Geweldig en klantvriendelijk

Zeer correcte en menselijke omgang. Informatieverstrekking zeer goed. Alles verliep, ook qua communocatie, op rolletjes. Gewoon ook hele aardige mensen. En dat is vandaag de dag heel veel waard!

Goede service en klantvriendelijk

Wij waren op zoek naar een Toyota CHR en zijn bij garage Blok geslaagd. Het is een nette garage en we zijn goed geholpen. We wilde wat aanpassingen aan onze auto en dat was geen probleem om dat uit te voeren.

Uitstekende service.

Relaxte sfeer. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Alles wordt goed besproken en uitgelegd. Geen verrassingen achteraf en goede communicatie bij vragen etc. Een aanrader!

Heel goed geholpen, klantvriendelijk Super

Klantvriendelijk en vakbekwaam

Vanuit Hoorn Noord- Holland afgereisd naar Krimpen aan de IJssel voor een Opel Astra. In eerste instantie hield de afstand mij tegen maar mocht ik in mijn garantieperiode problemen hebben met de auto dan kan dit in overleg ook bij mij in de buurt gerepareerd worden. De verkoper had veel kennis van zaken was eerlijk en duidelijk over de te kopen auto en wist ook veel over de vorige serie Astra’s te vertellen. Verder werd er echt de tijd voor mij als klant genomen en werd alles over de werking van alle knopjes en functies van de auto mij uitgelegd. Ik kon dus meteen goed op weg met mijn nieuwe auto.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Wij hebben bij Vakgarage Blok een Toyota-C-hr aangeschaft en zijn hier heel blij mee! (prachtig afgeleverd) Na lang zoeken kwamen we uit bij deze hele vriendelijke mensen. We hadden diverse wensen en vragen wat betreft de auto en niets was teveel, zelfs s'avonds nog even wat info vragen via WhatsApp en Ruben stond klaar om te antwoorden. Hier kan je met een gerust hart een occasion kopen!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede communicatie, helder en duidelijk. En ze doen op een eerlijke manier zaken!!!

Na jarenlang een auto te hebben gekocht bij de Toyota dealer heb ik besloten om een poging te wagen bij een andere garage. Helaas heb ik bij de Toyota dealer vaker meegemaakt dat bepaalde zaken niet eerlijk zijn verteld. En daardoor is mijn vertrouwen in ze beschadigd geraakt. Ik heb een Rav4 gekocht bij Vakgarage Blok alle informatie over de auto die ik moest weten werd meteen verteld. Ik had gelijk een eerlijke historie van de auto. Na de aankoop van de Rav4 bleek helaas tijdens de eerste rit dat de 360⁰ camera systeem regelmatig storing had. Ik heb meteen contact opgenomen met Vakgarage blok, ik voelde gelijk dat ik serieus werd genomen, afspraak gemaakt voor een reparatie, en het is op een professionele manier opgelost!! Zeer betrouwbaar Autobedrijf. Een aanrader!!!!!

Gevoel: zeer betrouwbaar

In alle opzichten gaven beide vennoten een betrouwbare en zeer prettige, zakelijke indruk waardoor mijn aankoop en inruil voor een auto-leek, buiten zijn regio, goed en tevredenstellend verliep.

Super after-sales service

Met mijn Lexus NX 300h, in April gekocht bij Vakgarage Blok, stond ik begin Augustus in de middag klaar om met de aangekoppelde aanhanger op vakantie te gaan. Helaas deed de verlichting het niet van de aanhanger. Één belletje naar deze topgarage en ik kon direct langskomen. De oorzaak vakkundig opgelost die middag waarna ik kon beginnen aan de reis naar het zuiden. Wat een service en je voelt je ook altijd een gewaardeerde klant bij Vakgarage Blok. Vriendelijke mensen met passie voor hun vak.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, helder en eerlijk zaken doen en goede communicatie

Wij hebben bij Ruben een Lexus gekocht. Werden door hem vriendelijk ontvangen, hij was heel duidelijk over alles wat wij over de auto wilden en moesten weten. Eerlijk over de historie. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons. Ook achter allerlei extra zaken die wij wilden weten ging hij aan. Mooi is ook dat hij laat weten als iets nog niet bekend is of langer duurt. Je weet dus waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. De auto had een heel klein schadepuntje. Dat liet hij meteen overspuiten. Na aankoop bleek de accu toch niet helemaal in orde te zijn. Hij belde meteen met een officiële dealer bij ons in de omgeving waar wij zo zonder kosten een nieuwe accu konden laten monteren. Geen discussie of proberen er onderuit te komen. Geen concessies aan kwaliteit. En altijd goed bereikbaar. Reageert erg snel, zelfs op momenten dat je het niet mag verwachten (in de avond of weekend). Heel erg fijn contact steeds. Zeer prettig om zo zaken te doen! En betrouwbaar. Een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Zelf had ik het probleem vanuit Groningen te moeten komen. Maar alles op afstand keurig geregeld door garage Blok. Alles wat we afgesproken hadden incl. de prijs klopte. Rond 11.00 uur aangekomen en om 13.00 uur weer opweg naar huis met een mooie Opel Astra. Bedankt voor de goede service Van een zeer tevreden klant

• Faciliteiten wachtruimte

Kei fijne zaak met leuk en ervaren personeel

Heb er een super auto gekocht en heb hem als nieuw mee gekregen En heb een goede prijs voor mijn andere auto terug gekregen Rij nu met een Toyota C-hr en ben de jongens daar zeer dankbaar en zeker met de fles wijn die ik erbij kreeg! Op en Top tevreden

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer goeie en vriendelijk, eerlijke garage

Wij hebben een Opel gekocht. We werden goed ontvangen. De proefrit was zo geregeld. Het ophalen van de auto ging ook heel goed. Vriendelijk personeel, neemt de tijd voor je als klant en denken met je mee. Wij komen voor de apk zeker terug

Betrouwbaar en goede communicatie

Ruben heeft ons goed geholpen bij de aanschaf van een Lexus. Hij gaf goed advies en denkt mee.

Goede service.

Vriendelijk, vakinhoudelijk sterk. Goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

Super aankoop begeleiding en professionele service.

Onlangs hebben wij een Lexus NX 300h gekocht bij Vakgarage BLOK. Vanaf aankoop tot aflevering zijn wij prima op de hoogte gehouden van de status (import auto moest nog op kenteken gezet worden) en zijn we uitermate goed voorzien van informatie voordat we zelf achter het stuur kropen. Alle gadgets zijn vakkundig uitgelegd en tijd was geen issue, klant is echt koning bij BLOK!

Echt een top garage

Je krijgt goede service. Ze beantwoorden al je vragen en staan altijd voor je klaar. Je wordt er goed en vriendelijk behandeld.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Bijzonder vriendelijke en behulpzame verkoper

Recent een auto gekocht bij vakgarage Blok. Erg goede service. Vriendelijke mensen en een helder beleid. Geen probleem om de auto bijvoorbeeld op de brug te bekijken.

• Faciliteiten wachtruimte

Week na een proefritje gedaan te hebben en gekocht, heeft Sander Blok er nieuwe achterbanden op gezet , zonder dat wij daarvan op de hoogte waren dat er iets niet helemaal goed was aan deze banden. Auto heeft een trekhaak, dus werd er voor wij met de nieuwe auto vetrokken een witte nummerplaat gemaakt voor de fietsendrager. Klasse service.

Vriendelijk, hulpvaardig

Bij Vakgarage Blok heb ik een Lexus gekocht. Prachtige auto van binnen en buiten. Ben zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik kan deze garage aanbevelen voor een goede occasion.

• Faciliteiten wachtruimte

De beste garage tot nu toe.

Zeer hoog serviceniveau. Een zeer goed bedrijf. Voor zover een auto kopen zonder zorgen. Echt een aanrader. Wij moeten meer dan een een uur reizen, van huis naar de garage, maar dat is zeker de moeite waard. Ga een auto bekijken en oordeel zelf.

Betrouwbaar en vakkundig

Prettig geholpen. We hebben al heel lang ervaring met garage Blok.

geweldig

voor de inruil als zowel de aankoop krijg ik de beste prijs

• Faciliteiten wachtruimte

Top, vanaf binnenkomst tot aan de aflevering van de auto

Zou zeker iedereen willen aanbevelen om eerst bij deze vakgarage langs te gaan. Top mannen ga zo door

Ben helemaal tevreden.

Goede service, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Van der Giessenweg 15

2921LP Krimpen aan den ijssel