Klantvriendelijk, sympathiek en begripvol.
Reparatie duurde 3 uur, jammer dat ik dat van tevoren niet wist, mij was verteld dat ik erop kon wachten. Wachten in de wachtruimte is ook niet alles met die doorgezakte stoelen.
Fijne garage met een professionele houding. Prettige hulp gehad zonder moeite en loze beloftes. Na een kleine reparatie heb ik mijn auto na een halve dag weer netjes terug gekregen en in de tussentijd een nieuwe leenauto gekregen,
Vriendelijke verkopers, geïnteresseerd, goede levering van onze auto.
Ik heb een zeer prettige ervarig. Preciese, descundig en vriendelijk.
Prima. Meedenkend.
Ik ben al 15 jaar klant en ben tevreden over dit bedrijf
Erg prettig. Duidelijke communicatie, altijd behulpzaam
Snel, goed en correct ,
Beste Ton, Zoals ik aan de telefoon al aangaf heb ik in een opwelling de reactie geplaatst. U heeft gelijk,ik heb hem gekocht als handelaren auto. Ik vond het wel fijn dat u zei dat ik de auto mocht terug brengen, maar dat wil ik niet. Ik ben blij met de Golf, bedankt voor uw reactie en sorry voor de reactie. Wesley.
Bieden blijkbaar auto’s aan zonder ze na te kijken, lijkt mij handig om te weten wat je inkoopt. Maar als er problemen zijn die anders zijn beschreven dan op de desbetreffende advertentie hoef je niet trug te komen. Top echt oplossingszoekend. Het is nooit hun probleem. Zelf ben ik er erg ontevreden over, en dat is nog zacht uitgedrukt
Beste Desley Jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik heb je net gesproken. De auto die je hebt gekocht stond als handelaren/opkopers auto te koop voor € 1.250,-waar in de advertentie duidelijk stond dat de auto tegen handels condities wordt verkocht, zo meenemen en niets aan gedaan, niet nagekeken geen beurt , niet gepoetst etc.. Dat dien je dan zelf te doen. Gelukkig ben je er toch blij mee, veel plezier in je auto. Ton van Langeveld DIGO
Helaas heb ik niet zo\'n fijne ervaring. Ik heb drie weken geleden een tweedehands auto gekocht (250 euro aanbetaald) en die zou ik afgelopen vrijdag ophalen. Nu was er een verkeerd onderdeel besteld, waardoor ik er die dag niet over kon beschikken. De garage is me niet tegemoet gekomen met een huurauto of korting op de aankoopprijs. Dit vind ik geen goede service, aangezien ik op de auto gerekend had en nu extra kosten moest maken. Ik had meer verwacht van zo\'n grote garage!
Geachte mevrouw, ( naam bij ons bekend) We hebben elkaar net gesproken. Ook wij vinden het vervelend dat de auto niet op tijd klaar was, maar veiligheid voor alles. Van de remmen is een verkeerd onderdeel binnengekomen, dit paste niet goed.We hebben dus direct een andere besteld, we willen natuurlijk geen risico nemen. Ik heb u direct gebeld met de mededeling dat het hierdoor een paar dagen langer ging duren. U vond het vervelend maar gelukkig had u er begrip voor. Deze beoordeling had ik dan ook niet zien aankomen, zeker niet omdat ik had aangegeven bij de levering nog iets voor u te regelen. Maar gelukkig hebben we de lucht geklaard en hoop ik dat u veel veilige kilometers in uw nieuwe auto gaat rijden. Met vriendelijke groet, Mitchel Roos.
Goede ervaringen is aan rader een welkom vriendelijk bedrijf.
Beurt ging goed. Helaas was er geen schadehulppas geprint. Ik zou hierover de volgende dag teruggebeld worden. Toen ik zelf de volgende dag belde werd min verzekerd dat dit inderdaad later op de dag nog zou gebeuren. Helaas is dit niet gebeurd... Ik zal dus maandag opnieuw zelf contact op moeten nemen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.