Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Ik ben erg teleurgesteld sinds mijn laatste bezoek aan Eriton op 15 februari jl. Op 23 januari jl. bracht ik mijn auto naar Eriton voor een APK en een kleine onderhoudsbeurt. Ik dacht ben mooi op tijd, want mijn auto moest uiterlijk 13 februari jl. gekeurd zijn. Kreeg in de loop van de dag, dus 23 januari, een telefoontje dat er een onderdeel besteld moest worden voor mijn auto, anders zou deze afgekeurd worden. Ik zei geen probleem, bestel maar en hou mij op de hoogte zodra onderdeel bezorgd werd. Het zou een paar dagen duren. Maar na 3 weken wachten, ja, echt waar, 3 weken, toen was het onderdeel eindelijk ontvangen, kon mijn auto eindelijk gekeurd worden zodat de APK ook afgerond kon worden. Mijn auto moest uiterlijk op 13 februari jl. gekeurd zijn. In die 3 weken wachten is mij niet duidelijk verteld wat de reden was van een langere levering. Het onderdeel zou uit Italië moeten komen. In deze periode had de communicatie vanuit Eriton naar mij beter moeten zijn. Want ik werd nergens van op de hoogte gehouden. Ik moest zelf bellen om te vragen naar de status. Terwijl ik specifiek had gevraagd om een telefoontje zodra het onderdeel was geleverd. \r\n\r\nOp 15 februari jl. kon ik eindelijk mijn auto laten keuren. Ik had gevraagd om mij te bellen zodra de auto klaar was. Want ik was aan het werk. Ik kreeg maar geen telefoontje. Uiteindelijk heb ik een collega voor mij laten bellen omdat ik nog zelf even bezig was op het werk. Krijg ik via mijn collega te horen dat Eriton mij gebeld zou hebben. Terwijl ik geen enkel telefoontje had gemist en zeker geen gemiste oproep! Daar ben ik nog steeds verbaasd over. Want ik ben niet gebeld! \r\n\r\nUiteindelijk is mijn auto afgeleverd op mijn werk. Op de passagiersstoel lag een kopie van het keuringsrapport, dus niet een origineel exemplaar. Op vrijdag 17 februari ontving ik de factuur bij de post. Hierop zag ik dat er ruitensproeier vloeistof in rekening is gebracht. Terwijl ik dit zelf had bijgevuld een avond van tevoren! Ik heb nog een halve jerrycan van dat spul in de berging staan. Ik snap niet waarom dit op de factuur staat. Ben het vertrouwen kwijt. Ben al sinds 2008 klant van Eriton. Ben altijd tevreden geweest, maar heb deze ervaring echt nog nooit gehad.