Na jaren zonder problemen ben ik er in één keer klaar mee. Hij is een klant kwijt met drie auto's. Onlangs mijn Volvo V60 PH een grote beurt laten geven en op weg naar mijn werk gaf de auto aan dat het oliepeil te laag was. Gestopt bij een tankstation langs de A7 en olie gepeild (elektronisch); display gaf aan: geen olie! Gelukkig reed ik toen elektrisch maar was als de dood dat de dieselmotor zou aan slaan. Wat nu? Omkeren bij Purmerend en terug naar de garage maar ik zou dat elektrisch niet redden dus op de terugweg maar olie kopen en bijvullen. Commentaar van de hr. Mooij: we doen er altijd vijf liter in, standaard. In mijn auto gaat bijna zes liter. Op de rekening van de grote beurt staan APK afmeldkosten en APK in beurt inbegrepen; de auto blijkt niet eens afgemeld te zijn. Commentaar van de hr. Mooij: zeker automatisme dat ik dat op de rekening heb gezet. Dan blijkt dat er een verkeerd interieurfilter is gemonteerd terwijl er in mijn auto een koolstoffilter hoort. Ik heb zelf maar een juist filter geplaatst wat nog twee Euro goedkoper was dan het gemonteerde filter. Zo'n beetje dezelfde tijd mijn hobbyauto Jaguar XJS daar gebracht voor de APK (wordt daar al zeven jaar gedaan) De monteur had iets gevonden en de auto werd direct bestempeld als een schadebak. Toen was voor mij de maat vol. En oja, mijn vrouw was nog even langs gegaan met het verkeerde interieurfilter want die zat het niet lekker. Ik wou de moeite niet meer nemen. Maar ik wist het eigenlijk al: standaard montage....
Beste meneer de Jongh, het spijt me dit te moeten lezen. Maar graag wil ik hierop reageren. Het geval olie had ik u hier uitgelegd dat het na het verversen het display de juiste stand aangaf. Dat u was geschrokken snap ik heel goed maar u snapte de uitleg. Het geval Jaguar komt omdat we nu zagen dat er een stuk plamuur met tectyl was gescheurd wat de jaren ervoor niet zo was, waardoor we dat de jaren ervoor niet hebben kunnen zien. U was het hier mee eens, en begrijpelijk, weer geschrokken. En we een ander type interieurfilter geplaatst. Helaas heeft u een allergische reactie wat wij natuurlijk niet weten. Hadden we een ander filter geplaatst dan was er niets aan de hand geweest neem ik aan. Jammer van uw reactie en jammer dat u niet even terug kwam dan hadden we kosteloos natuurlijk een ander filter geplaatst. Met vriendelijke groet, Marc Mooij
Prima ervaring.
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.