Goed bedrijf,vriendelijke verkopersen goede service
Heel vriendelijk, ze doen wat nodig is.
Zie boven
Voor jaarlijks onderhoud&APK een afspraak ingepland en aanvullend mijn banden laten vervangen. 2 werkdagen na de onderhoudsbeurt is de rechtervoorband leeg en kan ik niet rijden. De garage stuurt me door naar de Vakgarage pechhulplijn. Daar blijkt dat mijn kenteken en adres onjuist is ingevuld tijdens de onderhoudsbeurt. Ik zit langer aan de lijn om de gegevens aan te passen dan om hulp te vragen. De pechhulp kan niks vinden, pompt de band op en raad me aan om terug naar de garage te gaan. Daar blijkt het ventiel niet vervangen te zijn terwijl dat wel had moeten gebeuren. Dit is snel verholpen. Ik ga naar een vakgarage voor advies, service en kwaliteit omdat ik niks weet van auto's. Ik had beter verwacht, zeker voor de hoeveelheid geld die deze beurt heeft gekost. Dan verwacht ik niet 2 dagen erna stil te staan met een nieuwe lege voorband terwijl ik met mijn dochter naar diplomaschaatsen moet. Uiteindelijk is het probleem goed verholpen door de servicemedewerkers achter de balie maar de fout van de monteur is onvergefelijk. Banden vervangen en juist monteren lijkt me een handeling waar een monteur zich geen fouten kan veroorloven aangezien dit grote gevolgen kan hebben.
Beste Arjan, Bij de pechulpdienst waren er 2 letters omgedraaid bij het in het systeem zetten. Vervelend echter ze konden u na iets langer doorzoeken wel vinden. Het klopt dat de monteur in de werkplaats bij het monteren van de banden er van was uitgegaan dat de sensoren voor de bandenspanningsmeter in het ventiel zaten en om deze reden hem heeft teruggeplaatst. Dat was niet het geval en dit ventiel was de boosdoener. Heel vervelend, ook een monteur kan soms een fout maken. We hebben het hierna besproken en natuurlijk verholpen en bij ons contact aan de balie heb ik u onze excuses aangeboden en een gratis uitgebreidere pechhulp meegegeven. Ik hoop dat we u de volgende keer weer mogen verwelkomen en dat we er voor kunnen zorgen dat u een tevreden klant bent. Daar staan we voor. Nogmaals excuses. Marcel Limberger
Vriendelijk, goede service, betrouwbaar
Mijn verzoek werd snel gehonoreerd
helemaal OK
Service gericht Klant vriendelijk Perfect afgeleverd werk
Vriendelijke, vlotte en duidelijke service
Zie boven
Fijne zaak met vriendelijke en deskundig personeel
Personeel weet waar ze over praten en zijn in mijn ogen vakbekwaam in hun discipline. Vriendelijk en nemen de tijd voor de klant, wordt daar niet afgescheept met wat dan ook. Aanbevelen ....
Wordt altijd goed geholpen, vriendelijk personeel.
perfect geholpen ,prima garage
Fijne garage aan de Motorenweg in Delft. Laag drempelig. Goede service. Aardige verkoper. Goede koffie. 11 januari jl. onze parelmoerwitte Toyota Auris Hybrid opgehaald. Alles prima verzorgd. Auto rijdt fantastisch. Conclusie: Zeer tevreden klant.
Snel en deskundig!
Ik kwam spontaan langs en werd gelijk en snel geholpen
Vlot, okay
Goed geholpen,fijne service!
Zeer tevreden over de service
Prima
Vergeleken met andere zijn jullie best pittig in prijs, maar verder goede service
Wij waren op zoek naar een yaris bij digitale stond er een afspraak gemaakt auto stond netjes gereserveerd inruil besproken met de verkoper en tot een goede deal gekomen met nog een lak behandeling auto opgehaald ziet er als nieuw uit na het kopje koffie zeer tevreden naar huis gegaan met een juweel van een auto prima toch
Goede service
Behulpzaam is er ook 1
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.