Op zoek naar een gebruikte Mazda 3 CX kwam ik terecht bij vakgarage Montfoort. Het pand en de showroom zagen er gelikt uit dit gaf al een goed gevoel. Ontvangst door verkoper Pim was zeer vriendelijk en deskundig. We waren het gauw eens over de aanschaf van de Mazda. Alle afspraken zijn zoals besproken keurig nagekomen. Er werd goed naar de klant geluisterd en de tijd genomen dat kom je onderweg nog wel eens anders tegen. Al met al een tevreden klant is weggereden met een mooie Mazda !
Eerlijke communicatie over de kosten Goede uitleg over de werkzaamheden
Voor het eerst bij deze garage met mijn auto. Apk keuring. Ze kijken de auto goed na. Duidelijke communicatie met Maxime. Je wordt gebeld indien er meerwerk is. Er worden duidelijke afspraken gemaakt en ook aan gehouden. Ze hebben heel hart gewerkt om mijn auto op tijd af te krijgen ivm priveomstandigheden. Ik ben er blij mee kan weer veilig de weg op. Bedankt Maxime voor alles.
Dag, Dank voor de mooie review. We zijn blij dat we een nieuwe klant een goede service kunnen bieden. Alles zo transparant mogelijk en als het kan natuurlijk snel klaar. Ik zou zeggen tot de volgende keer. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort
Goed geholpen probleem uitstekend opgelost Vriendelijk
Het begon al met het maken van een afspraak. 2x gebeld waarbij de 1e keer aangegeven werd of ik terug wilde bellen en de 2e keer dat ik beter online een afspraak kon maken. Dit gedaan... Na dat de monteur belde en overlegde over wat de reparatie was en €750 kostte ben ik mijn auto gaan halen na het telefootje dat de auto klaar stond had mijn vader nog een vraagje dus vroeg ik of ik de telefoon even door kon geven. Ik kreeg hierop een hele vervelende reactie alsof het raar was dat er nog vragen kwamen over de reparatie. Ook bij het ophalen van de auto kwamen ze er nog even op terug om aan mij te vragen waarom er nog vragen kwamen. Ik vind dit heel vreemd en is bij mij ook niet prettig overgekomen. Ook de vraag heb je 19km met de auto gereden? Ja dat kan kloppen vanuit Montfoort naar Harmelen en weer terug. En dan 4,75 aan brandstofkosten in rekening brengen? Ook behoorlijk vreemd. Ik ben dus alles behalve tevreden en kom waarschijnlijk ook niet meer terug. Jammer want auto is vanaf begin bij jullie in onderhoud geweest en waarschijnlijk ook bij jullie gekocht, maar dat weet ik niet zeker. Ook heet ik geen dhr, maar ben ik duidelijk een vrouw! Nog een laatste minpuntje.
Dag Mevrouw Sietske, Erg jammer dat ie niet tevreden bent met onze service. Toch doen we altijd ons uiterste best voor onze klanten. De opmerkingen heb ik behandeld intern en pakken we op. Wel wil ik na intern overleg laten weten waarom dit waarschijnlijk zo gelopen is. -We sturen aan op online afspraken maken zodat u uw agenda kan matchen met de onze en zo ontvangen wij minder telefoontjes. -Er is met u telefonisch uitvoering overlegd wat we advieseren over uw auto en met een afgesproken prijs. Geen verassingen achteraf dus. Als wij u bellen dat de auto klaar is hebben we geen tijd om aan uw vader nogmaals uit te leggen wat er aan de auto is gebeurt is. Dit is met u besproken en staat netjes uitgebreid omschreven op de factuur. -We rekenen voor de kilometers die u rijd ex. btw 0.25 cent per kilometer inclusief de brandstof. Hier in zit ook wat gebruiks/slijtage kosten van het vervangende vervoer dat u gebruikt. -De aanhef mevr. of dhr. hebben we software matig helaas niet in de hand. We hebben dit wel voorgelegd aan onze IT specialist. Ik hoop dat ik het al met al een beetje heb kunnen uitleggen waarom het zo loopt. Helaas hebben somige dingen met tijd te maken en dat hebben we helaas te kort. We willen graag efficient werken en voor u het uurloon zo laag mogelijk houden. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort
Voor het eerst mn auto (oude bmw) heen gebracht om hem na te laten checken. De garage heeft een lijst gemaakt met dingen die niet goed zijn of snel stuk kunnen gaan. Ik voelde me serieus genomen en de auto rijdt als een zonnetje!
Dag Mees, Elke auto is voor ons even belangrijk samen met de berijder van deze auto. Fijn dat de auto weer goed rijdt. mvg. Team Vakgarage Montfoort
Heel blij met de service, meedenkend wat de beste optie is. Betrouwbaar en snel gehandeld zodat ik snel weer veilig de weg op kan.
Dag Sharon en Paul, Dank voor deze leuke review en blij te horen dat u als nieuwe klant vertrouwen heeft in ons bedrijf. Meedenken wat de beste optie is vinden wij leuk om te doen. Veel plezier met jullie nieuwe auto. mvg. Team Vakgarage Montfoort
Super service. Denkt echt met de klant mee. Super tevreden. Komt zeker bij ze terug.
Denkt met je mee, kijkt vooruit, is eerlijk en transparant.
Ik heb een prima auto gekocht tegen aan acceptabele prijs. De verkoper was eerlijk en vriendelijk. Vooral de eerlijkheid sprak mij aan.
Door omstandigheden hebben ze de auto netjes bij ons opgehaald voor de APK en de kleine beurt, toen er wat dingetjes moesten gebeuren die niet binnen het normale vielen is er netjes gebeld en overlegd. 's middags hebben ze hem ook netjes weer thuis neergezet.
Goed geholpen. Door dat ze wisten wat er moest gebeuren was alles al op voorraad. Prima service!
Bij Vakgarage Montfoort werken ervaren monteurs met kennis van oudere auto’s. Er wordt een keuze gemaakt in goede kwaliteitsonderdelen en er wordt rekening gehouden met een budget.
Keurig gebeld over de zaken die gedaan moeten worden aan mijn auto. Prijsindicatie lag hoger dan de uiteindelijke kosten. Omgekeerde psychologie die perfect werkt. Bij het ophalen van de auto erg goed geholpen met een vraag die ik nog had. Hier kom ik over een jaar weer voor apk en onderhoud.
.
Uitstekende ervaring met deze garage. Informeren je goed over de reparaties die ze gaan uitvoeren en zijn erg transparant!
Dag Bryan, Dank voor de fijne review. Transparant is wat wij willen zijn als garage. Alle onduidelijkheden weg nemen bij de eigenaar zodat u weet waar u voor betaald. Veel rijplezier weer. mvg. Wilfred
Ik heb mijn camper gebracht voor een servicebeurt en APK. Tijdens het onderhoud ben ik duidelijk op de hoogte gehouden van de bevindingen van de monteur en de te verwachten kosten. Alles is kundig gerepareerd en de camper stond weer op tijd klaar. Je kunt merken dat service hier hoog in het vaandel staat.
Dag Alex, Dank u wel voor de mooie review. Dit is wel waar we voor staan. Voor ons is auto's en alles er om heen bijna geen werk maar hobby. Dat vertaalt zich naar onze mening terug in service. Veel vakantie plezier weer met de Camper. mvg. Wilfred
Bij de aanschaf van onze, eerste elektrische, auto zijn wij heel vriendelijk, vakkundig en geduldig geholpen door Dhr van der Linden. We kregen ook een prima inruilwaarde voor onze oude auto. Toen we onze nieuwe auto een paar dagen later gingen ophalen konden we alles vragen en kregen we duidelijke uitleg en als kers op de taart nog een heerlijke fles prosecco om de aankoop, thuis, te vieren! Wij zijn heel tevreden en bevelen Vakgarage Montfoort dan ook zeker aan!
Dag Richard en Cynthia, Dank u wel voor de leukek review. We zien dit als een groot complument. Heel veel plezier met de elektrische BMW,als er verder nog vragen zijn hoor ik dat graag. En natuurlijk proost op uw nieuwe auto! mvg. Wilfred van der Linden
Doen moeite mijn oude auto in leven te houden
Het eerste telefonische contact was al prettig. Prima service, men denkt mee met de klant.
Bij vakgarage Montfoort geweest om mijn auto in te ruilen voor een nieuwe. Alles is soepel verlopen. Heel fijn gesprek met Wilfred, die erg behulpzaam is. Nogmaals dank!
Na een slechte ervaring bij een gerenommeerde merkdealer uitgeweken naar dit bedrijf, temeer omdat mijn buurman dit adviseerde en het dichterbij huis is. Dit is allerminst een slecht advies gebleken, wàt een eerlijk en vakkundig bedrijf, met uiterst vriendelijke en bedreven medewerkers. Erg prettige ervaring!
Dag Rob, Dank voor de mooie review. Dit is de maaoiste reclame. Mond op mond. We zijn blij dat u tevreden bent. Graag zien we u de volgende keer weer. mvg. Wilfred
De eerst keer mijn auto een onderhoudsbeurt laten uitvoeren bij Vakgarage Montfoort. Alles prima uitgevoerd volgens afspraak.
Ik kom hier al jaren en altijd is men vriendelijk en professioneel. Onderhoud en reparaties worden vakkundig uitgevoerd en je krijgt een goede tekst en uitleg.
Al jaren klant bij deze garage. Vriendelijke mensen.goede adviezen en reële prijzen.
Vlasakker 7
3417 XT Montfoort
Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.