zeer goede ervaring

zeer goede ervaring

Altijd goed

Vakkundig, duidelijk en goed geholpen. Al 4 jaar laat ik hier mijn auto onderhouden. Je weet altijd waar je aan toe bent doordat er eerst overleg is. Prijs valt ook mee

Geweldige service

Pech met de auto, viel nog onder garantie en kreeg een leenauto. Vriendelijk en meedenkend personeel.

auto first + klant first

Na aankoop van mijn fiat panda werkte de start onderbreker niet goed .na een snelle afspraak alles hersteld afgelopen week is bij een fiat garage bij mij in de buurt de auto module gewisseld dit onder garantie van garage Meure, scheelde mij een rit van 254 km dus van mij een dikke 10 voor het hele team met vriendelijke groet, Ton Schütz Drunen

Snel, top, kundig personeel

Snel langs kunnen komen, probleem snel vastgesteld en snel opgelost, ontzettend meegedacht met tijdsdruk waar ik mee zat. Zeer vriendelijk personeel. Resultaat nog steeds super…..

Primaa

Weer super behandeld

• Prijs/Kwaliteit

Weinig woorden voor echt top service

Zgan mercedes gekocht Hier en daar wat kleine dingetjes Werd echt heel netjes opgelost Je word netjes te woord gestaan luisteren naar je probleempjes Zo hoord het Voor mij een dikke 10 Vrgr Richard

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig geholpen door mensen met kennis

Hele fijne moderne garage met een ontzettend leuke en gevarieerde groep mensen met hart voor de zaak. (Als ik iets met auto’s deed zou ik er zo willen werken) Richard, bedankt nog voor alle gedane moeite, ik ben tevreden met de oplossing en waardeerde je duidelijke manier van communiceren.

• Prijs/Kwaliteit

Correct, keurig en netjes geholpen met de reparatie onder garantie.

Na aankoop van mijn auto bij Johan Meure bleek er steeds een kleine storing in mijn panorama dak. Als ik dan langs kwam met de klacht werd ik meteen correct en vriendelijk geholpen. Na de derde keer kwam het van het bedrijf zelf dat een dieper onderzoek noodzakelijk was maar dat dat uiteraard onder garantie viel. Auto 2 dagen weggeweest en klacht is fantastisch opgelost.

Zeer klantvriendelijk

Ik kan alleen maar heel positief zijn over dit bedrijf. Zeer vriendelijk personeel, nemen de tijd om het prbleem op te lossen en ik kreeg een fijne leenauto mee terwijl ze met mijn auto bezig waren.

Top Service!!

Goed ontvangen door vriendelijk personeel. Keurig gebeld met de openstaande punten. Auto op tijd klaar om opgehaald te worden.

Altijd behulpzaam

Positief

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Uitstekend geholpen

Ik ben erg tevreden met mijn auto en de service die nodig was na de aankoop.

• Prijs/Kwaliteit

prima service en zeer vriendelijk personeel

zie bovenstaand

Voorkomend en vakkundig

Zie boven

Gewoon echt goed geholpen

Mijn ervaring is al koop je een auto dan wordt netjes geholpen en met een gezellig praatje en koffie wordt er Eventueel een deal gesloten en bij eventuele reparaties wordt je ook goed geholpen

Deskundig personeel.

Door drukke agenda maand wachttijd. De service en deskundigheid is goed.

Altijd prettig geholpen.

Denken met je mee, geven goed advies. Je moet er wel om denken voor regulier onderhoud tijdig een afspraak te maken; hun agenda zit bomvol.

• Prijs/Kwaliteit

Super fijne service en contact

Bij dit bedrijf staat service bovenaan. Niets is teveel.

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf, komen afspraken altijd na.

Al jaren een fijne samenwerking en vriendelijk meedenkend personeel. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Volledig verzorgd

Vanaf het maken van een afspraak tot het ophalen van de auto wordt er naar je geluisterd en geprobeerd aan al je wensen te voldoen Ook bij veranderingen wordt zo goed mogelijk getracht het in jouw schema in te passen Ik ben erg tevreden met de verleende service!

Geweldige service!!

De receptie van de werkplaats is echt TOP! Als je weet dat je een afspraak lang van te voren moet maken dan loopt alles op rolletjes.

• Prijs/Kwaliteit

Goed contact over de werkzaamheden en een eerlijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Vanaf het begin (telefonisch) uitstekend contact, vriendelijk en pro-actief. Duidelijke afspraken met vervolgens overzichtelijke prijsopgave. Meedenkende receptie en monteur met serieuze aandacht. Compliment!

Top services

Fijne auto gekocht voor mijn dochter ongeveer twee jaar geleden er deed zich een klein probleempje voor er ging een lampje branden daar hebben we toen melding van gedaan en na anderhalf jaar was het brandende lampje er weer en Meure heeft dat toch onder de garantie verholpen terwijl deze al was verlopen. Dus top service en je wordt er ook heel keurig geholpen door vriendelijke mensen.

Newtonstraat 48

1446VR Purmerend