Klantvriendelijk en duidelijk

Snel geholpen, goede sfeer

Top. En de koffie was ook lekker

We zijn prima geholpen. En we kregen zelfs een worstenbroodje bij de koffie. Nogmaals dank hiervoor.

GEWELDIGE ERVARING

Auto gebracht voor grote beurt en APK. Eerste contact even schrikken van de reparaties die noodzakelijk waren voor een APK. Kreeg daarover een eerlijke uitleg met voorbeelden. Alle reparaties zijn keurig uitgevoerd met het aantoonbare bewijs van het vervangen materiaal.

Vertrouwd gevoel

Fijn vertrouwd gevoel en niet zo'n doorsnee auto dealer....

Duidelijk en vriendelijk. De vervangende onderdelen laten zien ter bevestiging

Zeer klantvriendelijk familiebedrijf

Super service

Enorm goede service!

Vriendelijk, duidelijk & eerlijk

Zeer vriendelijk en oprechte garage πŸ™ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ˜ŠπŸ™πŸ»

Top service, prima bedrijf

Auto voor een grote beurt gebracht. Alles soepel verlopen en geen verrassingen op de factuur. Zeer tevreden!

geweldig

ben reeds vele jaren een vaste klant bij coen droomers heb er zo n 15 auto s gekocht. Steeds tot volle tevredenheid. verkoop afdeling zeer goed. Ze staan altijd klaar om e.v. problemen op te lossen. Werkplaats heeft deskundig personeel. Behandeling in een woord GEWELDIG Ben Gijsbers

Betrouwbaar, klantgericht

Ik heb bij Droomers een gebruikte Volvo XC70 gekocht met garantie. De auto is keurig gepoetst en wat kleine aandachtspunten zijn aangepakt voor aflevering. Na enige tijd bleek er toch iets niet helemaal goed te zijn en dit is zonder enig gezeur onder garantie vervangen. Zelfs nog wat kleine extra werkzaamheden zijn hieronder uitgevoerd. Een verademing! Als mijn volgende auto hier te koop komt te staan ga ik zonder bedenkingen terug!

Perfect geholpen

TOP!

Een snelle en klantvriendelijke service zonder afspraak! Bedankt garagebedrijf Coen Droomers, ik ben uiterst tevreden,met als resultaat dat ik eenieder jullie aan zal raden!

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Een onverwachtse rekening van ruim vijfhonderd euro doet altijd pijn, maar ik ben door autobedrijf Coen Droomers uitstekend geholpen. Toen ik met gebreken naar de garage reed, kwam de auto helaas een paar straten voor de eindbestemming tot stilstand. Coen Droomers en een medewerker waren binnen enkele minuten ter plaatse om mij het laatste stukje weg te slepen. De volgende dag werd ik op de hoogte gesteld van het probleem (dynamo defect) en de reparatiekosten. De auto was een dag later al gemaakt. Verder heb ik advies gekregen om een (wat ik dacht duur) mankement eenvoudig te verhelpen. Dat heeft me in totaal 12,50 euro gekost. Meevaller!

Netjes geholpen

Fijn geholpen, duidelijk advies en denken mee. Voel me eindelijk niet voor de gek gehouden door een garage!

snel, goed en niet duur.

Auto gebracht voor onderhoud. Vriendelijke service, goeie ervaring en de prijs viel erg mee. Dank!

Jullie doen het uitstekend echt super gewoon .niets op aan te merken alleen maar plus punten

Goede service en klantvriendelijkheid is uitstekend

Zeer vriendelijk en goede service. Bellen netjes wat er aan de auto markeert en geven tevens advies.

Ik ben goed behandeld πŸ‘

Goed behandeld fijne mensen

uitstekend autobedrijf waar de klant koning is

Bij Autobedrijf Coen Droomers wordt je altijd direct geholpen staat het tevreden houden van de klanten hoog in het vaandel

Uitstekende service,vriendelijk personeel.

jullie zijn echt fantastiesh

ik ben heel heel blij met de goede werk en persoonlijk contact dit vind je bij geen een garage bedrijf . het is fenominaal

Goed en vriendelijk

Gebruikte auto gekocht, nog twee gebreken geconstateerd ff een afspraak maken, Coen, een zeer vriendelijke man

Prettige samenwerking

Door deze samenwerking hebben we (wederom) een gezamenlijke klant blij gemaakt met de aanschaf van zijn nieuwe auto

Vlot en correct geholpen.

Prima garage. Geen gelikte dealergarage, waar inkoop niet weet wat verkoop doet en je pas een na een week een reactie krijgt op een email. Deze garage kan ik harte aanbevelen. Een degelijk familiebedrijf.

Katwijkstraat 32

5341TC Oss