Goed alternatief voor de merkdealer!

Nette service en vakkundige monteurs

Dienstverlening goed, maar factuur onduidelijk

Ik ben goed geholpen, kon snel terecht en de werkzaamheden zijn prima en deskundig uitgevoerd. Punt van kritiek was de factuur, die was niet volledig gespecificeerd.

Supergoed en service gericht

Snelle reactie, oplossingsgericht. Snelle afhandeling ! Vriendelijk en meedenkend met de klant. Bravo ! Zeker aan te bevelen.

Zelfde dag gelijk geholpen.

Ivm vakantie met de auto had ik spoedig 4 nieuwe winterbanden nodig voor mijn bmw 330. Het zelfde dag dat ik ze gebeld had hadden ze de banden besteld, afgesteld en banden verwisseld. Tevens hebben ze de auto uitgelijnd. Super service!!

Heldere communicatie en snelle service. Een goede ervaring!

Uitstekend service. Meestal super snel oplossing

Rijden zonder zorgen

Service ten top

Staan onvoorwaardelijk klaar voor hun klanten en hebben nog tijd om te een fijn gesprek met je te houden tijdens elk contact moment

klacht niet verholpen

mijn distributieriem vervangen en waterpomp, na reparatie een irritant geluid geconstateerd wat niet verholpen na bezoek garage. gaarne wederom een bezoek om het irritante geluid te verhelpen. mijn eigen mening is een te strak gespannen aandrijf riem. garage heeft dit afdoende onderzocht en geprobeerd dit afdoende te verhelpen wat niet 100 % resultaat heeft opgeleverd,waarschijnlijk een andere oorzaak,in ieder geval bedankt voor uw inzet en tot ziens. met vriendelijke groet R de jong.

Fijne service

Outstanding

During our vacation in Amsterdam, we encountered car trouble. Amstel Car Service was a professional, fast, and efficient. They solved our issue quickly, letting us return to our vacation.

verwarend

Ik kwam voor een zomercheck. Ik moet zeggen, dat k dacht dat ze de garage waren waar ik mijn auto vorige keer bracht, omdat hij dichtbij ligt en ik de naam kwijt was. Elke keer dat ik een service check heb gekrijgen komt er een uitleg met de gevoerde checks, ik kreeg alleen een factuur met niets erin, geen bechrijving, geen opmerkingen, niets. Ik melde een probleem met de benzinetank. De medewerker had blijkbaar geen zin in te kijken. Na einige uren begint de auto benzine te verliezen. Het was zo makkelijk als beneden te kijken en melden of er iets was. Niet blij met de service.

Geweldig!!!

Allereerst was de klantenservice uitstekend. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven advies op maat. Het voelde alsof ik echt als klant gewaardeerd werd. Daarnaast was de kwaliteit van het werk van Amstel Car Service ongeëvenaard. Mijn auto werd snel en vakkundig gerepareerd. Het eindresultaat was absoluut indrukwekkend. Ik kon zien dat ze veel aandacht besteden aan detail en streven naar perfectie. Bovendien was de prijs-kwaliteitverhouding bij Amstel Car Service uitstekend. Ik vond hun tarieven redelijk en eerlijk in vergelijking met andere autogarages in de regio. Kortom, ik kan Amstel Car Service ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en hoogwaardige autogarage. Ze leveren uitstekend werk, hebben een geweldige klantenservice en hanteren eerlijke prijzen.

Zeer gastvrij en vriendelijk.

Kwam zonder afspraak binnen en werd meteen geholpen. Was zeer tevreden over de werkzaamheden.

Snel en accuraat

Goede monteur en ervaring

Breakpad replacement

Quick setvice at a reasonable price! The staff was very kind and helping!

goede service kennis van auto

echte aanbeveling om je auto langs te brengen goede technicus.

Ik ga NÓÓIT meer naar een andere garage!

Gezellige mensen!

Erg goede service

Duidelijke uitleg van het probleem. Goede service en oplossingen. Vriendelijke benadering.

Goed goed

klant gericht en altijd oplossingen bedenken

top!

Daniel Goedkoopstraat 13 A