Filters

1

aanvankelijk goed gevoel, helaas later niet meer.

In augustus 2020 hier een focus mk4 uit 2019 gekocht, met 21000 kilometer op de teller. Kost een paar centen, maar je hoopt door een jonge auto met weinig kilometers te kopen, dat je de eerste jaren zonder veel problemen kunt rijden. Verkoop ging allemaal netjes en had een prima gevoel bij Van Der Horst. Echter stonden we vorige maand opeens stil, motor liep wel maar de auto reed niet meer. Diagnose: koppeling versleten. Let wel, auto had op dat moment pas 35.000 km gereden. Kosten: 750 euro. Dat is een flink bedrag en ik vroeg waarom een koppeling zo ineens stuk kan gaan. Er was voor die tijd niets aan de auto te merken. Als een koppeling slipt dan merk je dat wel. Maar van der Horst hield het bij slijtage en wilde weinig voor ons doen. De auto hadden wij dus net 14 maanden in bezit, en de fabrieksgarantie was een half jaar verlopen. Ondanks aangeven dat dit gebrek en deze kosten toch echt niet mag voorkomen bij deze kilometerstand, blijven ze bij hun standpunt. Het bedrag is wel verlaagd naar 690 euro, maar dit is natuurlijk een fooi en het bedrag is nog veel te hoog. Jammer dat ze weinig voor de klant overhebben en geen moeite doen om de klant tevreden te houden, het positieve gevoel is nu wel weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Onmiddellijke vakkundige hulp bij een spoedklus

De dag voor mijn vakantie liet het rubberprofiel van het voorportier los. Ik kon meteen komen, werd gelijk geholpen en hoefde zelfs niets af te rekenen. Wat een service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Uitstekende onderhoudsbeurt van onze auto

....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima

Goede ontvangst, Prima service, Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Geweldige service

Ik mijn auto een grote beurt laten geven. Deze is uitstekend uitgevoerd. Bovendien een gratis leenauto gehad. Ik ben heel tevreden over deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snelle hulp

Ben erg snel geholpen voor een nieuwe accu!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

mijn ervaring is goed

is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede service

De levertijd van een onderdeel duurde iets langer dan verwacht, waardoor ik de auto niet kon gebruiken toen ik hem echt nodig had. Keurig opgelost door een geschikt voertuig ter beschikking te stellen. Prima service!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Prima service

Ben erg tevreden over het bedrijf. Personeeel is altijd behulpzaam en is zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede en correcte service.

Komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Was weer goed geregeld.

Fijn dat ik een leenauto nee kon krijgen tijden de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Ter zake kundig, klantvriendelijk en betrouwbaar

Ter zake kundig, klantvriendelijk en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

vriendelijk, meedenkend en correct

goede ervaring met de service. Er werd mee gedacht over de acties die ondernomen moesten worden. Zoals beurt iets later zodat het samen met de apk kon. Vervanging van een onderdeel in overleg. Vriendelijk te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Staan gelijk voor je klaar

Leuke mensen en altijd klaar staan als er iets met de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Altijd zeer klantgericht, uitstekende, service

Telefonische afspraak snel behandeld. Snelle afspraak om zomerbanden te wisselen voor winterbanden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Aanvankelijk positief, maar bij problemen geven ze niet thuis

In augustus vorig jaar hier een Ford Focus mk4 uit 2019 gekocht, met 21000 kilometer op de teller. Kost een paar centen, maar je hoopt door een jonge auto met weinig kilometers te kopen, dat je de eerste jaren zonder veel problemen kunt rijden. Verkoop ging allemaal netjes en had een prima gevoel bij Van Der Horst. Echter stonden we vorige maand opeens stil, motor liep wel maar de auto reed niet meer. Diagnose: koppeling versleten. Let wel, auto had op dat moment pas 35.000 km gereden. Kosten: *** euro. Dat is een flink bedrag en ik vroeg waarom een koppeling zo ineens stuk kan gaan. Er was voor die tijd niets aan de auto te merken. Als een koppeling slipt dan merk je dat wel. Maar van der Horst hield het bij slijtage en wilde weinig voor ons doen. De auto hadden wij dus net 14 maanden in bezit, en de fabrieksgarantie was een half jaar verlopen. Ondanks aangeven dat dit gebrek en deze kosten toch echt niet mag voorkomen bij deze kilometerstand, blijven ze bij hun standpunt. Het bedrag is wel verlaagd naar *** euro, maar dit is natuurlijk een fooi en het bedrag is nog veel te hoog. Jammer dat we weinig voor de klant overhebben en geen moeite doen om de klant tevreden te houden, het positieve gevoel is nu wel weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
9

Super geholpen, vriendelijke monteur s en werkchef

Super geholpen ,snel en correct de keuring afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Prima!

Degelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

prima service

Een afspraak maken is zo geregeld. De werkzaamheden zijn altijd op de afgesproken tijd klaar. Indien er onvoorziene werkzaamheden nodig zijn dan word ik daar over ingelicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geweldige service en vriendelijk personeel

Super ontvangen en top service na 1 telefoontje gelijk geholpen en reparatie gelijk uitgevoerd . Zeker een aanrader deze garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

MIJN ERVARING IS GOED

UITSTEKENDE SERVICE VERLEEND

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

super klantvriendelijk

hier niet bekend in de buurt en mn spiegel eraf gereden. Werd meteen geholpen en probleem werd meteen verholpen. Konden even wachten met kopje koffie en de spiegel deed het weer. Erg klantgericht en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Meedenken is verkopen

Onlangs bij van der Horst geweest voor de aanschaf van een andere auto. De verkoper (Hielke) was zoals gewoonlijk geen verkoper maar een meedenker/adviseur. Wat zoek je, waar heb je hem voor nodig etc. Tot mijn verrassing kwam hij met een prachtige Ford Focus station. De aflevering en nazorg was top (dat is mijn ervaring als sinds ik er klant ben. Ook de monteurs en werkplaats receptie bij deze een compliment. En eerlijk is eerlijk het is genieten onderweg in deze auto. Hielke dank voor het meedenken, werkplaats dank voor de goede aflevering en service. Het is helemaal Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
1

Cliché van de autoverkoper bevestigd

Auto fors aan de prijs verkocht. Kan gebeuren en bovendien zelf met de prijs ingestemd. Maar dan verwacht je op z’n minst meer dan uitstekende service. Aflevering bleek waardeloos. Waarschijnlijk alleen even door de wasstraat gehaald. Na twee weken bleek de auto droog te staan qua olie; geen lekkage. Olie wel eruit gehaald maar vergeten weer te vullen? Ook bleken de bougies niet goed, waardoor katalysator kapot is gegaan en moet worden vervangen. Als de auto écht goed nagekeken was, zoals beloofd, was enorm veel schade voorkomen. Service betekent vooral handen wassen in onschuld en afschuiven. Er is absoluut niets gedaan om de problemen op te lossen. Andere garages hebben uiteindelijk het prutswerk opgelost. Van der Horst zou nog met een financieel voorstel komen in het kader van garantie. Nooit meer iets van gehoord. Bedrijf vooral gefocust op verkoop, verkoop en verkoop. Zodra er een probleem is slaat de klantvriendelijkheid om in koele zakelijke houding. En juist dan zou een bedrijf het verschil moeten maken. Jammer, maar dit bedrijf bevestigt het aloude cliché van de tweedehands autoverkoper.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. vriendelijke verkopers die weten waar ze over praten. Heel blij met mijn Ford Focus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Akkerwinde 1

8607 CC Sneek

0582333444

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.