Filters

10

Zeer goed

Heel vriendelijk ontvangen en bij aankoop auto was alles netjes volgens afspraak geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Heel goed

Klantvriendelijk, deskundig,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

goed

Netjes gebeld ivm overleg te vervangen onderdelen voor de apk keuring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede service en kwaliteit

Na kleine beurt goede ervaring met totale service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Super service en klantvriendelijk

Ze hebben alles gedaan om te achterhalen waar het probleem zat en daarbij ons steeds op de hoogte gehouden. De service daarbij was uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekende service, meedenkend en probleemoplossend!

Ondanks de problemen die ik had met mijn auto en ik daarvoor meerdere keren terug ben geweest, werd ik zeer vriendelijk ontvangen en in alle opzichten serieus genomen door het 'hoofd' van de garage in Delft. Het vervangend vervoer was ook geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed en adequaat geholpen

Goed, kundig en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Ook nu weer had ik een uitstekende service van DIGO

Bij het herstel van mijn linkerbuitenspiegel was er technisch iets misgegaan. Dit euvel is goed hersteld. Daarbij echter werd de kap van de spiegel beschadigd. Nu is er een nieuwe kap opgezet. Voor al dit werk is niets gerekend. Ik stel deze service erg op prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goed

Snel en vakkundjg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

Erg tevreden

Klantvriendelijk en eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snelle service, goede ondersteuning

Na eerste telefoontje, snel langs kunnen gaan en nog sneller afspraak kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

Ontvangst kan zeker beter

Bij aankomst werd direct gezegd de auto ergens anders neer te zetten, ipv te beginnen met een glimlach en een vriendelijke goedemorgen en een kleine toelichting waarom dit dwingende verzoek nodig was. Dus daar is zeker ruimte voor verbetering. Verder was er onduidelijkheid bij de vestiging over wat er aan service op de website wordt aangeboden en zij konden/wilden uitvoeren. Dit is uiteindelijk wel juist opgepakt dus ook daar kan nog een stap gemaakt worden. De service is vermoedelijk verder goed uitgevoerd, wel werd er wat vaag gedaan over de controle punten. Ook heb ik hier geen rapport of overzicht van ontvangen en wilde deze ook niet geven na mijn verzoek.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
5

Uitlezen storing auto 18 jaar oud

Moest hiervoor 30 euro aftikken. En het is een handeling van niets. Voor minder dan 30 eu kan je zelf een uitleesapparaat uit China importeren. Storing gereset en is weggebleven, gelukkig, maar ik vind dit je reinste geldklopperij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goede service staan altijd klaar

Laatste keer reparatie gehad aan mijn dak folielaag ging los ,leenauto gratis mee gekregen wel zelf benzine getankt nu moet ik weer over 2 weken terug de folie gaat weer op een andere plek bollen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima

Goed geholpen en vervang auto kunnen rijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

Denken mee

Te hoge reparatiekosten voor een oude auto niet acceptabel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede service

Meedenkend, houden aan afspraken, goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed advies gegeven over onderhoud

Geen mening

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

DIGO levert goede service voor een niet te hoge prijs.

De ontvangst was goed. Tussendoor werd ik telefonisch op de hoogte gehouden over de stand van zaken vwb onderhoud en APK en de bedragen die daarbij hoorden. De auto was eerder klaar dan van tevoren aangegeven, prima dus! Ook mijn vragen over o.a. de motorolie werden deskundig beantwoord. Klein minpuntje: de leenfiets die ik als vervangend vervoer meekreeg kon ook wel een onderhoudsbeurtje gebruiken (in ieder geval wat meer lucht in de banden, heb ik nu zelf gedaan).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Heb al tien tale jaren ervaring met dit bedrijf.

Uitstekend, klantvriendelijk en betrouwbaar,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Klantvriendelijk, goede service

Ik ben altijd correct, vriendelijk en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Echt topservice daar!! Beide filialen

Zeer vriendelijke en correctie medewerkers, die duidelijke taal spreken. Zeer goede communicatie. Nette afhandeling van alles 2e hands auto, onderhoud. In 1 woord een aanbeveling, zoals ik dat ook al mijn vrienden en kennissen doe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Toch teleurgesteld

Een mooie gebruikte auto gekocht bij Digo vakgarage. Voor het afleveren van de auto moest 600 euro betaald worden. Hiervoor wordt de auto volledig nagekeken werd verteld. Auto opgehaald, die zelfde dag zie ik dat er een plastic stuk loszit bij de bijrijders stoel en het navigatiesysteem gaat aan op vol volume. Gebeld, kan over een week terecht om dit te laten maken, ben de auto een dag kwijt, krijg een leenfiets mee. Omdat het onderdeel besteld moet worden mag ik nog een keer terug komen. Ik ben ontstemd, blijkbaar is de auto niet nagekeken voor dat wij hem ophaalde anders hadden ze dit wel gezien. Als tegemoetkoming krijg ik een leenauto mee. Op zich is dat netjes maar het had helemaal niet nodig moeten zijn. Daarbij kost het mij twee vrije dagen en benzine kosten. Als zij zoals ze zeggen de auto hadden nagekeken dan hadden deze mankementen aan het licht gekomen en was terug gaan niet nodig geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Snel en goed geholpen

Het rooster van de radiator was al sinds aankoop los. Zonder kosten direct verholpen. Ook de lamp die stuk was direct vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed

Prettige communicatie. Fijn dat van tevoren wordt besproken hoeveel het gaat kosten. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Postbus 41

2600AA Delft

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.