Kapot remlicht tussen bedrijven door vervang3n, goede service.
Kundig en professioneel. Eerst overleg en dan pas ondernemen.
Fijn bedrijf, eerlijk en open naar de klant. En altijd netjes werk afgeleverd. En fijn dat ik met de hond binnen mocht komen!
Altijd goede service, kom er al jaren.
Prettig en betrouwbaar bedrijf. Denk mee met de klant en lost de problemen op. Ik kom er graag terug.
Zeer vriendelijke, deskundige, meedenkende medewerkers!
Vriendelijk hulpvaardig Goede service
Lekker gewoon en goede service
Zeer goed! Ik ontdekte een spijker in mijn band en ik werd direct geholpen. Ik verwachtte een nieuwe band maar ze hebben er een prop in gedaan wat uiteraard in de kosten scheelde.
Wederom een prettige ervaring. Zowel de apk laten doen in augustus als nu in september de grote beurt. Iedereen is altijd super vriendelijk en heb veel vertrouwen in de deskundigheid van deze garage.
Niet erg goedkoop maar wel goed. Kijkt je auto goed na.
heel vriendelijk werd goed geholpen ze belden me wat er moest gedaan worden
Erg prettige eerste kennismaking gehad met Vakgarage Isselt met een APK+Grote Beurt. Online de afspraak maken werkt erg makkelijk, je krijgt meteen een bevestiging van de aanvraag en daar later nog een definitieve bevestiging van in de mail en de dag vantevoren nog een SMS. Op de dag zelf was het wisselen naar de leenauto zo simpel als sleutels uitwisselen. Paar uur later werd er gebeld om de reparatiepunten voor de APK door te bespreken (wat en waarom) en kreeg ik een mooi overzicht in de mail. En bij het afrekenen een welbekend keuringsrapport en een compleet per punt uiteengezette factuur waarop nogmaals een keer alles nagelopen werd. Wat mij betreft een handelswijze waarmee je vaste klanten creëert.
fijne garage. kundig personeel en vriendelijke bejegening. gemakkelijk te vinden en ruimte genoeg om te parkeren.
Voor het eerst in de Vakgarage. Vriendelijk ontvangen, goed bevallen. Volgende keer ga ik weer naar de Vakgarage.
Super service
Snelle en goede service. Fijne communicatie.
Drie werkdagen na mijn aanvraag kon ik al terecht voor reparatie ivm apk afkeuring. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Aan vervangen van 1 fuseekogelhoes en afstellen van CO waarde hebben ze uiteindelijk twee uur gewerkt (althans ik heb 2 uur moeten wachten zonder zicht op de werkzaamheden). Tijdens het wachten kreeg ik 2x koffie aangeboden en er was een leestafel met verschillende tijdschriften aanwezig. Bedenkelijk is dat bij de APK herkeuring direct daarna bij een onafhankelijk apk keuringsstation er een CO waarde werd gemeten die 1.8% hoger lag (en dat is heel veel) dan de waarde die op de print-out van de meting stond die ik meekreeg van Vakgarage Isselt. Op mijn vraag naar hoe dit kan zegt men dit niet te weten, mogelijk is caburateur aan revisie toe. Advies van Vakgarage Isselt: `je kunt beter naar specialist gaan`. Wat hiervan te denken? In ieder geval kent men zijn eigen beperkingen en geeft dit netjes aan.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.