Vriendelijk personeel. Je bent daar geen nummer. Je mag je daar gezien weten. Als je tussendoor eens een vrasg hebt zijn ze altijd behulpzaam. Hele fijne garage.
lekke band in 1 dag gemaakt heel mooi.
alles oke
Guido heeft mij geholpen. Hij is een vriendelijke jongeman. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik onder druk werd gezet om een auto te kopen. Onderhandeling verliep soepel. Niet helemaal met de uitkomst die ik zou willen, maar ze hebben het goed gemaakt. Ik kreeg de auto met nieuwe keuring, nieuwe voorbanden en een volle tank. Ik heb ook een mooie en lekkere taart gekregen met de foto van mijn auto erop. Echt heel leuk. Wat ik heel fijn vond is dat ik na een week werd gebeld om te kijken of alles goed was met de auto. Guido hartstikke bedankt. Je hebt een zeer tevreden klant erbij
netjes en beleefd geholpen
De service van het koop-traject is zeer professioneel ondersteund en gestimuleerd, mijn complimenten voor hun inzet. Jammer dat de transport service van Mitsubishi van de haven in Zeebrugge naar De dealer onnodig vertraagd was.
Al 40 jaar een trouwe klant
Staan altijd voor je klaar en alles wordt naar wens gemaakt.
Vanaf de vraag naar de mogelijkheden van een fietsendrager tot en met de oplevering kreeg ik een uitstekende begeleiding.
Deze vaklui maken tijd voor je vrij als je 'n acuut probleem hebt!
Komt gemaakte afspraak op tijd na.
Je wordt perfect geholpen , en goede afspraken gemaakt. Ze geven ook een goede service, zoals een gratis leenfiets en je auto gaat gratis door de wasstraat, en pepermuntjes voor onder weg.
Gewoon duidelijk en vakkundig
vlot geholpen met het plannen van een afspraak voor mijn auto bij het informeren wat er eventueel aan gedaan moest worden fijn om van tevoren wat de kosten zijn voor de onderhoudsbeurt
Ik had een hele kleine reparatie in mijn auto klepje tussensteun voorstoelen. Deze was afgebroken. Er werd wel een bedrag in rekening gebracht arbeidsloon. Zijn hier echt heel kort mee bezig geweest. Het bedrag was niet zo hoog weliswaar maar gaat mij om het principe, ik vind dit heel jammer voor een vaste klant. Maar goed het is niet anders. Geeft mij eigenlijk wel een beetje reden tot nadenken. Dit ben ik niet gewend van Polderman, nogmaals heel jammee.
Ik strandde in Drenthe met mijn auto. Vakgarage Polderman heeft de auto opgehaald om thuis te laten maken. Aanvankelijk leek de koppeling kapot te zijn. Na onderzoek bleek dat de koppeling kapot is gegaan door een kapot vliegwiel. Erg vreemd voor een auto van 6 jaar oud en 62.000km. Omdat ik als koper, risico loop bij het kopen van een auto en de verkoper net zoveel bij het verkopen van een auto, zijn wij na een goed gesprek tot een juiste verdeling in de kosten gekomen (50/50).
Alleen jammer dat balie medewerkerster niet geheel luisterend was fout zat in door monteur eerder geplaatst lamp en onjuiste afstelling koplamp en het resetten
En fijn dat auto gewassen is
Je wordt netjes geinformeerd over de extra noodzakelijke vervangingen inclusief de uiteinelijke totale kosten. Prima!
Prima service en erg klantvriendelijk. Ik kom er al meer dan 35 jaar dus dat zegt genoeg.
Probleem met airco warme lucht ipv koude lucht, nagekeken zonder kosten.
Prima, conform afspraak
Prima service waarbij ook word meegedacht.
Mijn ervaring is heel goed. Heb een auto gekocht, wel 2e hands maar heel goed ingelicht over de auto.
Onderhoudsbeurt inclusief APK. Een minpunt is de factuur. Hierop staat wel vermeld wat er precies aan werkzaamheden is uitgevoerd maar niet per onderdeel de kosten. Er wordt op de factuur alleen één totaalbedrag vermeld! Dit vind ik dit niet netjes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.