Filters

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maandag 16 mei, 2e pinksterdag auto bekeken en gekocht, eigen auto ingeruild. Een lijst met punten die nog opgelost zouden worden op Bovag koopovereenkomst laten zetten, waaronder batterij sleutels. Volgens de advertentie op internet (in titel en bij accessoires) centrale deurvergrendeling afstandbediend. Dit was een van de punten die opgelost moesten worden want bij beide sleutels werkte de afstandsbediening niet. Volgens Folkert Terpstra was dit een kwestie van batterij vervangen en dus geen enkel probleem. Afleverdatum kon niet dezelfde week, gevraagd hoe snel wel en dat het toch hopelijk wel binnen 2 weken gereed zou zijn? Ja dat natuurlijk werd mij en mijn vriend toegezegd. Ik zou gebeld worden over de afleverdatum. Na enkele keren zelf bellen om te vragen wanneer de auto gereed zou zijn, en eerst verwachtingen van do 26 mei, toen vrijdag 27 mei, is uiteindelijk de auto afgeleverd op maandag 30 mei 2016. Dit had te maken met privé problemen bij een monteur waardoor de auto niet eerder aflever klaar was. Bij betaling werd duidelijk dat slechts bij een van beide sleutels de afstandsbediening werkte, bij de andere sleutel was het nog niet gelukt. Toen ik Folkert Terpstra vroeg om op de factuur (waar overigens als brandstof benzine stond ipv diesel) even de aantekening te vermelden dat de 2e sleutel nog nageleverd moest worden (omdat bij deze de afstandsbediening dus niet werkte) reageerde hij met de opmerking dat ik daar maar op moest vertrouwen dat hij dat natuurlijk in orde zou maken. Dat was immers afgesproken en vermelding op de factuur was daarom niet nodig. De overige punten leken te zijn opgelost, dus ik heb het volledige aankoopbedrag helaas betaald, en vertrouwde erop dat ik gebeld zou worden zodra de 2e sleutel klaar was (dus met een werkende afstandsbediening). Op de factuur staat overigens het Bovag logo, en de vermelding dat de Bovag voorwaarden gelden op alle transacties. Ik denk dat ik op vrijdag 2 juni nog bij de garage geweest ben in een poging de koplampen schoon te poetsen. Dit moest in een tijdspanne van 1 uur, midden op de dag, omdat dan de betreffende persoon aanwezig zou zijn. Toen we echter in dat tijdsblok kwamen hebben we toch een half uur moeten wachten op de betreffende medewerker, omdat deze toch of weg of bezig was. Opnieuw naar de 2e sleutel gevraagd, die was nog steeds niet klaar en ik zou gebeld worden als deze klaar was. Op 19 juli had ik nog steeds niets vernomen van Vakgarage Terpstra over de nog na te leveren 2e sleutel. Daarom heb ik een mail gestuurd, waarop ik 20 juli keurig reactie ontving. Ze wilden de auto graag 6 september hebben om de sleutel in te lezen, eerder lukte niet i.v.m. vakanties. We zouden dan die dag een leenauto krijgen. Gereageerd dat dit akkoord was, en gevraagd hoe laat ik de auto kon brengen en hoe laat deze weer klaar zou staan. Hierop is gereageerd met een mail dat ik in de ochtend mijn auto kon brengen. Toen we op 6 september eerst even naar de garage belden om te horen of de leenauto wel klaar stond, kregen we te horen dat ze ons een week eerder verwacht hadden?! Echter ik ben niet op de door hun genoemde datum gebeld en heb toch echt duidelijk een mail bericht gehad waarin 6 september genoemd werd. Afijn, omdat het toch eens (ruim 3 maanden na de aflevering en betaling van de auto, en 3,5 maand na de afspraak tot aankoop) in orde zou moeten komen hebben we een nieuwe afspraak gemaakt om de auto wederom een dag te brengen. Ditmaal is de auto maandagavond 12 september gebracht. Op 13 september blijkt dat de sleutel niet in orde zal komen, wordt de gemaakte afspraak ontkend, wordt er gedaan alsof we degene zijn die vreemde en onterechte verwachtingen hebben, en dat het volstaat dat de auto met deze 2e sleutel immers geopend en gestart kan worden; de afstandsbediening werkt nog steeds niet en zullen ze niet werkende maken. Nadat mijn vriend duidelijk maakt dat hij wil dat ze zich aan de afspraak houden doet Folkert Terpstra uiteindelijk het voorstel bij de dealer een werkende sleutel te regelen waarvan wij dan zelf de helft zouden moeten betalen. I.o.m. een adviseur hebben we besloten dit niet te doen, en bij ophalen van de eigen auto en inleveren van de leenauto wel de 2e sleutel mee te vragen omdat we nu al erg lang zonder de reservesleutel gezeten hebben. We hebben duidelijk nogmaals aangegeven dat dit niet betekent dat we ermee akkoord gaan dat de 2e sleutel geen werkende afstandbediening heeft, en dat we nog steeds van mening zijn dat hij zijn deel van de overeenkomst moet nakomen. Onbetrouwbaar dus zorg dat als je hier een auto koopt je elke afspraak op papier getekend meekrijgt, betaal niet het volledige bedrag als ze iets nog niet in orde gemaakt hebben en vertrouw vooral niet op het woord van Folkert Terpstra.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nog even een opmerking. 3 mnd geleden een Ford Focus gekocht ( niet de duurste) was goed afgeleverd en nu 3mnd later en vele km. Zijn wij nog steeds super tevreden over deze auto. Ook bij vorige aankopen was de service in onze ogen goed ( storingen werden steeds kosteloos opgelost) maar dan moet je natuurlijk wel met een echte storing komen vanzelf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

vaak lees je alleen de negatieve ervaringen. Toch zie ik bij vakgarage een rode lijn bij alle klachten. Vriendelijk bij binnenkomst en het gevoel dat je eerlijk zaken doet. Alleen als je wat hebt binnen de garantie periode dan begint de ellende. Je wordt niet serieus genomen en ze lopen weg voor hun verantwoordelijkheid. In mijn geval kon ik gerust langs komen met de problemen van de auto maar opgelost werden ze niet. Terpsta is qua prijs aantrekkelijk, maar spreek gewoon geen garantie of een beurt af. Zet wat geld opzij voor ingeziene kosten.... Voorkomt een hoop teleurstelling!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn tevreden met de service die u heeft aangeboden. Dit is onze tweede auto die wij bij uw garage hebben gekocht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Direct, gedegen en goed in het contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed behandeld me de aankoop en garantie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

wij hebben nu de 2 de auto bij terpstra gekocht de 1 eerste was perfect nooit problemen gehad de 2 hadden we een klein probleem mee. gebeld naar terpstra wij konden de auto brengen en kregen een leen auto weer mee. geen probleem auto is gemaakt er waren geen kosten voor ons wij vinden dat terpstra een goede service heeft.en is klantvriendelijk ik ga zeker weer naar terpstra toe als ik weer een andere auto zoek ,,,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wederom weer een auto gekocht bij Vakgarage terpstra, na eerst div.adressen bij langs zijn geweest.Maar bij het laatste adres dacht ik bij mij zelf,waar ben ik mee bezig.Toen rechtstreeks naar Terpstra gereden en vlot handel gedaan. ( niet de duurste auto) zeer vlotte en betrouwbare behandeling.ook kun je afspraken maken ,bv. Distributie riem vervangen (ik de onderdelen de garage het werkloon) vandaag de auto gehaald en ben wederom super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

aantal malen bezocht in weekend is dan toegankelijk om op je gemak rond te kijken en altijd goed geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies rustig laten kijken vragen goed beantwoord geweldig geholpen en alles netjes afgehandeld . We zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slechte ervaring geen communicatie echt slecht en dat voor een vakgarage ze zetten auto`s wel op marktplaats maar voor de rest krijg je geen reactie. Diverse mails gestuurd geen reacties helemaal niets. gebeld je word maar aan de lijn gehouden. Nooit een auto kopen bij zo`n garage. Klantvriendelijk echt niet belachelijk dat ze zo met mensen omgaan!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een occassion gekocht bij vakgarage Terpstra. Gezien de leeftijd, km stand en accesoires zeer scherp geprijsd. Keurig afspraken nagekomen. Een week later even schrikken, brief van RDW over onlogische km-stand. Vakgarage Terpstra gebeld, zij wisten er al van. Zat ergens een fout in de administratie bij RDW. Alles binnen een week hersteld naar de juiste lage km stand. NAP logisch Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Via anderen bij Terpstra gekomen. Goede benadering en alles goed en netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Helaas niet helemaal goed gegaan(misverstand) Er moesten nieuwe banden op de achterwielen en deze dan voor plaatsen,er zijn wel nieuwe banden voor op gelegd maar de banden achter zijn nog steeds slecht . Heb het zelf ook niet gezien bij de garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed assortiment auto\'s

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

super garage zelfs op zondag geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben er vriendelijk geholpen, en de afspraken zijn nagekomen. Ook punten, na de koop, zonder problemen verholpen. Tot nu tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

De Giek 3

9206 AS Drachten

0512524811

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.