Prima, denkt met je mee maar veiligheid staat voorop.
Eerlijk en betrouwbaar autobedrijf! Al jaren kom ik hier graag voor onderhoud of een mooie occasion.
Goed, persoonlijk, je voelt je meteen thuis
ik heb er maar een woord voor geweldig. prettige mensen goede monteurs en heerlijke koffie. goede service niks anders dan lof. we hopen dan ook dat ze op deze voet door zullen gaan. we wensen hen dan ook alle het goede, en tot de volgende keer ik kom uit groningen maar ik kom graag weer terug. groetjes van anne en geesje uut de stad grun
Zeer vriendelijk en servicegericht.
erg tevreden correcte uitleg ivm bougies
Eerst bracht ik de auto heen voor een voorkeuring. Hier kwam uit naar voren dat de achteruitrijlichten het niet deden, dat de lampjes van de knipperlichten vervangen dienden te worden omdat ze wit uitstraalden, dat het fusee vervangen diende te worden en dat ze adviseerden om de middendemper te vervangen. Hierop heb zelf de lampjes vervangen en de auto verder laten repareren bij mijn oude garage omdat ik Autoservice Nijlân door voorgaande ervaringen niet meer helemaal vertrouwde. Helaas liep de reparatie een dag uit. Toen ik Autoservice Nijlân hierover belde kon ik pas een week later een nieuwe afspraak inplannen. Gezien de APK inmiddels verlopen was heb ik mezelf er maar op ingesteld dat ik even zonder auto zou zitten. Toen het eindelijk zo ver was dat ze de auto konden keuren werd ik de ochtend gebeld dat de auto zo niet goedgekeurd werd en dat ze de auto weer buiten neer hadden gezet. De veerpoot zou los zitten, het nieuwe fusse zou niet goed zijn vastgedraaid, de manier waarop de uitlaat bevestigd zat zou gevaarlijk zijn en de koplampen waren niet goed afgesteld. Er werd aangegeven dat ze foto\'s hadden gemaakt, maar deze kunnen natuurlijk ook naderhand zijn gemaakt. Enigszins verbaasd heb ik maar gevraagd of ze dat dan niet konden repareren. De koplampen waren eerder namelijk nog geen probleem, ik heb helemaal niets gevoeld aan de auto tijdens het rijden en ik had nog nooit meegemaakt dat mijn oude garage iets vergeten was vast te draaien, laat staan twee dingen. Op de één of andere manier moesten ze overleggen of ze de bouten vast konden draaien, de uitlaatklem een kwart slag konden draaien en de koplampen af konden stellen. Tussentijds heb ik contact opgenomen met mijn oude garage. Deze gaf aan dat het ze onwaarschijnlijk leek dat ze het fusee vergeten waren vast te draaien, maar dat er altijd een kleine mogelijkheid was. De veerpoot hadden ze echter überhaupt niet los gehad. Ruim 3,5 uur later belde Autoservive Nijlân me eindelijk op. Ze hadden het wiel losgehaald en mijn remschijven bleken te klein te zijn. Dit bleek inderdaad het geval te zijn, maar dit had al aan het licht moeten komen tijdens de voorkeuring evenals de koplampafstelling. Hierop had ik er genoeg van, heb ik de auto naar buiten laten rijden, de APK betaald en de auto op laten halen. Mijn oude garage heeft de remschijven vervangen en bouten even vastgedraaid, waarna de auto elders netjes door de keuring kwam. Niks geen opmerkingen over de koplampafstelling of de montage van de uitlaat. Daarnaast hadden ze de remleidingen preventief opgeschuurd en ingevet, zonder kosten in rekening te brengen of moeilijk te doen. Mijn advies: breng je auto hier nooit heen!
Geachte heer Oubrug, Beste Rutger, Het spijt ons zeer, dat uw ervaring met ons bedrijf niet naar wens verlopen is. Wij zijn ondernemers met een passie voor auto’s, maar persoonlijke contact en het service verlenen staat voor ons bovenaan. Daarom raakt het ons dan ook zeer, als een klant ontevreden is. Vooropgesteld dat fouten maken menselijk is en ook een apk keuring is mensen werk, maar in dit geval denk ik dat er meer sprake is van miscommunicatie. Op 16 juni jl. hebben wij de auto gekeurd, met als uitkomst de volgende afkeurpunten: - de knipperlichten voor stralen wit uit, de achteruitrijlamp defect en een fuseekogel linksvoor heeft speling. Met daarbij nog een aantal adviezen voor het onderhoud, maar deze zijn van niet toepassing voor de keuring. U had bij het brengen van de auto aangegeven de auto zelf te willen repareren. Wij hebben u € 19,95 in rekening gebracht en de auto weer buiten gezet. Meer dan drie weken later brengt u de auto voor een herkeuring. Bij deze herkeuring komen de volgende afkeurpunten naar voren: - afstelling dimlicht is te hoog (dit kan veroorzaakt zijn door het vervangen van een lampje) - bij de fuseekogel en bij de veerpoot linksvoor zitten bouten los. Tevens adviseren wij u om de klem van de uitlaat aan te passen. Om e.e.a. te verduidelijken hebben wij foto’s genomen en omdat wij in de veronderstelling waren, dat u deze punten zelf weer wilde herstellen, hebben wij vervolgens de auto buiten gezet en u gebeld met de mededeling, dat de auto nog niet goedgekeurd was. U begrijpt hopelijk zelf ook wel, dat wij voor het luttele bedrag van € 19,95 niet van alles kunnen gaan vastzetten en afstellen. U heeft ons daarna verzocht om de afkeurpunten te herstellen, waarop de keurmeester alvast de koplampen heeft afgesteld. Maar bij het demonteren van het wiel kwam hij tot de ontdekking, dat u te kleine remschijven heeft gemonteerd. Omdat hier de veiligheid in het geding komt, hebben wij weer contact met u gezocht. Uiteraard snappen wij dat u geïrriteerd bent, dat uw auto voor 2e keer is afgekeurd en uit de keuring is. Maar wij hebben alleen maar uitgevoerd wat is afgesproken, geen offerte uitgebracht, geen onderdelen gemonteerd en geen werkzaamheden uitgevoerd die niet zijn afgesproken. Wij worden als keuringsstation regelmatig gecontroleerd door de RDW op goedkeur- en afkeurpunten en lopen het risico op sancties als een auto onterecht afgekeurd wordt. Wij hebben uw auto buitengezet met het rapport met afkeurpunten. Graag had ik e.e.a onder het genot van een kop koffie met u willen bespreken, maar toen u de auto kwam ophalen was er niets aan de hand. Nogmaals jammer dat het zo verloopt, maar wij wensen u veel veilige kilometers en klusplezier met uw auto. Met vriendelijke groet, Henk Schippers en Hilda Sinnema
Zeer klantvriendelijk
klantgericht en zeer goede service!
Venusweg 1
8938 BC Leeuwarden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.