Toch teleurgesteld na 13 jaar service
Hoi Pascal, sinds 2008 ben ik klant bij je, altijd tot volle tevredenheid. Deze week was het anders. Had tijdig voor 2 september afspraak gemaakt. Keuring, kleine beurt en distributieriem. 8.30 auto gebracht. Kreeg meteen te horen dat ik echt uiterlijk 17.30 terug moest zijn. Wegens jouw vakantie om 17.30 gesloten Om 13.00 uur telefoon voor afstemming en kosten of het akkoord was. Ik zou bericht krijgen. Om 17.00 nog geen bericht dus richting garage gelopen. Kreeg onderweg telefoon, of ik de auto nog nodig had op 2 of 3 september.? men ging het nl niet redden ivm een paar klanten tussendoor?? Uiteindelijk leenauto gekregen ik moest wel nl terug naar Eindhoven. Het niet klaar zijn van auto lag niet in mijn handen. 3 september om 11.00 bericht dat auto klaar was en leenauto meteen terug moest ivm keuring. Lastig want ook ik werk . Uiteindelijk afspraken verzet vakantieuren opgenomen om op naar Weert. Daar moest ik de leenauto tanken. 15 piek ( 8 liter benzine voor 70 kilometer???) Kortom met op te nemen vakantie en benzine komt er op de rekening van 650 uren nog eens ruim 100 euro aan extra kosten voor mij bij, omdat er klusjes tussen door zijn gedaan, waardoor mijn auto niet tijdig klaar was?? Ik ben echt teleurgesteld. Ander team misschien andere normen ?