![](/logo/99/257/257_99_location_group_logo_thumbnail.png)
Ik heb een suzuki swift gekocht bij deze garage met 6 maanden garantie. Bij de deal hebben we afgesproken dat de auto een grote beurt zou krijgen, en de remmen vervangen zouden worden. Dit zou hoogstens een paar dagen duren maar dat duurde uiteindelijk 2 weken. De reden hiervoor was heel vaag. Nadat ik hem gekocht had en na 3 dagen terugbelde omdat de stuur niet meer terug ging in zijn rechtuitstand werd mij geadviseerd om langs te komen en dat zij het zouden repareren. Direct toen ik aankwam werd al gezegd dat het mijn eigen schuld was en zeiden ze, met tegenzin, dat zij het probleem gingen verhelpen. 1 dag later weer de auto opgehaald en direct gemerkt en verteld dat het probleem helemaal niet verholpen was. Het leek wel alsof ze er niks aan gedaan hebben. In eerste instantie werd het ontkent dat de stuur nog een probleem heeft, nadat er een rondje door de monteur in gereden werd, werd erkent dat er toch wel een probleem zat maar dat het een 'eigenschap ' was van de auto. Zelfs nadat ik het heb laten testen bij een erkende suzuki dealer hield Blokhuis vol dat het een eigenschap was en dat ze er verder niks aan gingen doen. In plaats van dat ze hulpvaardig zouden zijn, en vanwege de garantie die ik had, had ik wel verwacht dat zij er alles aan zouden doen om het probleem te verhelpen. Maar er werd elke keer vertelt dat het een eigenschap van de auto was. Daarna ben ik naar de geschillen commissie geweest en zelfs toen heeft Blokhuis er alles aan gedaan om de schuld bij mij te schuiven! Uiteindelijk heeft deze hele grap mij meer dan 2000 euro gekocht dus tip voor degene die hier een auto willen kopen: zorg dat de auto 100% in orde is, want de genoemde garantie stelt bij dit bedrijf helemaal niks voor! Zodra je een auto gekocht heb, zijn ze ook totaal niet klant vriendelijk meer!
Geachte Heer Sharon, Wat jammer dat u deze review plaatst, wij hebben het complete stuurhuis onder garantie vervangen. Dit had helaas voor u niet het gewenste resultaat. Het stuur van de auto kwam niet helemaal in de middelste stuurstand terug. Na wat navraag bleek het een bekend probleem bij de Suzuki Swift te zijn, hier heeft de officiële Suzuki dealer geen juiste oplossing voor. Wel is er een bedrijf in de Achterhoek die dit probleem voor u kon oplossen. Wij hebben voorgesteld dat wij hiervoor de kosten wilde betalen, u ging hiermee akkoord. Maar u kwam hierop terug want u was niet bereid om op deze modificatie te wachten. Omdat het een eigenschap van de Suzuki Swift is en de Suzuki dealer hier geen juiste oplossing voor heeft. Hebben wij medegedeeld dat we hierin niks meer kunnen betekenen. U heeft toen uw rechtsbijstand ingeschakeld. Deze zaak is voorgekomen bij de geschillencommissie. Er is bij ons bedrijf door een onafhankelijk technicus naar uw auto gekeken en proefgereden. Wij hebben van deze onafhankelijke commissie gelijk gekregen. En we zijn uiteindelijk samen tot een oplossing gekomen, daarom bevreemd het ons dat u nu deze review plaats. Met vriendelijke groet, Bert-Martijn Blokhuis
Personeel vriendelijk en behulpzaam en hoefde niet lang Te wachten op een afspraak
Prima service Netjes overlegd wat er moest gebeuren
Goede en snelle mailwisseling voor maken van afspraak voor proefrit. Daarna volgende snelle en prima afspraken tav de koop.
Geweldig bedrijf, die altijd voor je klaar staat en heel behulpzaam is.
Zijn geholpen door Dimitri, dit als heel prettig ervaren.
Snel een afspraak, altijd op tijd, extra service en vriendelijk
Er is altijd een goed en duidelijk overleg over wat er wel of niet aan de auto moet worden gerepareerd. Auto beschikbaar wat erg fijn is omdat ik niet in Bunschoten woon.
goede service vriendelijk personeel
Super
Snelle dienstverlening en prima service
Ik heb hier een gebruikte auto gekocht. De dag van aflevering voor aflevering auto nagelopen en scheur in de voorruit ontdekt. Gelijk doorgegeven aan de verkoper reactie die zat er niet in maar het word opgelost. Omdat ik ver van spakenburg woon auto betaald en meegenomen afgesproken dat we afspraak zouden maken voor ruit vervanging. Puntje bij paaltje werd er verwacht dat ik het door zou geven aan mijn verzekeraar en.ook nog een deel van de eigen risico 135 euro van de 250 zelf moest betalen en dat voor een scheur die er al.inzat voor aflevering en dus niet bij mij is gebeurd ( dit riekt naar .....) Na de auto betaald te hebben op weg naar huis. Nog geen 10km verder probleem dat de auto bij gas los steevast 3000 toeren ging lopen ( gebeurde alleen met warme motor). Dus gelijk terug na een aantal dingen gereinigd te hebben ( auto had net een aflevering gehad is toen niet alles nagelopen en is er dan geen test rit gemaakt?) Was het beter toerental zakte maar liep gelijk weer op naar 1100 tpm daarna weer te zakken naar 900 tpm maar ecu was gereset dus auto moest nog inleven dan zou het goed zijn. Na een maand maar weer contact opgenomen probleem was niet opgelost. Tevens is de auto afgeleverd met versleten ruitenwissers en bestuurdersstoel zit beweging in. Ruitenwissers vervangen voor zo goedkoop mogelijke Wissers ( champion) die vanaf het begin af aan herrie maken en strepen laten.op het raam.Bestuurders stoel kan niks aan gedaan worden is veel werk. Toerental probleem wordt niet geconstateerd. Tijdje later weekend weg. S ochtends op bestemming accu lampje en ander lampjes aan tevens geen stuurbekrachtiging meer. Bij blokhuis lang gereden (kwam.er langs) accu vervangen( had hier mij twijfels bij accu lampje is volgens mij altijd laadstroom) Bijna thuis weer acculampje en stank. Anwb conclusie dynamo stuk. Nu net auto beurt laten geven blijkt bougie van 4e cilinder volledig los in de cilinder te liggen word vastgehouden door bobine. Hoop dat bobine niet beschadigd
Goedemiddag Dhr. F. Sewsahaiy, Erg vervelend dat u het zo ervaren heeft, Wij waren in de veronderstelling dat alles opgelost was. U rijdt inmiddels al bijna 2 jaar in de auto. Wij hebben alles onder garantie voor u gerepareerd en meer dan een jaar niets meer van u vernomen. We vinden het erg jammer dat u nu deze review plaatst. Wat zouden we nu voor u kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Bert-Martijn Blokhuis
Onlangs een 2e hands auto daar gekocht. Kwam helaas met pech onderweg te staan. Garage kwam er direct aan en heeft gelijk vervangend vervoer geregeld. Ondanks men afhankelijk dacht dat het probleem verholpen was bleek het helaas na een korte periode niet het geval. Men heeft ook hier weer kosteloos een periode vervangend geregeld. De garage had nu net zolang gezocht en uiteindelijk het probleem gevonden en opgelost. Voor de zekerheid hebben ze ook andere onderdelen die wellicht te maken konden hebben met het gevonden probleem uitvoering onderzocht. -men is erg behulpzaam, zowel bij de aanschaf van de auto als bij de reparatie onlangs. -ze komen hun afspraken goed na en hielden ons goed op de hoogte over de voortgang van de reparatie
Zeer behulpzaam personeel, altijd wel een leenauto mogelijk en het werk wordt netjes en kwalitatief goed uitgevoerd. En dat allemaal voor een goede prijs. Additionele diensten als wegenwacht hulp als onderdeel bij de grote beurt/APK maken het helemaal af. De auto is altijd op de weg dankzij deze vakmensen.
Klantvriendelijk Alleen de rekening was hoger dan de eerste keer werd gezegd Volgende keer wil ik hiervan op de hoogte worden gesteld
Goed overleg omtrent de afspraak en de werkzaamheden die gedaan moeten worden. er wordt naar de klant geluisterd.
Top
Goede serves
Een garage met de uitstraling en gedrag van een professioneel bedrijf.
Met 40 weken zwangerschap deed mijn auto het ineens niet meer. Na een belletje kwamen ze op afspraak langs. De auto moest mee en ik werd op de hoogte gesteld van de kosten. De auto is dezelfde dag nog gemaakt. Het enige jammere is dat de man-uren veel meer kostte dan wat er kapot was. 36 euro voor een krukassensor en bijna 200 euro moeten betalen...
Recent heb ook onze oude punto ingeruild voor een veel nieuwere fiat 500. De auto was zoals op de website beschreven, ik kom op korte termijn proefrijden en we waren het snel over de (inruil)prijs eens. Ook achteraf netjes geholpen toen de navigatie niet goed werkte, er bleek een update nodig te zijn. Tip top! Dank jullie wel!
Een week nadat ik mij occasion (met Bovag garantie) gekocht had ging mijn LED dagrijverlichting defect. Na telefonisch contact is dit netjes binnen een aantal werkdagen opgelost.
Ik voel mij totaal belazerd door dit bedrijf. Vorig jaar een Peugeot bij hen gekocht voor meer dan 6.000 euro, en ik heb er alleen maar gezeik mee gehad. De auto bleef elke keer maar olie lekken, en zelfs na meerdere reparaties is de auto nog steeds olie aan het lekken. Bij aflevering is de auto APK gecontroleerd, maar later bleek de handrem kabel te blijven hangen en nog veel erger: de remslangen waren volledig doorgeroest. Na dat de garage dit allemaal gecorrigeerd heeft, bleek het olie probleem maar terugkomen zoals eerder gezegd. Alles wat ze hebben gerepareerd bleek niet te helpen. Het ergste van alles is nog dat de verkoper gewoon moedwillig ons een bagger auto verkocht heeft, omdat het een auto met een THP motor bleek te zijn. Ik ben een leek als het op auto's aankomt, dus ik ga ervan uit dat de verkoper eerlijk is. Blijkt dat deze motoren erom bekend staan bij mensen met kennis om hun hoge olieverbruik!!! Elke 2000 km kon je er weer liters olie ingooien en dat is echt niet normaal!!!! Nu heb ik uit pure frustratie de auto verkocht omdat ik helemaal gek werd van dat ding, en kan dus na 1 jaar gebruik meer dan 4.000 euro afschrijven. Dit autobedrijf kan ik niemand aanraden. De verkoper/leidinggevende Dimitri is een chagrijnig figuur als we weer met een terechte klacht naar hun terugkwamen, het bedrijf is totaal niet eerlijk over de auto's die zij verkopen als zij weten dat het voertuigen zijn met een slechte naam. Hoewel ze wel elke keer de auto weer hebben geprobeerd te repareren, is het ze nooit gelukt om het naar behoren op te lossen. Maximaal geld vragen voor een slecht product!!!
Mijn oom had bij Vakgarage Blokhuis een Peugeot gekocht, helaas werkte de auto niet mee en kwam steeds een aantal storingen binnen de garantie periode. In totaal 6 keer terug geweest en elke keer waren ze vriendelijk en begripvol en alles gemaakt onder garantie. Het is echt top service en mijn oom is ook weer blij. Ik zou iedereen aanraden om zaken te doen met Vakgarage Blokhuis.
Haarbrug 1
3751 LM Bunschoten
Al sinds 1958 is Autobedrijf Blokhuis een betrouwbare partner voor uw mobiliteit in Bunschoten Spakenburg. Wij zijn een BOVAG, RDW en Vakgarage aangesloten full-service autobedrijf. U kunt hierdoor bij ons terecht voor verkoop, onderhoud, schade, reparatie en storingen diagnose voor elk merk personenauto of bedrijfswagen. Onze missie is om kopen en onderhouden van een auto plezierig, transparant en gemakkelijk te maken. Om u hierin te kunnen ondersteunen hebben wij ervoor gekozen onafhankelijk te zijn en geen merk te vertegenwoordigen, voorbeelden hiervan zijn onze ruime voorraad van alle merken dealeroccasions en ons werkplaatsdialoog waarbij wij u vrijblijvend een onderhoud- of reparatieadvies geven. Ook repareren wij voor alle leasemaatschappijen en verzekeringsmaatschappijen. Hierdoor kunt u met uw leaseauto, of met een schade aan uw auto gewoon bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.