Filters

6

Krappe voldoende

In afstand bediening verkeerde batterij waardoor Ab niet goed werkte Navigatie stond nog op Frankrijk ingesteld. Daarna beide verholpen maar slordig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

zeer fijne service

Ik kom al jaren bij toyota digo en wordt elke keer zeer goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goed geholpen

Wij zijn op een prettige en correcte manier geholpen door Mitchel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede en snelle service

Staan altijd direct voor je klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

professioneel bedijf

We komen al jaren bij DIGO, voornamelijk voor APK en grote of kleine beurten. Altijd vriendelijk te woord gestaan, afspraak is afspraak, er wordt overlegd en geadviseerd als er een mankement is geconstateerd, professionele afhandeling. Goed bedrijf dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Snel service

Hele snel service met vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top

Keurig geholpen en auto rijdt weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Ik word altijd uitstekend geholpen

Mijn oude auto’tje wordt echt vertroeteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Jammer dat de verkoper de nota niet goed verwerkt heeft, maar zijn collega heeft het keurig opgelost

De gesprekken met de verkoper verliepen wel goed doch bij het besluit onzerzijds om de auto te kopen onder bepaalde voorwaarden verliep het gesprek ineens stroef. Toen we de auto kwamen ophalen werden we goed te woord gestaan door een collega van de verkoper. Hij nam alle tijd om op onze vragen in te gaan en gaf alle benodigde uitleg. Hij verwerkte ook de nodige aanpassingen in de nota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed

Vriendelijke mensen wordt goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekende service met net even wat extra’s

Vanaf het moment dat ik belde heeft deze meneer er alles aan gedaan om mij zo snel mogelijk te kunnen helpen. Daarnaast is reparatie vlekkeloos verlopen, ondanks de huidige drukte. Ik heb zelfs onverwachts een elektrische leenfiets mogen lenen. Bij het ophalen van mijn auto zag ik dat deze zelfs gewassen was! Leuk en zeer gewaardeerd cadeautje. Nogmaals bedankt en zeker tot ziens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goede en snelle service, ondanks de drukte voor de vakantie!

DIGO Motorenweg maakte tijd vrij voor mijn reparatie voor de vakantie. Konden we toch nog met airco op vakantie; kortom: super service, hartelijk dank!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Als altijd krijgt Digo van mij een 10 !!

Inmiddels voel ik mij kind aan huis. Ik ben geen klantnummer, maar ben onderdeel van Fam. Felter. Het immer vriendelijk en deskundig personeel (vooral Marcel) weet dusdanige vragen te stellen, dat het probleem (overigens schaars) helder wordt. Ik durf te stellen dat mijn volgende auto weer bij Digo vandaan komt. Trouwens....dat ik al die tijd steeds uit Rhoon naar Delft kom rijden, zegt toch wel wat?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima

Al jarenlang goede ervaring. Goede Aftersales en Verkoopteam/manager.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Snel en zakelijk

Niet alleen een geplande servicebeurt maar ook een onverwachte lekke band wordt snel vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Vlot, snel en volgens afspraak

Duidelijk en volledig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Snel vakkundig en doen wat ze zeggen !

Top garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top garage

Er wordt naar je geluisterd,en vakbekwame mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Veel gedoe met 'nieuwe' auto

We hebben een 2 jaar oude Toyota gekocht. Hybride C-HR. Maar de accu bleek niet goed en daarom 2x het bergingsbedrijf moeten bellen om auto te starten. Binnen 2 weken na aanschaf dus al de accu moeten laten vervangen. Dit is wel netjes en soepel verholpen, vandaar toch nog net een voldoende ....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goede Service

Wordt netjes geholpen door de baliemedewerker. Vragen worden goed beantwoord of naar de nog komende servicedag bij de dealer verwezen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geduldig en vriendelijk

Net een occasion gekocht en oude auto ingeruild. Vriendelijk, geduldig en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Werkelijk een top garage super service

Meer dan tevreden problemen worden heel serieus genomen en de klant is echt koning heel vriendelijk personeel. Na 3 keer een probleem te hebben gehad met de nieuwe aankoop werd alles eerlijk en soepel opgelost en naar onze wensen geluisterd inmiddels voor een ander voertuig gekozen en overal netjes in begeleid en wat zijn wij blij! Wij raden deze garage zeker aan top service , klantvriendelijk is waanzinnig en er word echt naar de klant geluisterd Wij blijven hier zeker komen voor het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

vriendelijk en deskundig

Al veel jaren betrouwbaar en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Geen nare verrassingen, gewoon goed. Duidelijke vriendelijke uitleg en werkzaamheden

Klantgericht, vriendelijke deskundige hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Postbus 41

2600AA Delft

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.