Ik ben uitstekend geholpen

Snelle hulp, met een goede prijs en kwaliteit verhouding!

Behulpzaam, snel, professioneel en niet te duur!

Is goed maar blijf letten op de kleine dingen.

Volvo op gehaald, goed ontvangen. Maar de kleine dingen zijn ook belangrijk. Rubber van de voet/ handrem gescheurd. Moet gewoon een nieuwe op. Drempel aan bestuurderskant staat omhoog omdat deze is vastgekit. Het zijn de kleine dingen die het doen. Wel vriendelijk personeel.

Goede service!!

Top!!

Goede en snelle service

super

door de jaren heen meerdere auto s gekocht goede ervaring /goede garantie

Geweldig goede service

fijne, snelle service, goed en vakkundig geholpen

airco service

100% tevredenheid. Alles verliep zoals het hoort.

Prima geregeld

Primal geregeld

Perfecte service

Mijn 1e ervaring bij Coen Droomers; super vriendelijke medewerkers, goede service. Aanrader dus.

In één woord: geweldig. Prima ontvangst met dito uitleg en proefrit naar eigen wens en inzicht. Aflevering met alle tijd voor uitvoerige uitleg en gewenste aanpassingen. 3é aankoop op rij waaruit blijkt dat we zeer tevreden zijnover dit bedrijf.

Altijd goed en meestal binnen een dag klaar

Ik maak telefonisch een afspraak en op die datum breng ik de auto om 8.15 naar de garage. Als er echt iets aan is wat heel duur is Word ik gebeld om te vragen wat ze moeten doen.

Betrouwbaar, klantvriendelijk en uitstekende after sales service

Prachtige Suzuki Kizashi gekocht (welke op zomervelgen zou worden afgeleverd). Deze zomervelgen bleken echter lakschade te hebben. Zonder enige discussie kwam men zelf met het voorstel om alle velgen te laten poedercoaten. Service zoals je mag verwachten!

Super bedrijf!

Heel vriendelijk contact, meedenkend, behulpzaam, super service en superblij met onze prachtige auto!

Gastvrije ontvangst en mooie auto aan overgehouden.

Gezellige en gastvrije ontvangst en vakkundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto.

In alle opzichten

geweldig

heb vandaag een andere auto gekocht bij de firma coen droomers. Ben er weer zoals van ouds her geweldig goed geholpen . had nogal problemen met mijn linker been. alles perfect opgelost. service is daar een ruim omvattende optie. Hartelijk dank team droomers Ben

Fantastisch snel en professioneel geholpen!

Fantastisch snel en professioneel geholpen!

Super. Staat altijd meteen klaar.

Super garage. Staat meteen klaar en word vakkundig gerepareerd. Toppie

Niks mis mee

Het bedrijf staat zo snel mogelijk voor je klaar

Toen ik storing aan mijn auto had ,was er na een telefoontje binnen een kwartier een monteur om te kijken of hij de storing kon oplossen .Dit was niet mogelijk. Toen heeft hij direct de ANWB gebeld voor assistentie Om een ambulance te regelen voor transport naar de garage..

Prima service.

Snel, adequaat, klantvriendelijk en goed bereikbaar.

Na de aankoop van mijn andere auto ben ik uitstekend geholpen

Klantvriendelijk

Fijn bedrijf om te komen. Netjes klantvriendelijk en goede service.

Geweldig service gericht bedrijf.

Deze mensen staan altijd voor je klaar en zullen er altijd alles aan doen om jou als klant te helpen.

Katwijkstraat 32

5341TC Oss