Ze denken met de klant mee. Luisteren naar wensen en proberen rekening te houden.
Prima garage
Eigenaar zeer betrokken over onderhoud en staat van de auto.
Vakkundige behandeling en vriendelijke bejegening
goed ontvangen.prima geholpen
Heel goed geholpen en goed uitgelegd wat er moest gebeuren.
Prima afgehandeld.
Airconditioning bleek niet meer te werken tijdens een hittegolf. Binnen één dag vakkundig gerepareerd.
Goede service Vriendelijk personeel
om 8.00 uur besteld om 14.00 geleverd en reparatie banden uitgevoerd.
Kleine beurt en APK goed uitgevoerd
vlot, netjes en vakkundig
te verfklant
hele goede ervaring en uitstekende service
Mijn ervaring bij van den Akker: afspraak is afspraak.
-----
Ik woon in Leeuwarden, maar destijds de auto in Dokkum gekocht. Daarom laat ik APK en grote beurt in Dokkum uitvoeren. Na afspraak stond een leenauto voor me klaar.
Altijd vriendelijk, altijd goede informatie, we kunnen altijd een goede afspraak maken en zelfs buiten openingstijden komen.
Goede service
Goed, deskundig en snelle service
Goed advies.
Bij iedere benodigde beurt voor de auto wordt ik netjes te woord gestaan en krijg goede uitleg.
I Ben al klant zolang ze in Dokkum het bedrijf hebben dat zegt toch genoeg
Ik bracht wat rommel naar het stort buiten de stad. Er stond een lange rij wachtenden. Telkens schoof de rij 1 auto op. Na drie kwartier duurde het opschuiven heel lang, ik deed de motor uit. Toen het weer een auto opschoof wilde de motor niet starten, maar gaf bij het starten een raar geluid. Paniek! Ik had wel een kaart met telefoonnummer voor service van de ANWB, maar had de telefoon niet bij me. Daar sta je dan. Ik voelde mij ongelukkig. Maar..... de mannen achter mij zagen dat ik een probleem had, die kwamen vragen of ik hulp nodig had. Ze hebben me geholpen om de auto in de berm te schuiven. En hebben geprobeerd er achter te komen wat er aan de hand was met de techniek. Startmotor was de conclusie. Zij moesten weer verder. Toen er ook een andere man vragen of ik hulp nodig had. Ja dus. De auto doet het niet, en geen telefoon om te bellen naar A.N.W.B. of garage. Geen probleem: wat kies je: Ik koos voor het vertrouwde, en dat was voor mij Menze vd Akker. De man zocht het nummer en tikte het nummer, en gaf mij de telefoon. Menze zou een monteur sturen. Ondertussen stopte er nog een man die vroeg of ik hulp nodig had. Nee het is geregeld. Maar ik zat wel met een Panda vol afval. En had geen idee wat er ging gebeuren. Geen probleem gooi die rommel maar op de kar! De monteur kwam vlot, probeerde te starten, lukte niet, haalde een draagbare accu uit de bus en startte de motor. Accuprobleem dus. Ik werd gevraagd de auto naar de garage te rijden. Goed maar wat als de motor onderweg ophoud? Hij zou achter mij blijven rijden. Het was een vervelende situatie. Maar had een blij gevoel over zoveel behulpzame mensen. In de garage is een nieuwe accu geplaatst en hij start nu weer als ik dat wil!
Vriendelijk en vakkundig
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.