Goed en vriendelijk personeel, het enige wat ik vreemd vindt, is dat ik terwijl ik direct aan de balie betaal voor de reparaties of keuring, ik toch nog een factuur ( met betalingslink ) in mijn email krijg.
Beste meneer Zwijnenburg, Hartelijk bedankt voor deze fijne review. Wat prettig om te lezen dat uw ervaring met ons goed is geweest. Uit uw review begrijpen we dat u het vreemd vindt dat u na de betaling nog een e-mail hebt gekregen met de factuur en een betaallink. Deze e-mail wordt automatisch naar u toe gestuurd zodat u de factuur altijd nog digitaal kan bewaren. Sommige klanten kiezen er ook voor om via de link te betalen voordat ze de auto hier op komen halen. Het is nu maar net wat iemand prettig vind, maar als u al heeft betaald is dat wel een beetje dubbelop. Dit betekent dus een leerpunt voor ons om onze e-mails aan te passen wanneer de klant aan de balie al betaald heeft. Bedankt dat u ons hierop heeft gewezen, dit waarderen we. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
service gericht Vriendelijk personeel Denken met je mee
Beste Fabian, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u uw ervaring zo heeft ervaren. We denken inderdaad graag met u mee, want we willen graag dat u met een veilig gevoel weer de weg op kunt. We hopen u de volgende keer weer te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Overzichtelijke offerte. Duidelijkheid over wat gaat gebeuren. Geeft al weer een paar jaar vertrouwde indruk. Heb goede "na-service" ervaren.
Beste meneer Koppelaar, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze gevoelens wederzijds zijn. Wij geven u een vertrouwde indruk en u bent voor ons een trouwe en waardevolle klant. Bedankt hiervoor. Dit is natuurlijk waar het om draait. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Voor de eerste keer deze garage bezocht. Prima geholpen. Helaas geen koffie aangeboden gekregen. Maar het was een gezellig gesprek en er werd snel een datum doorgegeven wanneer zij tijd hadden om mijn auto te voorzien van twee nieuwe banden. Jullie adres heb ik al bij vrienden gemeld. Ook al bij jullie op bezoek geweest.
Beste mevrouw Brinkhorst, Graag willen we u bedanken voor het achterlaten van uw review. Wij ook hebben het gesprek met u als prettig ervaren. Wel vinden we het jammer dat het aanbieden van een kopje koffie er bij ons doorheen is geglipt, onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben lekkere koffie en die hadden we graag met u willen delen. Dit betekent dat u dus nog een kopje koffie van ons tegoed heeft! Ontzettend bedankt dat u ons heeft vernoemd bij uw vrienden. Dit is voor ons enorm waardevol. We hopen u de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto en dan staat zeker de koffie warm voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Afspraak voor winterbanden, APK en periodiek onderhoud snel ingepland en uitgevoerd. En de auto stond weer schoongewassen klaar! Topgarage!
Beste mevrouw Guurink, Wauw, wat een mooi cijfer zeg, en fijne woorden! Ontzettend bedankt. Wat fijn dat uw auto voor de komende periode weer optimaal is onderhouden. Zo weten wij ook dat onze klanten veilig op de wegen rijden. Dit doen we graag! Hopelijk tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Met deze auto is nogal wat geweest. Is helemaal weer in orde gekomen, zodat de keuring 100 procent oke is.
Beste Albert, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw review. We zijn erg blij dat alles in orde is gekomen en dat de auto hierdoor is goedgekeurd. Dit is natuurlijk het belangrijkst voor ons, dat u en uw auto veilig de weg op kunnen. Zijn er nog dingen die wij aan onze service kunnen verbeteren om tot een cijfer 10 te worden? Mocht dat het geval zijn, dan horen wij dit heel erg graag van u via [email protected] of via 078-6918448 Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Prima garage, fijne medewerkers
Beste meneer Tieman, Bedankt voor dit mooie cijfer en het achterlaten van deze review! Wat leuk om te lezen dat uw ervaring bij ons goed is. We zijn fijne medewerkers omdat we ook iedere dag met fijne klanten zoals u mogen werken. Dat is een win-win situatie, wat ons betreft! Hartelijk bedankt dat u dus bij ons langs bent gekomen en we hopen u de volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Duidelijke uitleg, goede service en lekker kopje koffie
Duidelijke uitleg, goede service en lekker kopje koffie
In 2010 bij Peter Prins mijn huidige auto gekocht. Inmiddels 12 jaar geleden dat ik deze bij Peter Prins heb gekocht. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt. Vandaag ook weer correct en vlot geholpen met het wisselen van de zomer naar winterbanden. Na het wisselen van de banden werd de auto ook weer door de wasstraat gereden en dus keurig schoon naar huis.
In 2010 bij Peter Prins mijn huidige auto gekocht. Inmiddels 12 jaar geleden dat ik deze bij Peter Prins heb gekocht. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt. Vandaag ook weer correct en vlot geholpen met het wisselen van de zomer naar winterbanden. Na het wisselen van de banden werd de auto ook weer door de wasstraat gereden en dus keurig schoon naar huis.
Goed geholpen, lekker kopje koffie gekregen en duidelijke uitleg waarom werkzaamheden iets langer duurden.
Goed geholpen, lekker kopje koffie gekregen en duidelijke uitleg waarom werkzaamheden iets langer duurden.
Goed geholpen, lekker kopje koffie gekregen en duidelijke uitleg waarom werkzaamheden iets langer duurden.
Toen mijn verlichting plotseling uitviel en hierdoor een afspraak in het geding kwam, wist garage Prins mij zo snel te helpen dat ik hierna toch nog op tijd aanwezig kon zijn. Top!
Toen mijn verlichting plotseling uitviel en hierdoor een afspraak in het geding kwam, wist garage Prins mij zo snel te helpen dat ik hierna toch nog op tijd aanwezig kon zijn. Top!
Bij aankoop geen reserve sleutels. Tijdens de vele bezoeken werd we geen eerlijke informatie gegeven en werd ik can kastje naar de muur gestuurd. Heb verschillende vrije dagdelen moeten opnemen om voor niets langs te komen. Zeer terleurstellend. Uit eindelijk zelf alles moeten regelen bij de LR garage. Het hele proces heeft bijn een jaar geduurd. Gelukkig is wel de rekening betaald
Beste meneer van Ravens, Graag willen we u bedanken voor het plaatsen van uw review. Wat enorm jammer dat uw ervaring over de reservesleutel niet is verlopen zoals we zouden willen. Mijn collega heeft u dinsdag 6 december getracht te bellen rond 16.30 uur, maar helaas kon hij u niet bereiken. Graag zouden we alsnog met u contact willen komen over deze situatie. We vinden het namelijk erg belangrijk dat onze klanten met een goed gevoel bij ons het pand verlaten. Zou u ons kunnen bellen op telefoonnummer 078 203 3385? We staan voor u klaar en we wensen u een prettige dag verder toe. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
. Alles wat verplicht is niet echt leuk
Beste Elena, Bedankt voor uw mooie cijfer. Alles wat een verplichting is, is zeker minder leuk! Toch hopen wij uw ervaring bij Prins Auto tot een prettige te maken. Naar uw cijfer te zien is dit gelukt. Mocht er iets zijn wat wij kunnen verbeteren aan onze service, dan zouden we dit graag willen weten. Tot volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Heel goed geholpen en geadviseerd. Maar ook goed opgepakt nadat er een issue was. Afspraken gewoon nagekomen! Dank!
Beste meneer de Groot, Bedankt voor uw mooie review en cijfer! Hier zijn we zeker erg blij mee. Afspraken nakomen is ontzettend belangrijk. We doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen. Fijn dat er een oplossing is gekomen nadat er een issue was. We zijn enorm blij dat dit bij u allemaal goed is overgekomen. Tot de volgende keer bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
PERFECT
Beste meneer Antonio, Ontzettend bedankt voor uw prachtige review en mooie cijfer. Hier zijn we enorm blij mee! Wat fijn dat u de service zo prettig heeft ervaren. Hier zetten we elke dag ons weer voor in en we zijn dan ook enorm trots om uw review in ontvangst te nemen. Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Tijd en aandacht voor de klant
Beste meneer Ridder, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Tijd en aandacht voor de klant is één van onze belangrijkste aspecten van onze missie. Het is de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid dat de toon zet. Wat prettig om te lezen dat dit bij ook is overgekomen. Hopelijk zien we u een volgende keer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Alles klopt. Een telefoontje i.v.m. slijtage van 2 banden, een sms-je dat de auto gewassen (service) weer klaar staat. Direct de factuur in orde.
Beste meneer Baas, Graag wil ik u bedanken voor uw positieve review. Hier worden we blij van. 'Alles klopt' en het woord 'Perfect' zijn enorme complimenten en daarmee wordt onze missie goed belicht. We zijn tevreden om te lezen dat dit bij u ook zo is overgekomen. Gelukkig kunt u weer veilig met goede banden de weg op, dit is het belangrijkst voor ons. We hopen u een volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Ik heb vaker auto's gehuurd, maar bij Prins stond ik versteld hoe snel en gemakkelijk het ging dat ik met een huurauto weg kon rijden. Eigen auto een paar dagen bij de garage, dus had ander vevoer nodig. Regelmatig kom ik bij bedrijven waarbij ik zaken tegenkomt die je graag anders zou willen zien als klant, waarbij je, terwijl je wacht, met vraagtekens zit in je hoofd over waarom ze dat niet anders aanpakken.. Bij Prins had ik dat helemaal niet! Volledig klantgericht, denk dat het bedrijf heeft gedacht vanuit de klant zelf. Geen onnodige lange handelingen, nergens lang wachten, actief meedenken met de klant, geen minuten tellen (wel van te voren aangeven als je een paar minuten later bent). Schone nette auto's, vol getankt of opgeladen voor een paar tientjes per dag, aanrader!
Beste Ilimdar, Wauw, hartelijk bedankt voor deze prachtige review! Uw woorden zijn precies een schot in de roos. Ons doel is zeer vanuit de klant te denken, want hoe willen we immers zelf behandeld worden als klant? Wat fijn dat dit ook zo is overgekomen want klantgerichtheid is één van de belangrijkste aspecten van onze missie. En dat onze service (huurauto's) ook goed is bevallen is natuurlijk des te prettiger. We hopen u dan ook de volgende keer weer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Nadat mijn auto hier een onderhoudsbeurt annex APK-keuring had gekregen, ontving ik het bericht dat er dan ook een pechhulpverzekering kon worden afgesloten voor een in mijn ogen zeer concurrerende premie van 25 euro. De dekking geldt behalve voor Nederland ook voor een groot deel van Europa. Ik ben toen op dit aanbod ingegaan. De polis wordt direct voor je uitgedraaid. Prima deal, al hoop ik er niet echt gebruik van hoeven te maken!
Beste meneer Pestman, Ontzettend bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Het is fijn voor ons om te weten dat u in ieder geval goed geholpen wordt zodra u met pech langs de weg zou staan. Ook dan kunt u zeker bij ons terecht. Laten we echter niet hopen dat u het in de toekomst nodig zal hebben. We zien u graag de volgende keer weer terug bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
vriendelijk ontvangen en mijn auto dezelfde dag een snelle en goede onderhoudsbeurt gehad.
Beste mevrouw Mol, Wat zijn we enorm blij met uw positieve review. Hier krijgen we enorm fijn gevoel van. Gastvrijheid is een belangrijk aspect van onze missie, wat fijn dat u dat zo heeft ervaren. Nog belangrijker is dat we goed hebben kunnen helpen door uw auto optimaal te onderhouden. Bedankt dat u ons deze kans heeft gegeven. We hopen u een volgende keer terug te zien bij Vakgarage Prins Auto. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Prins Auto
Wattstraat 14
2952 AX Alblasserdam
Vakgarage Prins Auto is gespecialiseerd in het inkopen, verkopen en onderhouden van occasions. Iedere dag zijn wij bezig om de beste kwaliteit te leveren, langdurige relaties op te bouwen en de professionaliteit van ons team te verhogen. Ook betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk en daarom gaan wij zo transparant mogelijk te werk. Tot op heden worden wij door onze klanten beloont met het cijfer 9.3 en een aanbevelingspercentage van 98%. Daar zijn wij best trots op!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.