Heb 9maanden geleden mijn tweede auto bij jullie gekocht,heb onlangs op mijn captur een nieuwe distributieriem laten plaatsen in jullie werkplaats alles goed verlopen dus ik ben tevreden.
Auto kopen ging snel Wordt je de vraag gesteld of je een afleverpakket wil of niet, a 599 euro. Houdt in dat zij de auto nog op een aantal punten zullen inspecteren Etc, eventueel een nieuwe APK of dit of dat, wel staat er eventueel. Duurt dan wel 2 weken voor die kan opgehaald, althans zou dat bij mij zo zijn. En wat zonder dat pakket... Werd mij verteld dat een auto sowieso deugdelijk moest zijn bij verkoop, en er een wettelijke garantie is van een half jaar. OK, nou ik had de auto nodig dus dan maar meenemen zo. 800 kilometer verder dikke scheuren can 4 cm in beide voorbanden...Geluk gehad dat die niet gek alt waren op de rijksweg vlak daarvoor, met dochter mee... Kon ik nog net op de valreep een garage halen, (weekend enzo en nog verder moeten die dag) moesten alle 4 de banden vervangen worden,, ook achter nml haarscheuren etc, wel meer dan 400 euro verder binnen een maand Meure gebeld, verkoper op vakantie, moet je week wachten... Na 3 dagen denk ik, dat moet toch ook anders kunnen of iemand anders mij te woord staan/helpen. Nou nee, vakantieperiode, maar anders een ander die toch wel kan helpen maar moet u toch nog tot volgende week wachten, OK. U wordt teruggebeld... Niet terug gebeld geweest... Oja, aan de telefoon wel mij elke keer zeggen... ja maar u heeft geen afleverpakket genomen... Nu was ik week op vakantie en bel dan zelf weer... JA, geen afleverpakket... Nu verneem ik alle ins en outs over wat er dan en niet in dat wettelijke stuk garantie zit en ja, als ik dat pakket had genomen dan.... OK stuur ik een mail met foto's. Die wordt besproken en ik werd terug gebeld. Ja we hoeven en moeten niets, dat verhaal weer. Wordt mij gezegd dat ik beter hun had gebeld toen die banden stuk gingen en met hun had kunnen overleggen ipv zelf initiatief nemen en gelijk 4 banden vervangen, de scheuren zaten toch in de voorbanden? En Michelin. Hebben ze 1 band betaaldDat ging nog moeilijk.
Bedankt voor uw review. Wij vinden het uiteraard jammer dat u niet tevreden bent met uw auto/ de service van ons bedrijf. Om de zaak te verduidelijken wil ik het graag toelichten: U heeft de auto bij ons gekocht en daarbij het besluit genomen om niet te kiezen voor ons afleverpakket. (waarbij de auto o.a. een beurt krijgt volgens fabrieksspecificaties, alles wat dan geconstateerd wordt, repareren of vervangen we dan ook meteen) Dit omdat u snel wilde rijden en vrijwel meteen mee wilde nemen. Wij zijn er geen voorstander van om een auto zo mee te verkopen, zonder dat wij hem hebben klaargemaakt en een grondige inspectie hebben kunnen geven, omdat dat vaak discussie oplevert en dat willen wij uiteraard liever niet. Wij hebben, in overleg met u, op het contract duidelijk laten opnemen dat de auto dus zo mee gaat en dat eventuele (onderhouds-) kosten voor uw eigen rekening zijn! Dat er na een tijdje een paar banden vervangen moeten worden is dan goed mogelijk. Het ging om twee banden maar uiteindelijk heeft u 4 banden laten vervangen en na dat ze al gemonteerd waren, pas gevraagd aan ons of wij mee wilden betalen of het vergoeden. Indien u ons van te voren had laten weten dat u dit van plan was, hadden wij de banden in overleg kunnen vervangen, wij willen graag meedenken maar niet als alles al gedaan is bij een ander bedrijf en zonder dat we het zelf hebben kunnen constateren. Normaal gesproken is het de verkoper die de auto verkocht heeft, degene die contact met u opneemt na overleg met het management, om te kijken of er in dit soort uitzonderlijke gevallen coulance mogelijk is. Door miscommunicatie is dat helaas niet goed gegaan, onze excuses daarvoor. Om u toch tegemoet te komen in de kosten hebben we met u afgesproken om 1 band te vergoeden. Ik denk dat wij als bedrijf, op de communicatie na, alles hebben gedaan om u tevreden te krijgen. Helaas heeft u er in dit geval toch echt zelf voor gekozen om de auto zo mee te nemen en af te zien van alles en daar ook expliciet voor getekend. Daarmee heeft u ook 599 euro bespaard, waarmee de banden ruimschoots vergoed zijn. Wij wensen u uiteraard nog heel veel fijne kilometers toe.
Top alleen afspraak duurde lang.
Goed vooral dat je een leen auto krijgt, eind van de dag aftanken en klaar
Verkopers nemen de tijd voor je en zijn geduldig. Ik ben zeker drie keer langs gekomen, voordat ik echt de auto kocht die voldeed aan onze wensen. Ook de aftersales was goed!
De deur hendel scharnier was gebroken en is snel en vakkundig gemaakt
Auto gaf melding/storing aan. Hield ook in.Telefoontje gepleegd en kon vervolgens langskomen. Reparatie duurde langer dan gedacht en kreeg leenauto mee. Werd later gebeld dat onderdeel besteld moest worden en leenauto langer mocht gebruiken. Na reparatie netjes klaar gemeld en kon auto weer ophalen. Rep viel binnen de garantie. Duidelijke uitleg gehad over rep. en kon weer gaan. Perfecte service en aardig personeel
Beleefd en berekenen een eerlijke prijs. Als men dit volhoudt kom ik zeker terug
Goede service
Er werd naar onze wensen geluisterd, er werd ons niets aangesmeerd. De verkoper had ruime kennis en ervaring waardoor wij ons snel vertrouwd voelde.
Meerdere auto’s in onderhoud bij Johan Meure waarvan 1 daar gekocht. De mannen en vrouwen van de werkplaats zijn vakkundig, vriendelijk, eerlijk en denken goed mee. Voor mij geen andere garage dan Johan Meure.
alles goed geregeld en gedaan volgens afspraak
Het telefonisch contact was slecht, zouden terug gebeld worden. Maar dat ging moeizaam. Rest heel tevreden.
Auto gekocht maar er zat een krakend geluid in. In 1e instantie konden ze niets vinden. De 2e keer langs gegaan en toen is er een monteur mee gereden. Bleek de stabilisatie stang te zijn. Meteen de auto de garage in en in orde gemaakt. Door de garantie geen kosten Kom hier al vanaf de opening en nooit problemen. Meer dan goede service
klantvriendelijk
Super aardig en service is in 1 woord geweldig
Op het laatste moment aan mijn afspraak nog een verzoek toegevoegd. Was geen probleem. Een goed gevoel na afloop.
Snel geholpen, goede service, vriendelijke medewerkers
Goede service
We contacted several garages to get a quote for repairing our airco. The price range was about the same across the ones we were considering. We decided to go with Johan Meure because they were the only ones who recognised that the car had been in a small collision that had damaged part of the airco system. Everyone else seemed to have missed this making me wonder how thorough their inspections had been. The repair took a little longer than expected due to our car being rather old and rusty, however, we had access to a replacement car free of charge during this time. Johan Meure had given us an intial quote for the cost of the repairs which they honoured even though the job took longer than anticipated. All in all it was a good experience and now we have nice airco in the summer heat.
Goede service, vlot geholpen, heldere factuur en geen verassingen achteraf.
Mijn probleem was na levering van het artikel heel snel verholpen !
Vriendelijk en word allemaal goed geregeld
Top service voor nette prijzen
Gebeld dat airco leeg is. Eerstvolgende plek was half juli. Maar na een telefoon en de ernst de volgende dag terecht
Newtonstraat 48
1446VR Purmerend
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.