Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Service bij schadeherstel is goed, aandacht voor de klant. Vriendelijk. Ik heb het over Lennaerts in Venlo. Helaas was het heel lastig om een offerte te krijgen voor een andere auto die ik op het oog had, dat duurde heel lang en na vele malen telefonisch contact (in hun beleving zal het wel zeuren genoemd worden) dan toch gekregen. Ze stonden hoegenaamd niet te springen. Dat komt zo; In juli heb ik een nieuwe Fiat 500L gekocht waar ik niet 100% tevreden over ben vanwege de motor die niet geschikt is voor dit model, wat de heer Luuk Wilms uiteindelijk zelf heeft toegegeven. Het gaat om een TwinAir Turbo Eco Lounge Turbo 105. Ik kom er zelfs met moeite mee over de Brienenoord en in de bergen vorige jaar was het een ramp. Omdat ik vroeger Prius heb gereden had ik veel belangstelling voor een occasion die ze in Beesel hebben/hadden? staan. Maar ja, inruilen is natuurlijk heel ongunstig voor het bedrijf en zeker voor mij want ik zou 500 euro toe moeten leggen, terwijl de Fiat iets meer dan een half jaar oud was en waar ik bijna 19.000 euro voor heb gedokt. De prijs van de Prius is/was 12.995. Helaas voor mij is de coulance voor de klant die in eerste instantie echt blij was met de 500L maar die in de praktijk erg tegenviel, ver te zoeken. Het kan toch niet zo zijn dat in een half jaar de inruilprijs 12.500 is. Ik ben verder niet op de \'offerte\' ingegaan en heb er niet eens meer op gereageerd, tot nu omdat mijn mening wordt gevraagd over dit bedrijf waar ze mijns inziens niet serieus met hun klanten omgaan, blijkens de traagheid en ik voel het als onwil voor het maken van de \'\' offerte\'. Sorry dat ik het vermelden moet. Verdere pogingen heb ik nu opgegeven, ik ben het moe. Groeten van een niet zo tevreden klant.