Fijn bedrijf die goed informeert. Keert zijn rug er niet voor om om te zeggen dat bepaalde werkzaamheden die aangepraat zijn door andere garages niet nodig zijn. Erg fijn en betrouwbaar
Snel, goed en vriendelijk.
Geachte Mevr Verstappen, Fijn dat we elkaar zojuist even hebben gesproken . Ook al hebben wij de auto goed klaargemaakt, de auto is 13 jaar en heeft 200.000 km gereden. Er kunnen er zich helaas altijd onvoorziene zaken voordoen, het blijft toch techniek. Gelukkig was het in dit geval een kleinigheid. Graag wil ik nogmaals aangeven dat , indien het probleem zich nogmaals voordoet, u van harte welkom bent in bij onze werkplaats. Met vriendelijke groet, Ton van Langeveld
Super!
Zeer goed
Heb pas een half jaar contact met deze garage en weet nog niet veel over te vertellen! Tot nog toe is de garantie goed uitgevoerd dus daarover geen klagen. Al kan de voorlichting bij de werkplaats beter!
goede service
Hele fijn . Vriendelijk personeel
Mooie showroom rustig kunnen rondkijken. Goed geholpen en tevreden over de aankoop
Kwam hier voor ruitschade maar kom hier niet meer terug. Door de ene medewerker vriendelijk ontvangen en liep gelijk mee om te kijken...vervolgens contact met een asociale medewerker die me slecht behandelde, telefoon aan het oor. Vooral de houding en uitspraken bevielen me niet. Er werden uitspraken gedaan als; “Jij bent niet onze klant maar de verzekeringsmaatschappij is onze klant.” Volgens mij ben ik degene die een garage moet zoeken en langskom om service uit te laten voeren... “Ik heb geen tijd voor je deze week, ik zit helemaal vol. ” TIP voor de planner achter de balie: Probeer liever; “Wij zitten helaas helemaal vol deze week, schikt het u om volgende week een afspraak te maken meneer?”
Geachte Hr Edwin, Wat jammer dat u dat zo ervaren heeft. Mijn collega heeft zijn best gedaan aan u over te brengen dat niet wij maar de verzekeraar beslist of de ruit vervangen mag worden op kosten van de verzekering. Uit uw reactie begrijp ik dat dit niet goed is overgekomen, dat vinden we heel vervelend, onze excuses hiervoor. We bedanken u dan ook voor uw reactie en uw tip, we zullen dit met de evaluatie zeker meenemen en dankzij uw reactie kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Ik hoop u , ondanks deze ervaring, in een van onze showrooms te mogen ontvangen. U bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Vakgarage DIGO Ton van Langeveld
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.