Geweldige service

Geweldige service

Toppers

Mensen zijn erg gastvrij en denken met je mee. Geen fratsen er word gedaan wat Nodig is.

Altijd goede service

Goede service, eerlijk advies, goede prijs !

Goede communicatie, duidelijke diagnose, transparant in kosten, redelijke prijs.

Johan is een goede automonteur

Altijd goede ervaringen

top

als iemand met een oude auto ben ik altijd blij als er plek is bij Amstel Car Service, beste garage in Amsterdam en omstreken. Moderne Ambachtslieden die een zeer redelijke prijs rekenen omdat ze weten wat ze doen

Correct en op tijd gerepareerd

Goede communicatie.

Altijd prettig!

Je wordt altijd prettig en kundig geholpen door Johan.

Ik ga nooit meer naar een andere gerage!!!

Top gewoon!

snel professioneel en betaalbaar

beste garage in Noord Holland en dat vindt iedereen, de duurste sportwagens, de kleinste goedkope autos en talloze professionele chauffeurs komen hier het liefst.

Ik heb hele positieve ervaring met Amstel CAR service. Snel en accuraat, top!

Ik heb hele positieve ervaring met Amstel CAR service. Snel en accuraat, top!

Altijd goede service

Monteur Johan verdient een dikke 10!

Betrouwbaar, betrokken en zeer vriendelijk

Neemt je mee in wat er moet gebeuren en informeert regelmatig tijdens het reparatie proces. Geen verrassingen en verborgen extra kosten. Alles gaat in overleg en afspraken worden nagekomen. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en zeer vriendelijke garage zoek dan niet verder.

Super goede en vriendelijke service

Goed geholpen, vriendelijk personeel. Heel blij mee!

Zeer prettig en goed geholpen.

Prettige garage waar mee gedacht wordt.

Ik word altijd goed geholpen.

Ik word goed geholpen, al meer dan 4 jaar.

professioneel op ieder vlak

expertise bij de kleinste en grootste klachten, eerste garage waar ik enthusiast over ben. prijs, kennis, vaardigheid en bovenal eerlijkheid. kom nu met mijn oude wagen al een aantal jaar hier, en zal niet ergens anders meer heen gaan.

Een hele prettige garage waar je goed geholpen wordt.

De mensen die er werken zijn vriendelijk er wordt altijd tijd gemaakt om je zo goed mogelijk te helpen. Mijn auto is in goede handen bij Amstel Car Service.

Snel en vakkundig geholpen

Mijn auto moest gerepareerd worden. Vanaf eerste contact is alles vlekkeloos gelopen. Dit bedrijf weet wat service is. Ik kon wachten terwijl mijn auto gerepareerd werd en kreeg Nespresso koffie.

Goed service

Ik werd goed geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima geholpen en geheel volgens de prijsafspraak!

Prima geholpen en geheel volgens de prijsafspraak!

Professional

fast, good

Snelle klantvriendelijke service

Na lekke band telefonische afspraak gemaakt voor de volgende dag. Na aanmelden volgens tijdsafspraak nieuwe band besteld en binnen 15 minuten geplaatst.

Daniel Goedkoopstraat 13 A

1096BD Amsterdam