel Agila 2002 gekocht,Ben er zeer tevreden over.
3 december auto gekocht bij Terpstra, serieuze verkoper met de noodzakelijke humor!
ik heb een Ford Focus 1.6 TDCI gekocht en hoeveel kilometer deze ook gereden heeft, hij rijdt als nieuw maar ook hoe hij is afgeleverd! Alles is schoon en nieuw en de auto rijdt heel zuinig (1 op 22,3km) en stil! Deze service is optimaal en ga zeker terugkomen voor het onderhoud! Leukste is nog dat ik al 900 kilometer rijd met een tank van 40 liter! Dat is nog eens zuinig! Ben erg tevreden!
Het klopt dan toch wat men schrijft in de slechte recensies. Beste mensen als je geen gezeik wilt hebben en zelf wilt bepalen welke auto je gaat rijden, ga dan niet naar deze \"fijne\" Folkert... het verhaal: 15 oktober na een proefrit in bebouwde kom van een kwartier a 20 minuten gereden in een Mercedes ML320. Oké er waren wat uiterlijkheden die vrij eenvoudig te verhelpen zijn en de motor klonk aanvankelijk prima. 15 oktober de dag van ophalen na een deal gemaakt te hebben dat de auto ook met kleine beurt afgegeven zou worden en APK. Kleine beurt houdt in oliën en filters vervangen en de ruitenwisservloeistof. Ik rij weg na afronding en na 10 minuten alle lampen in het dashboard branden...ruitenwissers ongevraagd en structureel aan, geen snelheidsmeter die werkt, sterker nog: geen enkele meter deed het nog op de brandstofmeter na. Dat begint lekker...rijd je net 10 minuten op de snelweg met 100 km per uur....hoe dan ook, ik meteen bij de eerste gelegenheid eraf, de motor werkte nog gewoon, uitgezet en opnieuw gestart (ik dacht, geen paniek kan niets te betekenen hebben) en alles leek het weer normaal te doen. Totdat wederom 15 minuten later weer hetzelfde gebeurde en vanaf dat moment reed ik niet fijn naar Schagen thv de afsluitdijk. Na mijn bezoek aldaar te Schagen ik weer op pad, auto gestart en toen ging hij niet meer verder dan de 1e versnelling. Ik gebeld met mijn problemen (nu lichtelijk in paniek) naar de \"fijne\" Folkert die zou de auto komen halen de maandag, het was namelijk zaterdagmiddag. Geen leuk weekend kan ik u vertellen... wist ik dat dit de start was van veel ellende! De \"fijne\" Folkert nam zijn telefoon niet meer op wanneer ik contact opnam met hem, want ik wilde de aankoop ontbinden of een andere auto en doorgegeven welke auto. Op deze wagen kon hij nota bene ook verdienen en heeft mij, door gewichtig te doen over zaken qua onderzoek naar verleden van deze wagen, 2 weken aan het lijntje gehouden. En dat terwijl ik meermaals contact opgenomen heb met hoe het ervoor stond en uiteindelijk zelf onderzoek ging doen. 10 minuten later was ik klaar, toen wist ik het zeker! Ik wordt beduveld! Toen pressie uitgeoefend het af te ronden of te ontbinden want ik wilde de MB niet meer accepteren omdat ik hem en de auto niet meer vertrouw...wat zou u doen? Momenteel heb ik nog steeds de leenauto die hij nu graag terug wil omdat de MB nu 100% oké zou zijn omdat hij dat zelf getest heeft.... whahahaha wat dacht jij zelf? Deze man heeft het effect als een slager die zijn eigen vlees keurt... aan u de vraag hoe betrouwbaar is dat? De staart volgt nog, want ik houdt de leenauto tot mijn oplossing er is en niet die van hem zoals hij nu bepaald hoe ik mijn geld moet besteden...wacht dacht je zelf?! Nee, de leenauto is mijn middel hem nu even te laten wachten en zweten, daar ik mij ga beraden met een jurist. Ook ben ik voornemens dit te melden in de media via een programma als Radar om mensen toch echt te waarschuwen voor de \"fijne\" Folkert Terpstra de in mijn ogen onbeschaamde oplichter die je het gevoel geeft je te willen helpen, maar dan wel van de regen in de drup....meedogenloze hufter! Iets anders kan ik niet verzinnen, het spijt mij echt u hiermee te moeten confronteren. LEER aub van andermans FOUTEN! Ik dacht bij een BOVAG gerelateerd bedrijf goed te zitten en een goede score op het internet. Het kan niet ander dan dat dit bijzonder sterk gemanipuleerd moet zijn.
Beste heer Does, Niet onze stijl, maar toch even een korte reactie om voor de lezers de andere kant van het verhaal te laten horen. Deze Mercedes ML280 benzine met 280.000km uit het bouwjaar 1999 voor 2250,-! Heeft u een BMW op ingeruild met na duidelijke afspraken voor een minimaal toe te betalen bedrag te hebben gemaakt de auto gekocht. (alleen Apk en Kleine beurt verder zo mee geen garantie) Helaas kwam er vrij snel nadat u de auto had opgehaald er een storing in en ging de auto in de noodloop. Zaterdagmiddag heeft u gebeld. Wij vonden het erg vervelend dat u zo snel al een probleem met de auto had en hebben dus aangeboden de auto maandagochtend gelijk op te halen u een leenauto te geven en het probleem geheel kosteloos op te lossen (inclusief transport en leenauto) Wij waren helaas niet bij machte om de auto gelijk de zaterdagmiddag aan de andere kant van Nederland op te halen (Heerhugowaard). En de zondag 1x bellen snappen we, maar constant door te bellen op zondag zonder “nuttige” vragen en opmerkingen dan houden we inderdaad een keer op met opnemen. De auto is inmiddels gerepareerd (vervanging sensor) en hij rijdt weer zoals het moet! We verwachten ook dan dat deze weer omgeruild wordt deze week. Mocht dit niet het geval zijn dan zullen we in dit “bijzondere” geval de leenauto als gestolen bij de politie opgeven. Wat meneer Does verder bij zijn advocaat of jurist wil doen vinden we allemaal prima. Nog even terugkomend op het andere auto verhaal. Meneer Does heeft een BMW in het midden van het land gezien en verwacht dat wij deze “even” omruilen met de Mercedes. We hebben aangegeven dat we dit niet gaan doen en dat hij beter zelf met de Mercedes daar naartoe kan gaan en daar zelf het kan afhandelen. Kortom, een erg vervelend en ondankbaar verhaal. Hartelijke Groeten, Folkert Terpstra
Vocht in de koplamp van mijn pas bij Terpstra aangeschafte Renault Megane. Kom maar langs, dan herstellen we het. Goeie service👍
Levert een auto met div forse gebreken, en het enigste wat je kunt krijgen is een grote bek. Je word volledig uitgekafferd Man heeft schijnbaar een heel groot ego of vind dat de normaalste manier van met klanten omgaan. Ik ben nog nooit ergens zo slecht behandeld.
Beste Anoniem, Wij hebben geen idee waar en over wie dit gaat. Misschien is het handig dat je langs komt zodat we weten waar het over gaat en dan zullen we er vast wel uit komen, onder het genot van een lekker sterk bakje koffie. (ps bellen mag natuurlijk ook! 06-53209576 vriendelijke groet, Folkert Terpstra)
prima.
Een klantvriendelijk bedrijf waar je plezierig geholpen wordt.
Ik heb vorig jaar augustus een bmw 330d bij de vakgarage gekocht. Het leek een prima auto en reed ook fijn. Week later op de snelweg een hoop rook en ellende turbo overleden. Auto weer terug naar de vakgarage en bij betaling van 500 euro(50%van de kosten volgens de vakgarage) alles weer goed. 3 dagen later de automaat in elkaar gelopen. Bij deze besloot ik de auto terug te brengen op 17-09-2015. Na 1500 euro minder terug gekregen te hebben dan ik ervoor had betaald een afspraak gemaakt dat als ik een automaatbak zou bijleveren, en als deze zou werken ik nog 500 euro na krijg. De auto is inmiddels alweer doorverkocht aan een ander en ik heb nog steeds geen cent gehad. En na met iemand van de werkplaats gesproken te hebben werd me verteld de problemen met de automaat bekend waren. En dat de automaat een keer was gespoeld in de hoop dat de schakelproblemen zouden verdwijnen. Lijkt mij een verborgen gebrek. Niet zo netjes. Nu een dik jaar verder en heel wat telefoontjes later is toevallig steeds de gene die ik moet hebben op vacantie of erg druk. Belt u volgende week aub nog even terug. Nou 3 weken geleden is mij verteld dat ik met een paar dagen terug gebeld zou worden.....u raad het al nog steeds geen bericht. Als de vakgarage gewoon hun afspraken na waren gekomen had deze negatieve recensie helemaal niet nodig geweest. Maar aangezien ik me op dit moment redelijk genaaid voel door me continu aan het lijntje te houden voel ik me toch geroepen om andere mensen te waarschuwen voor deze garage. Ik hoop nog steeds elke dag dat ik gewoon netjes terug gebeld word met het bericht dat me geld gewoon word overgemaakt.
Auto aangeschaft.
Helemaal top! Vorige week voor de 2de keer bij Terpstra een auto gekocht. Inmiddels hebben ze er nog een showroom bij met veel jonge auto\'s. daar kon ik dit keer slagen. Bedankt.
Naar volle tevredenheid Opel Insignia aangekocht. Garage is servicegericht en niet te beroerd om ook buiten de garantieperiode iets voor je te betekenen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.