Prettige ontvangst en soepele afhandeling van het maken van de afspraak tm de rekening en de wachtruimte is comfortabel
Beste.mensen, toelichting op het plannen: dit is de 2e keer dat de afgesproken tijdsindicatie niet klopte, de 1e keer bleek de auto niet klaar en moest er een extra afspraak gemaakt worden en de 2e keer was de wachttijd ruim 50% langer. Dit is natuurlijk niet fijn, omdat ik dan in de knoop kom met mijn planning en dat geeft onnodige irritatie. Mogelijke oplossing: ms beter communiceren wat de mogelijke tijdsduur is en aan de klant meegeven dat het dus langer kan duren. Dan kan ik ook mijn eigen agenda daar beter op afstemmen. En zoals gezegd: over de kwaliteit en de service, dik tevreden@
Zeer klantvriendelijk, laagdrempelig. Meedenken in oplossingen. Heel goed bereikbaar wanneer er iets is. Goeie uitleg over wat er aan de hand is ( erg handig als je geen verstand van auto’s hebt) Goeie koffie en een lekkere lees plek om te wachten. Helemaal top!!
Zoals altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Zowel aan de balie als in de werkplaats. Ook reparaties en onderhoud worden met vakkennis uitgevoerd. Ik ben al heel wat jaren klant. Eerst in Heeswijk Dinther en sinds kort in ;'s-Hertogenbosch. Er is totaal geen verschil en hieruit blijkt de kracht van een familiebedrijf.
Vakkundig en betrouwbaar
Zie boven
De dames van Hurkmans hebben klantgerichtheid klantvriendelijkheid hoog staan. Ze zijn oplossings gericht, denken mee met klant en stellen klant op gemak.
Ik ga graag naar een vast en betrouwbaar garagebedrijf, die service op een serieuze manier benaderd. ,,De Dames Hurkmans'' doen het in mijn beleving zeer goed en de sfeer is altijd prettig. Er is altijd een luisterend oor voor mij als ik een vraag stel. Top, ga vooral zo door en bedankt. Ferdy.
Zeer prettige ontvangst en men denkt altijd met je mee. Duidelijke informatie en je weet altijd waar je aan toe bent.
De Dames zijn altijd heel vriendelijk en geven je het gevoel je te willen kennen. Verder doen de monteurs goed werk en kan ik altijd weer veilig verder in mijn autootje. Sterretje aftrek, omdat ik nu al 2 keer heb meegemaakt dat ik telefonisch een afspraak maak en dan is dit bij de Dames niet bekend. Gelukkig lossen ze het wél snel op en kan mijn afspraak toch nog doorgaan.
De Dames van Hurkmans zijn bereikbaar, denken mee in oplossingen en schakelen snel. In de zaak een plezierige vibe waar ze de klanten kennen.
Gewoon Vakwerk punt.
Duidelijke communicatie, reageren snel en overleggen goed. Voor onderhoud denken ze fijn mee. Als je niet bereikbaar bent sturen ze netjes een smsje. Vriendelijk personeel en prettig ontvangst.
Prettige mensen om mee te werken
A
ik was tevreden.
Prijs voor beurt en APK helder. Gelukkig geen bijzonderheden maar bijkomende kosten waren veel hoger dan verwacht.
Goed
Benodigde werkzaamheden waren een grote beurt met APK en airco onderhoud. Omdat ik i.v.m. een APK keuring niet bij mijn garage terecht kon en De Dames mij bericht hadden dat een APK nodig was, telefonisch daar vragen gesteld over het airco onderhoud. Ook gevraagd wat ongeveer de prijs van een grote beurt was, wat wel iets meer was dan 2 jaar geleden, maar ja, alles is duurder geworden. Afspraak gemaakt en bij het brengen ook even gevraagd naar een putje in de voorruit te kijken. Bij het brengen formulier getekend voor toestemming de werkzaamheden te starten. Hierbij over het hoofd gezien wat de opgegeven kosten waren. Bij het afhalen verrast door de hoogte van de rekening, meer dan het dubbele van de vorige grote beurt en het airco onderhoud zou dan nog niet gedaan zijn omdat de controle positief was. Dat laatste was opmerkelijk omdat de airco nauwelijks meer koelde. Thuis maar eens even de rekening van de vorige beurt erbij gehaald. Wat als eerste opviel is dat de bougies vervangen waren. Standaard bij grote beurt bij de Dames, maar het hoeft maar om de 90.000km bij mijn auto, hetgeen nog wel even duurt. Kosten € 120. Verder blijken veel onderdelen die bij mijn garage bij de prijs van de beurt inbegrepen te zijn, hier apart berekend te worden. Ik dacht dat er daar wellicht een fout gemaakt was, maar bij navraag bleek dat niet het geval te zijn. Wat echter wel bleek is dat het airco onderhoud wel degelijk had plaatsgevonden, niet genoemd is op de factuur, maar wel in de prijs was inbegrepen. Die aircoprijs was wel iets hoger dan opgegeven. Over de voorruit geen terugkoppeling gehad bedenk ik me nu, dus zal wel ok zijn. Blij dat de wagen gewassen was. Nog weinig gereden na de beurt, dus geen oordeel over de kwaliteit van de werkzaamheden. Aanbeveling gebaseerd op prijs incl. nodeloos vervangen bougies.
Altijd vriendelijk gelijk geholpen en bij wachten kop koffie of thee.
Makkelijk om een afspraak te maken,duidelijkheid over de kosten,fijn dat ik gebruik kon maken van een electrische leenfiets, goede en hele vriendelijke service. Fijne sfeer,ik voel me hier echt op mijn gemak en weet dat mijn fiat 500 in goede handen is.
Ik werd keurig ontvangen door een mooie dame en kreeg netjes een elektrische fiets mee Toen de auto klaar was opgehaald en hij was ook netjes gestofzuigd Kortom ik ga terug!!!!!
Goed
ook zeer behulpzaam . Meteen toen ik binnenkwam voelde ik al een zeer prettige sfeer. Niet dat zo strak zakelijk maar voelde me meer vriendelijk uitgenodigd.
kan niet anders
Afrikalaan 1 A
5232BD Den bosch
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.