In afstand bediening verkeerde batterij waardoor Ab niet goed werkte Navigatie stond nog op Frankrijk ingesteld. Daarna beide verholpen maar slordig.
Ik kom al jaren bij toyota digo en wordt elke keer zeer goed geholpen.
Wij zijn op een prettige en correcte manier geholpen door Mitchel
Staan altijd direct voor je klaar
We komen al jaren bij DIGO, voornamelijk voor APK en grote of kleine beurten. Altijd vriendelijk te woord gestaan, afspraak is afspraak, er wordt overlegd en geadviseerd als er een mankement is geconstateerd, professionele afhandeling. Goed bedrijf dus!
Hele snel service met vriendelijke medewerkers
Keurig geholpen en auto rijdt weer als een zonnetje.
Mijn oude auto’tje wordt echt vertroeteld
De gesprekken met de verkoper verliepen wel goed doch bij het besluit onzerzijds om de auto te kopen onder bepaalde voorwaarden verliep het gesprek ineens stroef. Toen we de auto kwamen ophalen werden we goed te woord gestaan door een collega van de verkoper. Hij nam alle tijd om op onze vragen in te gaan en gaf alle benodigde uitleg. Hij verwerkte ook de nodige aanpassingen in de nota.
Vriendelijke mensen wordt goed geholpen
Goed
Vanaf het moment dat ik belde heeft deze meneer er alles aan gedaan om mij zo snel mogelijk te kunnen helpen. Daarnaast is reparatie vlekkeloos verlopen, ondanks de huidige drukte. Ik heb zelfs onverwachts een elektrische leenfiets mogen lenen. Bij het ophalen van mijn auto zag ik dat deze zelfs gewassen was! Leuk en zeer gewaardeerd cadeautje. Nogmaals bedankt en zeker tot ziens.
DIGO Motorenweg maakte tijd vrij voor mijn reparatie voor de vakantie. Konden we toch nog met airco op vakantie; kortom: super service, hartelijk dank!!
Inmiddels voel ik mij kind aan huis. Ik ben geen klantnummer, maar ben onderdeel van Fam. Felter. Het immer vriendelijk en deskundig personeel (vooral Marcel) weet dusdanige vragen te stellen, dat het probleem (overigens schaars) helder wordt. Ik durf te stellen dat mijn volgende auto weer bij Digo vandaan komt. Trouwens....dat ik al die tijd steeds uit Rhoon naar Delft kom rijden, zegt toch wel wat?
Al jarenlang goede ervaring. Goede Aftersales en Verkoopteam/manager.
Niet alleen een geplande servicebeurt maar ook een onverwachte lekke band wordt snel vervangen.
Duidelijk en volledig
Top garage
Er wordt naar je geluisterd,en vakbekwame mensen.
We hebben een 2 jaar oude Toyota gekocht. Hybride C-HR. Maar de accu bleek niet goed en daarom 2x het bergingsbedrijf moeten bellen om auto te starten. Binnen 2 weken na aanschaf dus al de accu moeten laten vervangen. Dit is wel netjes en soepel verholpen, vandaar toch nog net een voldoende ....
Wordt netjes geholpen door de baliemedewerker. Vragen worden goed beantwoord of naar de nog komende servicedag bij de dealer verwezen!
Net een occasion gekocht en oude auto ingeruild. Vriendelijk, geduldig en deskundig geholpen
Meer dan tevreden problemen worden heel serieus genomen en de klant is echt koning heel vriendelijk personeel. Na 3 keer een probleem te hebben gehad met de nieuwe aankoop werd alles eerlijk en soepel opgelost en naar onze wensen geluisterd inmiddels voor een ander voertuig gekozen en overal netjes in begeleid en wat zijn wij blij! Wij raden deze garage zeker aan top service , klantvriendelijk is waanzinnig en er word echt naar de klant geluisterd Wij blijven hier zeker komen voor het onderhoud.
Al veel jaren betrouwbaar en vriendelijk
Klantgericht, vriendelijke deskundige hulp.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.