Geweldig!!!

Vriendelijke monteur die doet wat hij zegt…

Niet zo tevreden helaas

Voor een kleine beurt naar deze garage gegaan. Ik had de auto pas een maand geleden gekocht en wilde alles even gecheckt hebben. Vooral de remblokjes. Ook stond het stuur een beetje scheef dus werd mij geadviseerd om de wielen uit te lijnen. Dat zou dus ook gedaan worden. Toen ik terug kwam om de auto op te halen vroeg ik specifiek naar de de remblokjes. Er werd mij verteld dat ze wel een beetje versleten waren, maar dat ik over 3 a 4 weken maar terug moest komen om te laten checken of ze vervangen moesten worden. Dat vind ik bizar. Als je ziet dat ze nog maar 4 weken mee zouden gaan dan vervang je ze toch gewoon?! Ik laat een beurt uit voeren zodat ik er weer een jaar mee vooruit kan...niet 4 weken! Bovendien was het uitlijnen niet helemaal gelukt want het stuur stond nog net zo scheef. Ik moest er wel het volledige bedrag voor betalen. De tarieven bij deze garage zijn laag maar de service is dat helaas dus ook. Zou het niet aanraden.

Zeer snelle service en goede communicatie

Op donderdag heb ik gebeld om een afspraak te maken en ik kon meteen vrijdagochtend terecht. Hierbij is het probleem (kapotte koelventilator) op diezelfde dag en voor een nette prijs verholpen.

Professionele garage met veel kennis.

Super goed en vriendelijk geholpen!

Eerste keer bij deze garage. Ik kon snel terecht en mijn auto was dezelfde dag nog gekeurd. Er was iets mis gegaan met de reparatie aan mijn achterlicht. Dit kon direct en zonder problemen opgelost worden. Vriendelijk, schappelijke prijs en alles gerepareerd. Ik kom zeker terug!

Snelle hulp, goeie service en fijne mensen!

Omdat vlak voor de vakantie plotseling twee wiellagers aan vervanging toe bleken was er bijna geen garage die op korte termijn kon inspringen. Amstel Car Service had nog ruimte en kon direct enkele dagen later mij helpen. Ik werd enorm klantvriendelijk geholpen, er werd meegedacht en de reparatie was zo uitgevoerd (over evt extra werkzaamheden werd ik vooraf gebeld en geïnformeerd over de kosten). Een compliment waard!

Snel en goed geholpen. Ze denken ook mee Blij weer naar huis

Goed!

Hele vriendelijke en betrouwbare mensen.

Goudeerlijk

Amstel Car Service bij toeval ontdekt en kom er inmiddels alweer jaren. Professionele kleinschalige garage. Vriendelijke en vooral heel erg eerlijke mensen!

Nette tarieven

Snel geholpen door vakkundig automonteur.

Kom er inmiddels jaren bij Amstel Car Service voor onderhoud van mijn auto's. Tot nu toe altijd goed Geholpen.

Betrouwbaar en snelle accurate service !

Betrouwbaar adres, vakkundig, realistisch en oplossingsgericht. Fijn bedrijf en aardige monteur.

Goede service.

Fijne monteurs, transparant en snel.

Op korte termijn hulp nodig gehad voor kleine beurt, APK en koelvloeistof, snel tijd en prettig geholpen.

soepel, snel en goed

eerste keer en ik ben zeer tevreden

Helemaal top!

Helemaal goed

Snel, vakkundig en vriendelijk

Ook nu weer vakkundig advies en betaalbare reparatie. Zelf een afspraak inplannen en de volgende dag meteen geholpen. Na diagnose en prijsopgaaf in overleg reparatie uitgevoerd. Dezelfde dag rond 15:00 weer onderweg. Dat is fijn!

Ik was blij dat ik snel terecht kon en m’n auto was snel klaar.

Great service!

Great service!

professionele service

Fijne en professionele klantenservice. Auto's snel en goed gerepareerd. Eerlijke benadering van de klant. Ik raad aan.

Altijd goede dienstverlening

!

Ik werd heel goed geholpen.

Echt behulpzaam en snel

Afspraak online gemaakt om vrijdag om 9:30 uur, auto gebracht en goed ontvangen en gelijk uitleg dat het na 12:00 uur klaar zal zijn vanwege achterstand van de dag ervoor. Keurig gebeld en duidelijk uitgelegd wat er moest gebeuren voor de APK en wat het ongeveer zou kosten. Mijn auto was rond 15:00 uur klaar en de factuur viel mee voor wat er moest gebeuren. Heel vriendelijk en professionele monteurs.

Altijd top!

Stelt nooit teleur.