stond op het punt om op vakantie te gaan en had nog 1 dag om de auto te keuren. velen gebeld maar niemand had tijd. Thijs gaf aan dat het geen probleem was en heeft me echt uit de brand geholpen.
Heb bij dit bedrijf een tweede hands auto gekocht waren helaas een paar problemen mee. Waaronder olieverbruik wat op zich discutabel was omdat 1 liter op 1000 km vlgs de fabrieks gegevens acceptabel is en mijn verbruikt hier net iets onder lag. Maar Thijs heeft dit zonder enige discussie opgelost en de klephoedjes en zuigerveren vervangen zonder de discussie aan te gaan waar ik wel bang voor was dus thijs dikke pluim hiervoor.
Zeer fijn geholpen.
Zeer prettig en goed geholpen
Auto was van binnen helemaal schoongemaakt vind ik echt top nog nooit eerder meegemaakt.
Komt zeer goed en betrouwbaar iver dit bedrijf
We zijn hier zeer prettig geholpen echt een aanrader
Wederom zeer pretig en goed geholpen.
Zeer positief
Mijn ervaring is goed op een minpuntje ik krijg een brief mijn auto moet gekeurd en een beurt wordt beloofd dat er een lifehammer wordt gemonteerd maar na de keuring en de kleine beurt niet gemonteerd een beetje jammer.
Daarvoor excuus ben ik het vergeten u kunt gewoon langskomen dan krijgt u deze Live Hamer alsnog. Ik heb ze al o[ de balie gezet omdat er keuze is uit verschillende live hamer producten en ik de keuze altijd aan de klant overlaat.
Heel tevreden. Er mankeerde nogal wat aan de gebruikte auto die wij kochten bij dhr Van Zantvliet. Alles werd goed opgelost. Dhr. van Zantvliet bleef altijd rustig en zeer hulpvaardig! Dikke pluim voor dit bedrijf.
Klein bedrijf maar je word er fantastisch geholpen.
Kom hier nu alweer een aantal jaren voor APK en onderhoud van mijn oude Ford KA\'tje. Vorig jaar zijn de dorpels gelast en behandeld door Thijs, onlangs nog wegens een gebroken veer beide veren en schokdempers vervangen. Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen, Thijs denkt met je mee om de beste (en voordeligste) oplossing te vinden als er problemen zijn. Kortom, aanrader!
Goeie service en plezierig geholpen. Ik heb mijn auto bij dit bedrijf gebracht met een elektrische storing. Deze storing is eerst bij een ander bedrijf proberen te verhelpen maar na twee weken was het probleem nog niet verholpen. Dus de auto naar Vakgarage van Zantvliet gebracht. Dhr van Zantvliet gaf aan dat de vorige garage geen slecht werk had geleverd wat ik erg netjes van hem vond meestal word er meteen afgekraakt. Maar dhr van Zantvliet gaf aan dat de huidige elektronica erg lastig kan zijn. Mijn auto achter gelaten en na twee dagen werd ik gebeld dat het probleem was opgelost. Ik rijd nu alweer twee weken probleemloos met mijn Mini en ben zeer tevreden.
Auto gekocht ,liefde op het eerste gezicht. Na een klein mankementje ,wat kosteloos werd gemaakt. Rij ik nu heerlijk in mijn nieuwe aanwinst. Zeer goede en vakbekwame mensen. Perfecte service ,ben er blij mee
Wederom zeer prettig geholpen door Thijs, de auto rijdt weer prima bedankt
Fijn bedrijf en goede service kom hier al een aantal jaar en vind het altijd fijn om hier te komen ondanks dat het altijd weer geld kost.
Zeer slecht. Auto gekocht. Gekeurd. Twee dagen na de aankoop stond ik benzine te lekken. Bleek een niet functionerende benzine filter te zijn. Ik werd vlak na de aankoop notabene gered door de anwb, want starten deed ie niet en als ik het probeerde lekten er liters benzine weg onder de auto. Daarbij reed de auto heel schokkerig. De verkoper zei me dat dat kan omdat de leidingen/motor vies zou zijn en gaf me een flesje om dat te verhelpen. Ik moest eerst voltanken, dan de inhoud van het flesje erin doen en dan zou het opgelost moeten zijn. Je raadt het al, het hielp niet. Sterker nog, nadat ik de auto had volgetankt, liep die weer leeg bij de benzine leiding. Dat bleek een kapotte benzinefilter te zijn. Nadat hij deze overigens kosteloos gratis had vervangen, was ik er klaar mee. Mijn vertrouwen was volledig beschaamd, wie stuurt de klant nu met een kapotte benzinefilter de weg op? Buiten de overige zaken die niet klopten en concreet bij hem waren aangegeven. Ik was genoodzaakt om naar mijn vaste garage te gaan (want om voor elk wissewasje van Amsterdam naar Beverwijk te rijden, zag ik logischerwijs niet zitten), die voor 900! euro aan reparaties moest doen, om de auto weer goed en vooral veilig te kunnen laten rijden. Hierover heb ik gereclameerd bij de heer van Zandvliet die de kosten niet wilde vergoeden, omdat ik zonder met hem te overleggen de reparaties had laten uitvoeren. Bij de reparaties stond ook een item wat bij de APK-keuring zeker geconstateerd had moeten worden. Dat was de heer van Zandvliet even ontschoten. Jammer, erg jammer. Ik wil iedereen dan ook adviseren om niet in de gladde praatjes van deze verkoper, want garagist is hij zeker niet, te trappen en als je een veilige en betrouwbare auto zoekt, elders te kijken.
Helaas kan er altijd wat mis gaan bij een auto in deze prijsklasse in dit geval was er in eerste instantie een brandstofleiding die middels een snelkoppeling gemonteerd zit losgeschoten. Bij het tweede bezoek van dhr Hospers kwam ik er achter dat bij de vorige eigenaar geknutseld was aan de brandstofpomp. Hier kan je alleen bijkomen door de tank te demonteren of via een luik onder de achterbank. doordat de brandstofpomp verkeerd gemonteerd was stond de leiding onder spanning en is deze los geschoten. Door de verkeerde montage was het huis van de pomp gescheurd waardoor bij een volle tank er brandstof uit lekte (stroomde). Aangezien dit alleen te constateren is wanneer je tank volledig vol tankt is dit euvel niet eerder opgemerkt, en ook niet op te merken bij de APK keuring. Een auto in deze prijsklasse dhr Hospers kocht deze auto voor 1795,- euro met 2 maanden garantie op motor en versnellingsbak is het ook niet gebruikelijk dat wij deze af tanken. En konden wij dit ook niet constateren je kan immers niet door onderdelen heen kijken. Met het brandstoffilter zoals dhr Hospers stelt was helemaal niks mis het euvel werd veroorzaakt door een verkeerd gemonteerde brandstofpomp. Wij hebben deze kosten loos vervangen evenals een eerder mankement aan de kachel ventilatie terwijl dit niet onder de gegeven garantie valt. Na de laatste reparatie heb ik ook niets meer vernomen betreft eventuele mankementen totdat ik vorige wee een mail ontving met als bijlage een factuur van uitgevoerde werkzaamheden dit betrof een onderhoudsbeurt het vervangen van de distributieriem een beschermkap en het vastzetten van een fusee. Wanneer je twijfelt betreft je aankoop en een second opinion uit laat voeren door een ander bedrijf dan is dat je goed recht maar wanneer hier punten uitkomen die volgens je gevoel onder garantie zouden moeten vallen dan moet je mij een kans geven dit op te lossen. Dhr Hospers heeft ervoor gekozen deze punten uit te laten voeren en dan via de mail mij te verzoeken het bedrag binnen een week aan hem over te maken. Wanneer je een auto koopt voor 1795,- euro en mij dan een rekening stuurt van 900,- euro met daarbij het verzoek dit binnen een week over te maken dan zult u begrijpen dat ik hier niet op in ben gegaan. Daar komt bij dat het vervangen van de distributieriem absoluut niet noodzakelijk was deze is bij ons vervangen bij binnenkomst van de auto. Ik heb deze auto ingekocht bij de autoveiling met een probleem aan de distributie dit staat ook duidelijk vermeld in het aankooprapport van de auto (aantoonbaar). Zoals u kunt zien in de recensies gaat het meestal zeer goed bij ons en heb ik meestal lovende recensies waar ik zeer trots op ben uiteraard kan het altijd een keer voorkomen dat ik een misser maak en een keer tegen een mindere recensie aanloop. Het mooie van klanten vertellen is dat je van je fouten kunt leren en deze kan verbeteren maar dan moet je wel een eerlijke kans krijgen. Normaal gesproken zou ik niet reageren op een recensie en los ik eventuele problemen persoonlijk op en niet via de mail. Ik betreur deze situatie en vind het zeer vervelend dat ik een klant heb die ontevreden is en zal dit in de toekomst ondervangen door duidelijker aan te geven dat bij eventuele problemen altijd overleg met mij dient te zijn een second opinion geen probleem maar altijd in overleg blijven. Met vriendelijke groeten, Thijs van Zantvliet
Zeer klant vriendelijk bedrijf welke er van uit gaat dat autorijden op zich al duur genoeg is. En met de eigenaar mee denkt.
Vennelaan 6
1947 HL Beverwijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.