Vriendelijke en geduldige medewerkers. Ze geven je goede informatie.
Very kind to customers, professional and everything is explained. I speak bad Dutch and the seller was very kind and even translated some terms into Italian. I am very happy with the car we bought, it was a good experience
Prima service ..alleen de leenfiets was wel aan vervanging toe :-)
Na telefoonafspraak mijn auto gebracht tegen 11 uur s ochtend s middags half vijf was het klaar Een kleine beurt en vier nieuwe banden eronder En ook gewassen!
Klantvriendelijke verkoper (Ton), nam de tijd voor ons, proefrit vrijdagavond tegen sluitingstijd was geen probleem. Aflevering was niet helemaal perfect, wat kleine puntjes, afwachten hoe dit tijdens de garantieperiode opgelost gaat worden.
Goede service, vriendelijke team mensen. Aangename verkoopmedewerker. Helaas na aankoop 2e hands auto geen bloemetje , fles wijn of iets dergelijks gehad.
Betrouwbare dealer en heel vriendelijk En professioneel geholpen door Ton. Auto was heel netjes gepoetst en zag er heel mooi uit. Alles is heel soepel verlopen. Enige kanttekening is dat de tank bijna leeg was toen ik m ophaalde. Ik denk vergeten, maar dat was voor mij geen punt.
Ik had mijn auto voor een grote beurt en APK naar DIGO gebracht en ook gevraagd iets aan een gierend geluidje te doen. Voor dat gierende geluidje heeft men toen de hydraulische pomp voor de stuurbekrachtiging vervangen (€ 422). Het gierende geluid was daar echter niet mee verdwenen en van het stuur heb ik nooit last gehad. Dat geluid lag ergens anders aan. Ook is de ruitensproeierpomp vervangen. Terecht, want die was inderdaad kapot. Helaas lekte daarna de vulpijp dus daarvoor moest ik terug. Daar zijn ze een dik uur mee bezig geweest, maar helaas, hij lekt nog steeds. Verder waren er wat kleinigheidjes, ze lieten me per ongeluk € 30 teveel pinnen en de APK die bij de grote beurt gratis zou zijn werd ook in rekening gebracht (€ 29,95). Jammer, want in het verleden ging ik juist naar DIGO omdat ik ze vertrouwde. Ik ben niet tevreden.
Fijne service, monteurs weten wat ze doen.
alles gebeurt netjes en correct,alleen afspraak maken voor een servicebeurt duurt 3 weken voor ik aan de beurt ben vind ik te lang?
Heb tijdens apk mijn remblokjes en schijven moeten laten vervangen, ze piepten daarna echter, kon meteen een nieuwe afspraak maken voor bijschaven etc. Klacht verholpen zonder extra kosten.
Altijd goede ervaringen hier.
Vakkundig geholpen prijs opgaaf voor af duidelijk
Vriendelijke mensen en goede service!
Storing snel opgelost bleek binnenverlichting te zijn ..heb daar nog nooit aangezeten dus weet ook niet hoe dat gekomen is maar het is opgelost
mooie tweedehands Corolla Verso gekocht. Nova garantiepuntjes keurig opgelost inclusief gratis leenautos
Mijn ervaring is, dat ik correct geholpen bent,in overleg bij komende repatie,s uitgevoerd! Dit is de 2 de keer dat ik mijn auto voor APK en onderhoud hebt gebracht bij DIGO!
Deskundig
precies wat ik verwachtte
Goede service en vriendelijk personeel.
Zoals altijd goede service, wordt netjes meegedacht
de verkoper een heel aardig en vakkundig rustig beschaafd. wat willen we nog meer.
Goede afstemming op klant. Leenfiets was uit het stof gehaald. Twee dagen later nog pijn in knieën.
Uitstekend
Goede service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.